M. Ç. B. 11. Bölüm

50.9K 1.8K 182
                                    

Arkadaşlar yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum...

Yeni hikayem (Bir Kuma Hikayesi) ne de bekliyorum..

Mafyanın Sırları adlı kitabıda tavsiye ederim.
Beş arkadaşımla birlikte yazdığımız bir hikayedir.
Herkes bir karakteri yazıyor.
Hoşunuza gideceğini düşünüyorum.

Bölüm şarkısı : Nalan /Affedemem.

İyi okumalar....

%%%%%%%%%%%%%%

1 ay sonra....

Baran dan...

Aradan bir ay geçmesine rağmen ayşe o ameliyattan sonra hala gözlerini açmadı.

Hemşirenin 'Hastanın kalbi durdu' demesiyle başımdan kaynar sular dökülmüş gibi oldum.

Ama doktorun gülümseyerek yanıma gelip 'Ameliyat başarılı geçti. Şimdi ise uyanmasını beklemek düşer bize. Geçmiş olsun' deyip ayrılması.

Sevinsem mi? Üzülsem mi? bilemedim.

Seviniyorum çünkü hala onun o muhteşem gözlerine bakıp aşkımı ilan edecektim.

Üzüntüm ise hala gözlerini açmaması. Sanki kendisiyle direniyor gözlerini açmamak için. Uyanmak istemiyor muşcasına.

Ayazı bir aydır görmedim. Daha doğrusu yanına gitmeye cesaret edemedim. Ben koskoca Yeraltının karanlık adamı Baran Karağan oğlumun dolan gözlerinden, ağlamaklı sesinden, titrek nefes almaktan korkuyorum. Annem nerde diye sormasından korkuyorum. Beni ona götür demesin den korkuyorum.

Rüzgarın yanıma gelip abi ayaz çok kötü seni istiyor demesi ne kadar canımı yaksada hayır . Ama gitmeyecektim, görmeyecektim, Ayşe uyanana kadar burdan beraber çıkana kadar asla...

Hakan denen adam hala kayıp.
Saklana bileceği her deliğe baktım ama yok. Kahretsin yok.
Ama bilmiyorduki elinde sonunda onu bulup canını alacağım.

Arabadan inip hastaneye girdim. Normal odaya alınmıştı bir hafta önce. Aşyenin kaldığı odanın önünde durdum. Onu yine cansız bir şekilde yatarken bulmak nefes almamı engelliyor. Derin bir nefes alıp odaya girdim.

Hemşirenin sesini duymamla olduğum yerde durdum.

"Kendinizi nasıl hissediyorsunuz ayşe hanım"

Aşye uyandı. Uyanmış.

"İ-iy.. Iyi.. Iyiyim. "

" Ağrınız varmı. Veya bir şikayetiniz. "

" Ne... fes almak... ta zor... luk çekiyorum. "

" Merak etmeyin ayşe hanım
bir iki güne nefes alış verişiniz normale döner. Bu arada adım rumeysa. Bir şeye ihtiyacınız olursa baş ucunuzdaki düğmeye basmanız yeterli. Geçmiş olsun. "deyip arkasına döndü.

Dönmesiyle beni görüp kaşlarını çattı. Derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.

" Beyefendi yine mi siz. Şuanda haneye tecavüz ediyorsunuz. Her hastanın odasına girip onları rahatsız edemezsiniz. Lütfen çıkın dışarı. "

Ne şaçmalıyor bu kadın. Ne yani bir kere yanlış odaya girdik diye haneye tecavüz mü oluyor.

Ahhh. Neden her geldiğimde bu kadını çekmek zorundayım. Kadınların çenesi benim işkencelerimden daha beter. Bidahakine bu kadını yanıma alıp depoya götüreceğim. Eğer konuşmaya başlarsa geriside gelir.

Mafyanın Çocuk Bakıcısı✅ #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin