M. Ç. B. 26. Bölüm

35.2K 1.4K 110
                                    

Merhaba arkadaşlar burayı okuyun lütfen. :

WhatsApp gurubu açalımmı ne dersiniz. Yani isterseniz.

İsteyenler bana özelden ulaşa bilirler.

Ve asıl konuya yani hikayemize dönelim. Bu bölüm içime sindi. Yani baranın başına gelecekleri, Burakın bu işten faydalanması bence güzel oldu.

Iyi okumalar :)

///////////////////

Ayşe den...

"Baran"diye seslendiğimde cevap vermedi.

"Baran... "

" Hmm"diye mırıltılar çıkardığında tebessüm ettim.

Kolları arasından çıkıp yatakta oturma pozisyonu aldığımda anında gözlerini aralayıp bana baktı.

Şuanki haline ne kadar gülmek istesemde kendime hakim olarak ciddi yüz ifadesi ile ona bakmayı sürdürdüm.

"Neden kalktın? "diye soru yönelttiğinde bakışlarımı ondan kaçırıp dudaklarımı ısırdım ağlamamak için. Bu ani duygu değişimleri ne kadar rahatsız etsede dışa vurmamaya çalıştım.

" Ayaz aşık olmuş "dediğimde dudakları yukarıya kıvrıldı.

" Ee ne var bunda? "demesiyle göz yaşlarımı serbest bıraktım.

" Ulan gülazer hormonlarım ile mi oynuyorsun kızım sen "diye iç sesime kızmaya çalışsamda iç sesim golü atıp kabuğuna geri çekiliyor.

" Ne hormonu bee. Kızım sende hormon denen bir şey bir kere yok. O senin kuruntuların. Üzerine alınma"

"Ne demek ne var bunda. Öz annesi olmasamda annesi sayılırım neticede. Onun üzülmesini istemem. Hem görecektin kızdan bahsederken gözlerindeki parıltıyı. Kıskanmamak elde değil... "

Çenemden tutup eğdiğim başımı kaldırıp göz göze gelmemizi sağladı. Açık kahverengi olan göz rengi koyulaşarak bana bakıyordu. Yutkundum.

" Sakin ol. Eninde sonunda zaten hayatına bir kız girecek. İster çocukluk aşkı olsun ister son aşkı olsun. Her halükarda iki yoldada üzülecek. Sıkma canını. Hem o Baran Karaverdinin oğlu kendisini ezdirmez. "dedi gurur duyarcasına gülümseyerek. Başımı iki yana sallayıp ona hak verdim.

" Şöyle bir şey yapalım mı? Yarın seninle çıkıp akşama kadar kimseye haber vermeden dolaşalım. Sen, ben ve ayaz. Hem Çiftlik evinede uğrarız."dediğinde kollarımı boynuna dolayıp yanağına öpücük kondurdum.

"İstemez miyim sanıyorsun. Tabikide isterim. Sadece üçümüze özel bir gün "diye fısıldadım kulağına.

Başımı tekrar göğsünün üzerindeki yerini alırken kollarımıda beline doladım. Oda kollarını bana doladığında gülümseyerek nefesimi dışarı saldım. Bu kadar mutlu olacağımı bilsem daha önce gelirdim.

Aklıma teyzemin gelmesi ile başımı hafif kaldırıp ona baktım. Gözleri kapalıydı.

"Baran "ses vermeyince bu konuyu sabaha kaldırdım. Uyumak en iyisiydi.

Uyuyacağım sırada odanın kapısın açılması ile kapıya çevirdim bakışlarımı.

Ayazı ona bir beden büyük gelen pijama takımının içinde görmek, heleki oyuncak ayısına sıkıca sarılmış bir vaziyette görmek kimseye nasip olmaz. Çok tatlıydı şuanki hali.

Sessiz adımlarla yanı başıma geldiğinde Baran dan uzaklaşarak beklenti ile ona baktım.

"Anne yanınızda uyuya bilir miyim. Valla sesim çıkmaz. Ortanıza kıvrılıp yatarım"

Mafyanın Çocuk Bakıcısı✅ #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin