Hikayemi okuyup beğeniyorsanız :-) yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum...
.......
Baran doktorla konuşmaya gideli neredeyse yarım saat oluyor. Uzun sürmesi biraz tuhafıma gitsede işi çıkmıştır belki deyip kötü düşünceleri aklımdan def etmeye çalıştım. Aklıma nedense Rümeysayla olan konuşmaları geliyor. Ve ikisini bir arada düşününce nedense içimdeki korkuya mani olamıyordum.
Kapının açılma sesini duymamla bakışlarımı kapıya çevirdim. Ben Baran geldi sanırken içeriye 39-40 yaşlarında uzun boylu, kır şaçlı bir adam girdi. Bakışları beni bulduğunda kaşlarını çatarak beni aşağı süzdü. Ardından derin bir nefes alıp yatağın karşısındaki tekli koltuğa oturdu.
Bu kadar rahat davranması beni korkutsada sesimi çıkarmadım. Boş gözlerle hareketlerini izledim. Göz göze gelmemizle seslice yutkundu. Bana bu kadar şefkat dolu bakması rahatsız etsede dışa vurmamaya çalıştım.
"Nasılsın "deyip sessizliği bozdu adam.
Bu adam kim? Neden elini kolunu sallayıp bu kadar rahat hareket edebiliyor. Ne istiyor?
Peki neden dokunsam ağlıyacakmış gibi bakıyor bana. Kafamın içindeki soru işaretleri çoğalırken adama cevap verdim." Iyiyim "
Sorusunu cevaplamam adamın yüzünde buruk bir gülümseme oluşturdu.
Daha sonra ne o konuştu nede ben. Odada büyük bir sessizlik hakimdi. Sessizlik adamı rahatsız etmiş olacakki oturduğu yerde hafif kıpırdandı ve gözlerimin içine bakarak konuştu." Baranla aranda ne var. Oğlu neden sana anne diyor.? "
Neden soruyordu bunları. Aramızda ne varsa var. Diyosa diyor sanane.
'Adamada desene sanane diye. '
Ooo iç sesim hoş geldin. Nerelerdeydin sen. Insan şimdi mi uğrar.
' Gemiş olsuna geldim.'
Sağol canım iç sesim.
'Ne demek asıl ben teşekkür ederim. Uyandığın için. '
"Sana diyorum. "
Adamın sesini duymamla iç sesimle olan iltibatımı kopardım.
" Hııı.. "" Baranla aranda ne var. Oğlu neden sana anne diyor.? "diye sorusunu yeniledi.
" Hiç bir şey yok aramızda. O benim patronum sadece. Oğluna gelirsekte ben istedim oldumu. Hem neden soruyorsunuz bunları.? "Ne asıl sebebini tabikide söylemem.
" Teyzeni en son ne zaman gördün veya aradın. "
Evet. Ben en son ne zaman görmüştüm teyzemi veya aradım. Buna verecek cevabım yok. Kaç gündür uyuduğumu bilmiyorum. Yalan da söyleyemem.
" Ben söyleyeyim tam iki aydır ne aradın nede gördün. "
Şaşkınlıktan gözlerim ardına kadar açıldı. İki aymı. Bu demek oluyor ki ben bir aydır yatıyorum, komadaydım.
Adam aklımı okumuşcasına konuştu." Evet tam bir aydır uyuyorsun. Ve daha iki veya üç saat önce gözlerini açtın. "
Bunları nereden biliyor peki bu adam.
'Rümeysa söylemiştir kesin. 'iç sesimi duymazdan gelip adamı bakmaya devam ettim.
" Kimsiniz. Beni nerden tanıyorsunuz., "
" Ben senin ba-"
Kapının açılmasıyla içeriye Rümeysa girdi.Karşımdaki adama bakıp konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Çocuk Bakıcısı✅ #Wattys2017
General FictionMafyanın çocuk bakıcısı olacağından habersiz bir kız.... Bakıcıyı ölen annesine benzeten küçük ayazımız.... Ölen eşine benzettiği için onu zorla yanında tutan ayazın yani yakışıklı Mafyamız.... Bakalım Ayşe kabullenecek mi? Yoksa kaçış planları y...