Shakira-Empire
••>9.Bölüm<••
(Yağız'dan)
Lina eve geldiğinde Asya'nın ne durumda olduğunu sormuştum ve bana Ufuk'la buluştuğunu söylemişti. Ben burada onu üzdüğüm için, birisi yüzünden ilk defa vicdan azabı çekerken, o Ufuk'la keyif yapsın... Oldu ya, başka?!
3 saattir onun odasında hanımefendinin gelmesini bekliyorum. Bunu fırsata dönüştürmek istemesemde sıkıntadan patlamak istemiyordum. Birazda olsa etrafa bakındım. Başucunda duran bir resim gözüme çarptı. Asya ve arkadaşlarının olduğu... Bir dakika? Benim kuzenin ne işi var lan orada?
Onu aradığımda her zamanki gibi açmamıştı ve bende diğer eşyalarına bakmaya devam ettim. Çalışma masasının üzerinde başka bir fotoğraf vardı. Bu sefer tek olduğu. Onu elime aldığımda istemsizce sırıtmaya başladım.
Bu kızda tarif edemediğim bir şey vardı. Bilmiyorum neden ama, onun gözlerine baktığımda her şeyden arınıyordum. Mesela dün olduğu gibi... Simge'yi aramıştım ve yine her zaman olduğu gibi beni tersleyerek cevap vermişti. Ardından Lina'da onun beni sevmediğini söyleyip canımı sıkınca, kendimi onların evinde bulmuştum.
Ve odasına geldiğimde, deli gibi dans ediyordu. Sonra beni görünce şaşırsada beni de dahil etmişti. Bahçede yaptıklarımsa... Neden olduğunu bilmeden yaptığım bir şeydi ve o sırf Can'a yakalanmamak için beni sattı. Bu zamana kadar Simge bile o kadar umrumda olmamıştı. Belki de bunu hep yaptığından alışmış olabilirim bilmiyorum ama, Asya yapınca... Canım acıdı.
Ve akşamına da Simge'yle biraz zaman geçirmiş ve o arayınca onu terslemiştim. Her şey o kadar karışık ki... Bir sonraki adımı ben bile göremiyorum. Onun yatağına yatmış bu derin düşüncelerle kafamı yorarken kapı açıldı. Asya gelmişti ve gözleri kapalı bir şekilde öylece duruyordu.
Yatağından kalkıp tam karşısına geçtim. Beni görünce cidden şaşırmıştı.
"Ne işin var senin burada?"
"Ufuk'la kaç saattir neredeydin?"
"Seni ilgilendirmez. Odamda ne arıyorsun?"
"Sevgili misiniz? Bu kadar mutlu gözüktüğüne göre kesin öylesiniz..."
"Sanane ya... Sanane. Bana karışmak sana düşmedi..."
"Cevap ver!"
"Nedenmiş o? Hem ben sana hayatımdan çık demedim mi? Ne kadar yüzsüzsün sen!"
"Ben buraya, seni kırdığım için senden özür dilemeye geliyorum, ve senin başkalarıyla eğlendiğini duyuyorum. Harika değil mi?!" diye bağırdım ve kollarından tutup onu sarstım.
"Hani ben senin umrunda bile değildim Yağız? Ne oldu, birden umrunda olayım mı istedin? Ah tabi, ben senin oyuncağınım ya... Oyna dur benim-" Daha fazla konuşmasına engel olup dudaklarına yapıştım. Beni kendinden uzaklaştırmaya çalıştıkça daha sert öpüyordum onu. Kapıyla arama aldığımda kollarımı iki yana koyup ondan ayrıldım.
Ve yanağıma ağır bir tokat yedim.
"Senden nefret ediyorum! Sen tam bir pisliksin! Senin için hiçbir şey ifade etmeyen o şey benim ilk öpücüğümdü hayvan! Tam bir öküzsün! Bırak beni! Ve odamdan defol!" diye bağırdı.
Onu neden öptüm bilmiyorum. Ama birkaç saniyeliğinede olsa dünyadan uzaklaştığıma eminim...
