M.Ç.B. 8Bölüm

48.8K 1.7K 39
                                    

Kahvaltı yaptıktan sonra Baranlar çalışma odasına çıkmışlardı. . Bende mutfağı toparlarken Narin hanımlarda çocuklarla ilgileniyorlardı.
Mutfaktaki işlerimi hallettikten sonra salona geçtim. Çocuklar bahçede saklambaç oynuyorlardı.
Bahçeye yanlarına gidip onları izlemeye başladım. Oyy bu kızlar çok şiirin.Acaba birini Ayazamı ayarlasam. Şimdiden hazırda beklesin. Evet Evet neden olmasın.
Ayazın yanıma gelmesiyle bakışlarımı kızlardan alıp ayaza çevirdim.
"Anne hadi gel sende bizimle oyna. "

" Tamam "elimi tutup kızların yanına yaklaştık. Ama bu kızlar gerçekten çok tatlı. Keşke bakacılık yapacağım çocukta kız olsaydı. Ahhh saçmalama Ayşe. Ayazımı kimseyle değişmem.

" Hadi anne sen ebe olacaksın. "

" Tamam "
Elime bir bez parçasını tutuşturdu. Onla gözlerimi bağladıktan sonra etrafımda iki tur döndüm.

" Hepinizi beş dakika içinde bulacağım. "
Ayaz kıkırdayarak" Göster kendini anne "dedi. Bu çocuk bana anne desin yeterki her isteğini yaparım. Bir iki adım geriledim ve seslerini duymaya çalıştım. Ama ses seda yoktu.
Nereye kayboldu bu çocuklar. Kıkırdama sesleri kesildi.

" Ayaz ordamısın. Kızlar. "
Ses çıkmayınca tekrar seslendim.
" Bakın gerçekten sıkıldım. Açıyorum gözlerimi"
Biraz daha etrafta dolandım ama kimse yoktu.

"Ayaz bak açıyor-"dememe kalmadan sert bir gövdeye çarptım. İçimde oluşan korku Baranın sesini duymamla yok oldu.

"Anlaşılan çocuklar seni ayakta uyutuyor. "

" Neee.. Anlamadım? "

" Diyorum ki çocuklar seni kandırmış sen ve benden başka kimse bahçede yok. "demesiyle gözlerimdeki kumaş parçasını hemen açtım.

" Şaka demi? "

" Seninle uğraşamıycam ister inan ister inanma. "dedi umursamaz bir şekilde omuz silkti.

" Annenler kaçta gidiyor.? "

" Şimdi çıkıyoruz, ve çocuklarda bizimle geliyor. "

" Tamam "diyip gülümsedim.
Tekrar içeriye girdiğimizde herkes gitmek için Baranı bekliyordu.
Narin hanımları uğurladıktan sonra bende tekrar bahçeye çıkmaya karar verdim.
Bahçeye adımımı atar atmaz silah patlama sesi geldi...

::::::::::::::
Burak' dan

Evden çıktığımızda Baranlar ve diğerleri birlikte önden gittiler.
Benide Kulübü kontrol etmem için oraya gönderdiler. Tam arabaya binip gidecekken evden silah patlama sesi geldi. Koşarak eve gittiğimde kapıyı kırarcasına çaldım/vurdum. Ama açan yoktu. Allahtan evin yedek anahtarı hepimizde(çetede) var. Kapıyı açıp koşarak içeriye girdim.
Ayşe ne mutfakta nede salondaydı. Bahçenin kapısının açık olduğunu gördüğümde koşarak bahçeye çıktım. Gördüğüm manzarayla şok oldum....

Sizce kim yaptı bu saldırıyı?

Ayşeye ne oldu?

Yorumlarınızı bekliyorum....

//////////////////////////////////////////////////

ARKADAŞLAR MERHABA BEN VE 5arkadaşlarım dahil bir hikeye yazmaya başladık. Adı Mafya sırları. Şimdiye kadar sadece tanıtım yayınlandı...

@rabiia-a adlı profilde bulabilirsiniz...
Umarım hoşonuza gider...

Mafyanın Çocuk Bakıcısı✅ #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin