M. Ç. B. 5.BÖLÜM

67.4K 2.1K 516
                                    

Yorumlarınızı bekliyorum....

Herkese gerçekten çok teşekkür ederim, vote ve yorumlarınız için....

Umarım bu bölümüde beğenirsiniz....
Medya=Ayaz

############################

Buda neydi böyle. Baran beyi hemen üzerimden ittim.
Kapıda bize iğrenirmiş gibi bakan kadın en fazla 55 yaşlarındaydı.

"Utanmıyor musunuz siz. "deyip bakışlarını bana çevirdi.

" Heleki sen yokmusun sen. Insan der kocamın annesiyle nenesi gelmiş ben gidim bir bakayım ama hanım efendi akşam uyumuş. Terbiyesiz. "

Gözlerim dolmaya başladı. Bu kadar lafı edeceğini bilsem uyumazdım. Hem böyle davranmasını gerektirecek bir durumda yok.

''''''''':'''''''''''
Baran 'dan...

Odaya annemin girmesiyle işim yarıda kaldı.

" Utanmıyor musunuz siz? "deyip bakışlarını Ayşe' ye çevirdi.

" Heleki sen yokmusun sen. İnsan der kocamın annesiyle nenesi gelmiş ben gidim bir bakim ama hanım efendi akşam uyumuş. Terbiyesiz "dedi.

Annem bazen gerçekten haddini aşıyor. Ayşe' ye baktığımda ise yavaş yavaş ağlamaya başladığını gördüm.

" Anne yeter. Çık dışarı. Hem de hemen."diye bağırdım.

Annem bana bakıp konuşmaya başladı.

"Nee... Oğlum bana elin kızı yüzünden bağırıyor öylemi. Yazıklar olsun sana. "dediğinde göz devirdim ve başımı yukarı kaldırıp sabır dilendim.

" Anne çık dışarı. Yoksa kötü olcak. "deyip yataktan kalkıp kapıya doğru yürüdüm.
Annem sadece omuz silkmekle yetindi. Ahhhh bu kadının inadı yokmu insanı deli eder.

" Çık. Anne. Hemde hemen. "dedim dişlerimin arasından tıslayarak.

" Iyi tamam. Sen elin kızı için annenin kalbini kır. İyi. "deyip odadan çıktı. Kapıyı kapatıp ayşeye döndüm.

" Annemler gidene kadar burdasın yani benim odamda benimle uyuyacaksın. "

Ayşeden hala ses çıkmıyordu.

" Anlaşıldımı"diye bağırdım.

"İs-istemiyorum "dedi Ayşe .

" Öylemi. "deyip yatağa yani elife yaklaşıp çenesinden tutup bana bakmasını sağladım. Elif mi dedim. Kafamı iki yana sallayıp onun Elif değilde Ayşe olduğuna kendimi inandırmaya, kandırmaya çalıştım.

" Ben burda kalacaksın diyorsam kalacaksın. ANLAŞILDIMI. "

Kafasını aşağı yukarı salladı.

" Güzel "deyip ellerimi çenesinden çektim.

Banyoya gidip kısa bir duş aldıktan sonra havluyu belime dolayıp banyodan çıktım. Çıkmamla ayşeye çarpmam bir oldu.

" Şey... Ben...özür dilerim.... Çarpmak istemedim. Yani şey.. "

" Ahhh tamam Ayşe kes. "
Bu kız neden bu kadar korkak daha doğrusu utangaç. Bide heyecanlanınca saçmalıyor.

" Peki "dedi ve arkasını dönüp odadan çıktı.

Bu kıza nasıl konuşalacağını öğretmem lazım yoksa hep boyun eğecek.

Giyinme odasına gidip siyah takım elbisemi üzerime geçirdim. (giyindim)
Aynanın karşısına geçip saçlarıma şekil verdim.

Aşağıya inip kahvaltı masasına oturdum. Masada sadece anneannem ve annem vardı.

Mafyanın Çocuk Bakıcısı✅ #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin