M. Ç. B. 28.Bölüm

34.8K 1.3K 92
                                    

Finalden önceki son bölüm :)

Şimdiye kadar yapılan yorum ve voteler için çok ama çok teşekkür ederim. :)

100.000 olmuşuz hatta onun üzeri. :)

Yeni Okuyucular gelmiş... Hoşgeldiniz :)

Ve voteleri unutmayalım lütfen :)

Umarım beğenirsiniz ;)

Iyi okumalar! :)

____________________________________

"Ama ikizlere hamileyim "

Baranın ağzı açılırken bir dakika olsun bakışlarımı ondan kaçırmadım. Tepkisini merak ediyorum. Hala boş boş bakarken gözlerimin dolmasına mani olamadım. Sevinmemiş miydi? Yoksa ikiz mi istemiyordu?

Aklı başına gelmiş olacakki başını iki yana salladı. Elini karnımın üzerine koyup okşadı.

"Ben bir beklerken şimdi iki sıpamız mı olacak? "

Başımı aşağı yukarı sallayıp onu onayladım ama bebeklerime sıpa dediğini fark etmemle onu üzerimden itekliyerek uzaklaştırdım kendimden. Kendi çocuklarına sıpa demesi açıkcası beni sinirlendirdi.

" Sensin sıpa"deyip ona arkamı dönüp uyumaya çalıştım ama belime dolanan kollar ve kulağımın üzerinde hissettiğim nefes buna engel oluyordu.

"Çekil. Uzak dur "diye mırıldansamda o beni kendine daha çok çekip kollarını daha sıkı bir şekilde etrafıma doladı.

" Öyle demek istemedim "deyip kulağımın üzerine nefesini üflediğinde huylandım.

" Tabi tabi... "boynumu öptüğünde lafım yarıda bölünmüştü.

" Ahh şu kadınların hormonlarını heleki hamile olduğu dönemi hala çöze bilmiş değilim "dediğinde anlamsız bakışlarımı ona çevirdim.

" Ne? "

" Seni seviyorum ve oldukça heyecanlıyım. Sadece şaşkınlıktan çıktı sıpa kelimesi biranda. "diye açıklama yaptığında daha fazla uzatmayarak ona dönüp başımı boynuna gömdüm. Kokusunu iliklerime kadar çekerken gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı. Elleri ile saçlarımı okşamaya başladığında başımı boynundan kaldırıp dudaklarına kısa bir öpücük kondurup tekrar başımı boyun girintisine gömüp benim bile zor duyabileceğim ses tonumla fısıldadım.

"Seni Seviyorum "

________

Sabah gözlerimi araladığımda elimi baranın yattığı yere uzattığımda hissettiğim boşlukla gözlerimi araladım. Yataktan dirseklerimin yardımıyla doğrulup etrafıma baktım. Onu göremeyince yataktan çıkıp camın karşısına geçip perdeyi hafif kenara çekip dışarıya baktığımda kaşlarım kendiliğinden çatıldı. Bahçede konuştuğu kadın kim?

Koşarak banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Sonra üzerimi değiştirmeden odadan çıkıp hızla merdivenleri inip dış kapıyı açarak bahçede konuşan ikiliye baktım. Beni ilk fark eden adını bilmediğim kadın oldu. İçte diye düşündüğüm gülümsemesiyle bana bakıyordu. Baran onun bakışlarını takip edip bana döndüğünde kaşlarını çattı.

Göz göze geldiğimizde yutkundum. O niye sinirleniyorki asıl benim sinirlenmem lazım ama o böyle öldürecekmiş gibi bakınca yusuf yusuf oluyorum.

Beni baştan aşağıya süzüp gözlerini tekrar gözlerime dikti.

"İçeriye gir"sert çıkan sesi içimi ürpertirken gözlerimin dolmasına mani olamadım.

Mafyanın Çocuk Bakıcısı✅ #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin