M. Ç. B. 19.Bölüm

39K 1.5K 65
                                    

Slm arkadaşlar...
Hikayemi okuyup beğeniyorsanız yorum ve votelerinizi bekliyorum ;)

Yorum ve voteler içinde teşekkür ederim.

Umarım beğenirsiniz!

Iyi okumalar.

........................................

Ayşe den...

Karşımdaki adamı baştan aşağıya süzdüm. Gerçekten de bana benziyordu ama insan insana benzer demi. Boş boşuna insanlar çift yaratılırmış demiyorlar.

Göz göze geldiğimizde boğazını temizleyip konuştu.

"Ayşe,. "

" Vay anasını si*****min sesleri bile benziyor. "diyen buraka göz devirdim.

Bakışlarım tekrar karşımdaki adamı bulduğun da kaşlarını çatmış bana baktığını gördüm.

" Adım Levent "deyip elini uzattığında ağzım 'O' şeklini aldı. Bende elimi tokalaşmak için uzattığımda elimi büyük avucunun içine hapsedip beni kendine çekip eğilerek bacaklarımdan kavrayıp beni omzuna attı ve çığlığım bütün evde yankılanırken Can ve Burak hareketlenmiştiki Levent denen adam onları durdurdu.

"Yukarıdaki çocuğa baksanız iyi olur. "devamını ayazın çığlığı ve yukarıdan gelen silah sesi tamamlamıştı. Patlayan silahla ayazın çığlıda Son bulmuştu. İçimde oluşan korkum gün yüzüne çıkmaya başlarken rabia, ve burak koşarak merdivenlerden yukarı çıkmışlardı. Can ise bize doğru bir adım atmıştı. Eli beline gitmişti. Oradan çıkarttığı silahı Levent denen adama doğrulttu. Levent de kendi silahını çekip Cana doğrulttuğunda korkudan nefes alamayacağımı hissettim. Adamın yüzünü göremesem de Canın yüzü sinirden kasılmıştı. Dişlerini sıkarak konuştu dişlerinin arasından. "Canını almadan önce indir kızı çabuk aşağıya. Kimsin bilmiyorum ama CEHENNEMİNE HOŞ GELDİN." ben bile ses tonundan ürkmüştüm. Levent sesli bir kahkaha atmakla yetindi. Sinirlerim bozulmaya başlamıştı bile. Ellerimi yumruk şekline alıp adamın sırtına vurmaya başladım ve ayaklarım bacaklarına ulaştığı için ayaklarımla ise oraya vurmaya başladım ama o sanki bundan etkilenmiyordu.

Bu hareketlerim onun daha çok gülmesini sağlarken anında ciddileşip konuştu.

"Bu olay fazla uzun sürdü. Sizinle uğraşamam "dedi ve silah patlama sesi kulaklarımda ikinci kez yankılandı. Birinin yere düşüş sesi kulaklarıma iliştiğinde nefesimi tuttum. Yo, yo, yo hayır canı vurmuş olamaz demi. Yere yığılan kişi can olamaz. Ellerimi adamın beline koyup doğrulmaya çalıştım ama o buna fırsat vermeden evden çıktı. Bu sefer rabianın Can diye haykırışlarını duyuyordum.

Yumruklarımı adamın sırtına geçiriyor bir yandanda bağırıyordum.

"Eğer ayaza bir şey olduysa inan o****u ç***** seni kendi ellerimle öldürürüm. BIRAK.CAN SENİ YAŞATMAYACAK. BIRAK DİYORUM.BIRAK SANA. HA. BARAN BUNLARİ ÖĞRENDİĞİNDE SENİ YAŞATMIYACAK. "sonlara doğru avazımın çıktığı kadar bağırdım. Ama o beni duymuyormuş devam ilerliyordu. Yumruklarımı sırtına geçire geçire elim ağrıdan sızlamaya başlamıştı. Ama o sanki hiç bir şeyden etkilenmemiş gibi bir siyah arabanın önünde durup kasını açtı ve beni yere indirerek neredeyse arabanın içine fırlatırcasına soktu ve kendiside yanıma geçip rahat bir yayıldı.

"SİZ KİMSİNİZDE BANA DOKUNUP ZORLA ALIKOYARSINIZ. SİZİ POLİSE VERECEĞİM, MAHKEMELERDE SÜRÜM SÜRÜNDÜRECEĞİM. "diye bağırdım ama o beni duymuyor muşcasına şoför koltuğunda oturan adama başını sallamasıyla arabanın hareket etmesi bir oldu.

Mafyanın Çocuk Bakıcısı✅ #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin