----
Sağ yumruk...
Sol yumruk...
Ve bir kez daha...
Rakibim benden iri ve güçlü bir yapıya sahip olabilirdi. Ancak ringde önemli olan zekaydı. Yumruktan daha çok konuşurdu.
Karşımdaki kız beni kolumdan sertçe yakaladığında ondan kurtulmak adına serbest olan elimle ringin iplerini tutarak havalandım ve iki ayağımı karın boşluğuna gelecek şekilde koyarak ittirdim. Bunun etkisiyle kız dengesini kaybedip geriye doğru düşerken elimi onun kaba parmaklarından kurtarabilmiştim.
Ringin etrafındaki insanların tezahüratları kulağıma eriştiğinde gözlerimi devirdim. Dış görünüşümüzden dolayı o kızın kazanacağını düşünüyorlardı. Ve büyük ihtimalle tüm parayı kıza yatırmışlardı.
Eh! Bunu bir iltifat olarak alırdım bende...
Kız hırlayarak ayağı kalktığında bir adım gerileyerek hareketini bekledim. Şuan öfkeliydi. Tutarlı hareketleri olmayacaktı tahminen. Etrafa saldırmaktan başka...
Tahminlerimi doğru çıkararak üzerime atıldığında hızla kenara çekildim ve yumruğumu kızın yüzüne indirdim.
Ve aynı anda gözlerimi acıyla kısmamak için uğraşmam gerekti. Çünkü kahretsin ki bu elimi fena halde acıtmıştı. Ben mi yumruğu yanlış yerden atmıştım yoksa bu kız mı taş gibiydi anlamamıştım. Taş gibi dediysem kesinlikle seksi anlamında değildi. Bildiğin taştı hani.
Ben elimin acısına odaklanmışken yüzüme gelen darbeyle neredeyse yere yığılıyordum. Birkaç adım geriledim. Sağ elimi yüzümün yana kısmına bastırarak tısladım.
"Bunu yaptığına pişman olacaksın!"
"Ne yapabilirsin ki?" diye küçümsedi beni. Ölümcül bakışlar attığımın farkındaydım. Ancak sinirliydim ve sinirlerimi bir nebze olsun azaltmaya çalışıyordum.
"Kural bir." diye mırıldandım alayla. "Asla rakibini küçümseme."
Sonra ise kız ne olduğunu dahi anlamadan ben tekmemi onun bacağına geçirmiştim. Kız bu darbeyle yere çökerken çakma sarı saçlarını ellerime dolayarak konuşmaya devam ettim.
"Sonra bir bakmışsın, düşmanın önünde diz çökmüş vaziyette olursun."
Kız tırnaklarını koluma geçirerek ellerimi saçlarında ayırmaya çalıştı. Bir yandan da bırakmam için bağırıyordu.
Ancak ben transa girmiş gibi kıza bakıyordum. Aslında sadece düşünüyordum. Hem de sesli...
"Sende ne buldu ki?" diye mırıldandım.
"Ne diyorsun sen? Bıraksana lan!"
Yumruğumu sinirle kızın yüzüne geçirdim. Acı bir inleme dudaklarından firar etti.
"Beni senin gibi ucuz biriyle nasıl aldattı, anlayamıyorum!"
Aklıma dolan görüntülerle bir kez daha vurdum.
"Bunu bana nasıl yaptı?" diye fısıldarken istemsizce dolan gözlerimi kırpıştırdım ve kızın baygınlıkla yere yığılışını izledim. Elimi hırsla gözaltlarımdan geçirerek ayaklandım. Hakem hızla yanıma gelerek bir elimi havaya kaldırdı ve kazandığımı haykırdı. Ringin etrafındakilerinin suratlarının düşüşünü ve şaşırmalarını zevkle seyrettim. Şuan bir sadist gibi görünüyor olabilirdim. Ancak öfkemi yalnızca böyle atlatabileceğimi düşünmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
M.I.M.
ActionHiç, bir olayın hayatınızın dönüm noktası olduğunu hissettiğiniz oldu mu? Peki büyük bir hata yapacağınızı bildiğiniz halde yine de devam ettiniz mi? Ben yaptım. Başıma güzel şeyler geldiğini söyleyemem. Zarar verdim, parçaladım ve ihanet ettim. A...