M. Ç. B. FİNAL

44.1K 1.4K 163
                                    

Konuşmamı sona sakladım.

Iyi okumalar :)

____________

Hastaneden döndükten sonra kendimi koltuğa atmam bir oldu. Baran işleri olduğunu söyleyip beni eve bırakıp gitmişti. Elimi karnımın üzerine koyup gülümseyerek elimi karnımın üzerine koyup okşamaya başladım. Karnım gün geçtikçe daha çok şişiyordu ve ağırlaşıyordu. Ama buna değerdi. Sonuçta ikiz annesi olacaktım. İki kız çocuğu.

"Anne "Ayazın öfkeli çıkan sesini duymam ile ona döndüm. Ayaklarını yere vura vura yanıma kadar gelip karşımda durdu.

" Neredeydiniz. Sabah odanıza baktım ama yoktunuz. Yoksa bensiz mi gittiniz doktora "dediğinde dudağımı yuvarlayarak ağzımın içine alıp ısırdım.

" Evet "diye mırıldandığımda gözlerini pörtleterek bana baktı. Bu haliyle gerçekten çok tatlı duruyor. Kafasını iki yana sallayıp üzgün yüz ifadesini takınıp yanıma oturup başını karnımın üzerine koyup bir eliyle ise karnımın üzerinde daireler çiziyordu.

" Peki. Kız mı Erkek mi? "diye sorduğunda kıkırdadım. Acaba kız desem tepkisi ne olurdu.

" İki kız kardeşin olacak birtanem. Abilik yapacağın beladan koruyacağın iki kız kardeşin olacak "deyip sırıttım.

Kız lafını duymasıyla kaşlarını çatıp başını hemen kaldırmıştı. Sevinmemiş miydi?

" İki kız... "diye mırıldanmaya başladı. Sanki aklının içinde bir şeyler tartmaya çalışıyordu.

Gözlerimi biran olsun üzerinden ayırmadım. Tepkisin gerçekten merak ediyorum ama şuanki hali hoşnutsuzdu.

" Anne...iki kız...başa bela...yani bilmiyorum ben daha haleye güç yetire miyorum. Büyüyünce iki cadıyı daha kaldıramam. "dedi koca adamlar gibi.

" Ama onlar senin kız kardeşin...onları her şeyden senin koruman lazım"dediğimde oturduğu yerden kalktı.

"Babamın işi ne o baksın. Ben haleye bakıp koruyacağım. "deyip koşarak merdivenlerden çıkmaya başladı. Bende koltuğun yan başlığından yardım alarak ayağa kalktım bir elim karnımda.

" Bana bak küçük bey bu hale fazla olmaya başladı. Bu akılları sana hep o cadoloz veriyor. Sen böyle değildin... Gel buraya... Bak anneye saygı kalmışmı... AYAZ"diye arkasından seslensemde aşağı inmemişti.

Burnumun ucu sızlıyordu. Daha şimdiden bir kız yüzünden böyle yapıyorsa büyüdüklerinde başımıza çıkarlar.

Bu hareketine karşılık özür dilemediği sürece onunla konuşmayacağım.

____

Akşam yemeğini teyzemin yardımı ile hazırlamış masayı hazırlamıştık. Biz bunlarla ilgilenirken ayaz beyde ev telefonu ile Hale cadısı ile konuşuyordu. O kız çocuğun aklını yıkıyor bunu görebiliyorum.

Kıskandığımdan değil... Ah kimi kandırıyorumki. Ayazı kimseyle paylaşmak istemiyorum çünkü baranı andırıyor. Onu paylaşmak demek Baranı paylaş mışım hissine kapılıyorum.

Akşam yemeği saatinin gelmesine rağmen Baran hala ortada yok. Bir kaç kere aradım ama telefonu kapalıydı ve bu benim korkmam için bir neden.

"Anne ben açı-"Ayazın lafını eve daha yeni giriş yapan Baranla bozuldu.

Ayakta zor duruyordu, göz altları morarmış, ayakta durabilmek için duvara tutunarak yürüyordu. Bir eli durmadan sol karın bölgesinin üzerindeydi.

Mafyanın Çocuk Bakıcısı✅ #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin