Not:Arkadaşlar lütfen bakın bölüm hakkinda düşüncelerinizi merak ediyorum...
Kısaca neleri beğenip veya beğemediğiniz bildirirseniz kendimi düzelte bilirim.Tabii voteleride unutmayalım...
İyi okumalar...
Bölüm şarkısı :Buray/püsküllü bela..
Bölüm Başlasın
Can'dan
Ayşe beş gündür gözlerini açmaksızın uyuyordu.
Yarın tekrar ameliyat olacak.
Onu vuran adamı bulup bir depoya kapatmıştık.
Onunla Baran bizzat kendi ilgilenmişti.Depoda olanlar :
Emrelerin adamı bulması o gün iki saatlerini almıştı. Bulduklarında ise Baranın talimatıyla Yeraltı deposuna kaldırmışlardı. Baran Ayşeyi hastahanede rüzgara emanet edip mertlen birlikte hastahaneden ayrılmışlardı. Arabaya binip depoya doğru yola koyulmuşlardı. Depoya vardıklarında sakince arabadan inmişlerdi. İçeriye girdiklerinde adamı sandalyeye bağlı bir şekilde görmüşlerdi.
Emre, Burak ve Can ise adamın karşısında oturuyorlardı. Baranın geldiğini gören üçlü hemen ayağa kalkmışlardı. Baran bakışlarını hemen karşısında bağlı olan adama çevirmişti. Baran adama doğru hızlı adımlarla yanına varıp en sert yumruğunu attı. Adam sandalyeyle birlikte yere devrildi. Ardından Buraka dönüp "Ellerini çözün." dedi. Burak dediğini yapıp ellerini ve ayaklarındaki ipleri çözdü. Sonra tekrar yerine oturdu. Beşi Barana odaklanmış atağını bekliyordu. Baranın işkencesi dillere destan dır.Baran adamın saçlarını kavrayıp çekti. Ve ardından tekrar yumruk attı. Bir yumruk daha atıp konuştu Baran.
"Söyle kimin adamısın. Kim yolladı seni. Nasıl cesaret edersiniz lan benim olana vurup kaçmak. NASIL. LAN. NASIL. "diye sesini sonlara doğru yükseltti.
Adam derin bir kahkaha atıp konuşmaya başladı." Nasıl mı? Yapma. Eserim şuan komada. Ama işim daha bitmedi. Yaşıyor hala. "deyip tekrar kahkaha attı. Baran admın kafasını duvara vurdu. 'Çıt' diye ses çıktı vurduktan sonra.
" Söyle kim yolladı seni. "diye sordu Baran.
" Bul öğren. Sen kara mafyasın. Kimse senden gizli bir işe kalkışmaz öğren. Ama öğreneceklerin o kızın başını çok yakcak. "deyip kahkaha attı tekrardan. Herkes ona şaşkınlıkla baktı. Bu adam canına susamış olmalı. Diye içlerinden geçirdiler.
Baran adamın kafasından tekrar kavrayıp duvara vurdu.
Adamı bırakıp Cana döndü.
" Can adama mezar hazırlayın. İçinede 15 yılan koyun."
"Hemen abi"deyip depodan ayrıldı.
Sonra bakışlarını Emre'ye çevirdi.
"Malzemeleri getir "dedi Baran.Emre deponun içindeki dolaptan, Burak'ın deyimiyle işkence dolabından malzemeleri alıp Baranın yanındaki masaya bıraktı. Adamı sandalyedeki yerine yerleştirdiler tekrardan.
Baran eline bir sopa alıp adamın karnına vurmaya başladı. Ağzından kan gelene kadar vurdu.
Sopayı bırakıp matkap ile adamın vücudunda delikler açmaya başladı. Adamın çığlıkları depoyu inletti.
Hiç kimse Barana bulaşmazdı. Başlarına geleceklerini biliyorlardı. O hem adamlığıyla hemde işkencesiyle meşhurdur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Çocuk Bakıcısı✅ #Wattys2017
General FictionMafyanın çocuk bakıcısı olacağından habersiz bir kız.... Bakıcıyı ölen annesine benzeten küçük ayazımız.... Ölen eşine benzettiği için onu zorla yanında tutan ayazın yani yakışıklı Mafyamız.... Bakalım Ayşe kabullenecek mi? Yoksa kaçış planları y...