Resme daha dikkatli bir şekilde baktım. Adamın yanında sadece omzunun bir kısmı görünen biri daha vardı ve adamın sağ eli fotoğrafta yoktu. Sanki elini birinin omzuna yada ona benzer bir şeye koymuş gibiydi. O kısım kesilmişti. Şaşırmama neden olan ise o eksiklerin benim fotoğrafımda olmasıydı.
"Eğer bunu benimkiyle birleştirirsem..." Devam edemedim. Ne diyeceğimi bilmiyordum çünkü.
"Eğer birleştirirsen hayatlarından çok mutlu bir aile göreceksin. Mutluluklarının fotoğrafın karesini sarmış olduğunu fark edeceksin."
Gözümden düşen bir damlaya engel olamadım. Bakışlarımı fotoğraftan ayırıp aynı benimkiler gibi dolu dolu olan Berk'in gözlerine çevirdim.
"Peki neyi göremeyeceğim?"
Yutkundu. Anlatmakta zorlanıyordu. Belki hatırlamak istemiyordu. Gözlerinde oluşan binbir parçakırıklarla başladı konuşmaya.
"O ailenin nasıl darmaduman olduğunu göremeyeceksin. Sanacaksın ki mutluluk onlarda aynı fotoğraf karesinde olduğu gibi kaldı. Ancak onlardan zorla alındığını göremeyeceksin. Nasıl alındığını bilemeyeceksin. Nasıl ayrı düştüklerini." Gözünden düşen gözyaşı için omuz silkti. "Belki bencilce onları suçlarsın."
---
Yeni bölüm yazmaya başladım. Ne zaman biter bilmiyorum. Umuyorum en kısa sürede sizinle olacak. ♥️
Sona yaklaşıyoruz. Final sinyallerini daha önce hiç vermemiştim ancak bundan sonra vermeye başlayacağım. Finale az kaldı. O zamana kadar birbirimizle hep iletişimde kalalım. Son bölüme gelen yorumlar için çok teşekkür ederim. Duyarlılığınız için de ayrıca teşekkür ederim. ♥️
Bir arkadaş vote sınırı koyup koymayacağımı sormuştu. Cevabım ise ASLA oldu. Çünkü bunu hak etmiyorsunuz. Ben burada sizi eğitmeye gelmedim. Arkadaş olalım, birbirimize karşı saygılı olalım istedim hep. Bazen haftada iki bölüm atabilen ben yeri geliyor ayda bir bölüm zor atabiliyorum. Yeni bölümleri dengesiz attığım için bana kızan da oldu. Haklısınız. Elimden gelen bir şey olsa keşke. Ancak ben sizi vote sınırı ile dalga geçer gibi eğitmiyorsam sizde beni yorum yapmayarak eğitemezsiniz. Bunda anlaşalım. O tür düşünen arkadaşlar varsa kesinlikle öyle bir düşünce ile kitabımı okumalarını istemiyorum. Hepimiz yetişkin insanlarız.
Son olarak beni hayalkırıklığına uğratmayan okuyanlarıma çok teşekkür ederim. Hepinizi çok seviyorum. Kendinize iyi bakın. ♥️
Yeni bölümde görüşmek üzere..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
M.I.M.
ActionHiç, bir olayın hayatınızın dönüm noktası olduğunu hissettiğiniz oldu mu? Peki büyük bir hata yapacağınızı bildiğiniz halde yine de devam ettiniz mi? Ben yaptım. Başıma güzel şeyler geldiğini söyleyemem. Zarar verdim, parçaladım ve ihanet ettim. A...