Hikayemi okuyup beğeniyorsanız :) yorum ve votelerinizi bekliyorum...
Arkadaşlar yorum ve voteleriyle beni yalnız bırakmayan arkadaşlara çok teşekkür ederim...
Neredeyse 46K 'olmuşuz.
Umarım beğenirsiniz..
Iyi okumalar...
....................................
Ayşe den...
Hayat bazen çok karışık olabiliyor. Rabia nın ki gibi. Sevmediği biriyle evlenmek zorunda kalacaktı. Karşısındaki kişi de onu sevmiyor olabilir. Karşı çıkmak istesemde karışmamaya karar verdim.
Oturduğum yerde sadece olup biteni izledim. Can'ın içeriye girmesiyle işler zaten çığrığından çıkmıştı.Şuan üçlü koltukta dört kişi oturmuş can, baran, ve rüzgar üçlüsünü izliyorduk. Bir yanımda mert diğer yanımda burak ve burakın yanında ise emre oturuyordu.
Burakın kulağına eğilip fısıldadım.
"Neden can ile rabianın birleşmesini bu kadar çok istiyorsun. "diye sordum.
Can içeriye girer girmez damat adayı damgasını yapıştırmıştı.
" Sebebi yok. Sadece cananıma güveniyorum. Ondan zarar gelmez. "diye cevapladı beni.
Yenge demedi. Yani bir sebebi var ama üstelemedim.
" Hayır. Siz delirdiniz mi? Kardeş gözüyle baktığım kıza yakın zaman içerisinde nasıl karım derim. Asla hayır. "dedi can sert sesiyle. Bakışları karşısındaki adamı öldüre bilecek güçteydi.
Baranın konuşmasıyla bakışlarımı ona çevirdim. Oda burak'ın cana güvendiği kadar güveniyordu. Hatta daha fazla. Aralarında en çok emre ve canla arası iyi. Bunu çalışmaya başladığım günden itibaren fark etmiştim. Bide birbiri uğruna canlarını verecek kadar düşkün olmaları.
"Bak zaten sana ömrünün sonuna kadar rabia ile evli kalacaksın demiyoruz. Sadece şu beladan kurtulana kadar. "dedi oda sert sesiyle. O sert ses tonuyla konuşunca sanki konuştuğu kişiyle arasına dağlar kadar fark koyuyordu.
Rüzgar Baranın son cümlesiyle kaşlarını çatarak ona baktı. Anlaşılan o kardeşinin ayrımasını istemiyor du. Baran rüzgarın bakışlarını fark etmiş olacak ki ona sakin ol ve dinle dercesine baktı.
"Hayır. Eğer bir gün evlenirsen o kadın ne günlük, ne aylık, nede senelik olacak. "dedi can. Herkes şaşkın gözlerle sadece onu izliyorlardı.
Can elini sol göğüs kafesinin üzerine koyup konuştu.
" Hem buranın sahibi hemde ömürlüğüm olacak. "
Nutkum tutulmuştu. Can ve böyle romantik sözler. Gözlerimden bir damla yaş aktı. Şimdi kafamdaki yappoz parçaları birleşti. Rabia kapıyı açtığında canı göremeyince yüzündeki gülümseme yerine üzgün yüz ifadesi yerini almıştı. Burakın ısrarları.
Rabia canı seviyordu....
Burakta bunu bilen tek kişiydi...
Pekiya can ne olacak. Başkasını seviyorsa.
Baran çocuğuyla gurur duyarmış gibi bir elini canın omzuna koyuz hafif sıktı. Aferim dercesine. Rüzgar ise rahat bir nefes almıştı.
"Seversin oğlum ileride. Hem oda sana alışır. "diye sessizliğini bozan Emre'ye çevrildi bakışlar.
" Onu koruyup kollayacak bir tek sen varsın."diye de ekledi. Herkes bu evliliğin olmasını istiyordu. Can derin bir nefes aldı.
" Istersen biraz düş-"mertin sözünü canın konuşmasıyla bölünmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Çocuk Bakıcısı✅ #Wattys2017
General FictionMafyanın çocuk bakıcısı olacağından habersiz bir kız.... Bakıcıyı ölen annesine benzeten küçük ayazımız.... Ölen eşine benzettiği için onu zorla yanında tutan ayazın yani yakışıklı Mafyamız.... Bakalım Ayşe kabullenecek mi? Yoksa kaçış planları y...