Yorum ve voteleri unutmayalım.
Umarım beğenirsiniz...
Iyi okumalar :)
///////////////////
Burak dan:)
"Patronum musunuz "diye tekrarlamasına başımı olumlu anlamda sallayıp sırıttım. Ama korkmuyor değilim. Ya şaka yapıyorsa, ya beni sınıyorsa. Yok canım Kara mafya ama o kadar da akıl yoktur bunda. Ya varsa yok canım...
Bakışları Ayşe ile Ayaza kaydığında sırıtmam yüzüme daha çok yayıldı. Elindekilerle yararlanman lazım demiş atalarımız. Yoksa o laf böyle değilmiydi. Ahh bilmiyorum kafa yormayacağım.
"Eşim Ayşe ve oğlum burak aman Ayaz"diyerek ikisini gösterdim. Baranın yüzü kırmızı renge büründüğünde bir adım geriledim. Lan acaba hafıza kaybı değilde küçük bir oyun mu oynuyor.
Ayşe baktığımda hıçkıra hıçkıra ağladığını gördüğüm de içimden 'mal' diye geçirsemde yüzüne söylemeye göt yemiyor. Tamam ondan korkmuyorum ama şaziyeyi üzerime salmayla tehdit edince başa gelen çekilir deyip ona takılmamak için kabuğuma çekiliyordum.
"Patron... Yani burak bey yardım eder misiniz kalkmama"diyen Baranla mantıklı düşüncelerimden sıyrıldım.
"Tabi "deyip uzattığı elini tutarak
kalkmasına yardımcı oldum. Yarenin barana attığı bakışları görmemle barana yareni işaret ederek gülümsedim." Karın yaren"dememle Ayşe bayıldı. Ayaz ise az önce oturduğu koltuğu tekrar oturup sırıtarak Barana bakıyordu.
Niye gülüyor lan bu çocuk diyordumki içimden yüzüme yediğim darbe ile yeri boylamam bir olmuştu."Patron ha... Karın ha... Oğlun ha. "deyip ikinci yumruğunuda yüzüme indireceği sırada iki elimi suç işlemiş çocuklar gibi havaya kaldırıp şirince sırıttım.
" Boşuna öyle bakma burak... Bu içimden gelen duyguyla senede bir şaka yapim diyorum... Adam hem karıma hem çocuğuma kendisinin ikiymiş gibi tanıtıyor... "
" Yok abi haklısın vur vurda kurbam olim yüzüme vurma. Ekmek teknem o benim "deyip yalvaran bakışlarımı ona diktim.
" Tamam. Tavayla ne diye vurdun lan. Canına mı susadın sen "bağırmasıyla yutkundum. Susadın mı diye hatırlatınca gerçekten de bugün hiç su içmediğim aklıma geldi. Demekki ondan hiç tuvaletim gelmiyor.
" Valla abi bir bardak su hiç fena olmaz"dememle sabır çekerek üzerimden kalkıp bayılan ayşeye yöneldi. Bir hamlede kucağına alıp merdivenlere yöneldi. Gözden kaybolduğunda kendimi ayazın yanına koltuğa atıp başımı o küçücük minnacık dizinin üstüne koyup yüzüne baktım.
"Çok mu yakışıklıyım ayaz "diye sordum bana hayranlıkla bakan ayaza. Bu çocuğun bi bakışı gururumu okşamaya, göğsümü kabarta kabarta yürümeme yeterdi.
" Evet "dediğinde elimi saçlarına atıp okşadım.
" Aman ha başımıza Gay may çıkma. Kızlar daha çıtır "
" Gay ne demek? Yada kızlar çıtır"diye şaşkınlıkla sorduğunda sinsi sinsi sırıtarak lafa girdim.
"Senin baban Gay. Annende çıtır. Babana sor o sana daha iyi anlatır"deyip uzandığım yerden kalkmamla Ayazın 'Baba' diye koşarak zorlukla merdivenin birinci basamağını çıktı. Ben bu çocuğu zaten hiç anlamıyorum. Birinci basamak korkusu nedir yaa.
"Sen canına mı susad-"
"BURAK. "diye bağıran Pardon adeta aslan gibi kükreyen baranın sesi ile yaşlı hacı, adını bilmediğim kız ve ben olduğumuz yerde sıçradık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Çocuk Bakıcısı✅ #Wattys2017
General FictionMafyanın çocuk bakıcısı olacağından habersiz bir kız.... Bakıcıyı ölen annesine benzeten küçük ayazımız.... Ölen eşine benzettiği için onu zorla yanında tutan ayazın yani yakışıklı Mafyamız.... Bakalım Ayşe kabullenecek mi? Yoksa kaçış planları y...