(Asya'dan)
O koca ellerden sülalem gelse kurtulamazdı. Pislik! Ya hayır ben ne kadar bu öpücüğün hayallerini kurdum biliyor musun sen? Hayır bir gün öküz bir hırsızın gelipte bunu çalacağını hiç düşünmemiştim, pardon canım ya...
"Ya sana bırak dedim!"
"Ne yapıyorsun sen bana?" dedi gözlerime bakarak.
"Canım farkettiysen senin koca ellerinden kurtulmaya çalışıyorum... Yani biraz yardımcı olsan filan..."
"Ben bu olamam. Eminim, bu ben değilim."
"Hadi git kendini bul o zaman ne diyeyim? Ya of bırak beni..."
"Bir kız için, ilk defa böyle şeyler hissediyorum... Ama işte ne olduğunu bulamıyorum..."
"Bak... Tamam, şimdi sen eve git... Tamam mı? Sonra bir düşün bakalım sana n'olmuş? Hadi... Hadi benim öküz komşum, hadi hayvancığım, hadi..."
"Asya... Bana şey olmuş olabilir mi? Yani sence olur mu ki öyle bir şey?"
"Evet evet kesin olmuştur, hadii..."
"Olmuş mu? Cidden mi?" Yüzüme afal afal bakıyordu. Ay şeytan diyor geçir yumruğu yüzünün orta yerine. Hayır benimde işim gücüm var. Yani daha sen gideceksin. Sonra ben olanları Lipo'ya anlatacağım, sonra sana söveceğim, sonra tabi biraz Ufuk için salak salak güleceğim, sonra tekrar aklıma sen geleceksin, ve benim atmadığım yastık, dövmediğim ayıcık kalamayacak filan... Ooo... Düşündüm de, ne çok işim varmış ya benim...
"İyi ben gideyim o zaman. Her neyse sen eminsin değil mi?"
"He he eminim. Hadi git bir artık!"
"Oldu. Hadi görüşürüz!"
Yalandan sırıtarak kollarından kurtuldum ve gitmesini bekledim. Tepinmeye, yuvarlanmaya, bağırmaya, yastıkları ısırmaya ve tekrar tepinmeye başladım. Lipo beni görünce ne yapsın hayvan şaşkınlıktan havlamayı unuttu. Ay ne yapacağım ya ben? Of.. ooofff!!
(4 Gün Sonra)
Çalan alarmı duymazdan gelip yastığı kafama gömdüm. Baktım bu lanet alarm susmayacak, bıkkınlıkla elime alıp kapadım ve kaldığım yerden uykuma devam ederken kapımın hayvan gibi açılmasıyla yataktan sıçrayarak kalktım.
"Can!! Ne oldu lan? Öldün mü? Bu ne acele?!"
"He öldüm Asya. Dedim hazır ölmüşüm niye hortlamıyorum değil mi yani? Of Asya. Sonuçlar açıklanmış! 457 almışım!!" deyip yatağa zıpladı.
"Ayy... Ne güzel... Benim asla alamayacağım bir puan. Yalnız Cano şu an ayağımla ilişkiye girdin be..."
"Ha o senin ayağın mıydı? Ya ben ne yaptığımı biliyor muyum ki? Kızım meşhur Atakent Kolejine gideceğim... Oha ya, resmen inanamayaroom..."
Gözlerimi pörtletip ona baktım ve kafasına bir yastık fırlattım.
"Kendine gel oğlum! Ben bile Ufuk'la çıktıktan sonra bu ergen kız triplerine girmedim... Aslında benim ondan daha önemli işlerim vardı, amaann... Hem zaten beni zorla öptü sayılır. Yani ben ona karşılık vermedim sonuçta. Ee bu da demek oluyor ki, ilk öpücüğümü o pisliğe vermedim..." Can'a baktım ve Lipo'yla konuştuğunu gördüm. Peki. Öyle olsun Can Bey... "Ya işte öyle... Bizde Lina'yla bugün biraz dışarı çıkalım diyoruz... Ay biliyor musun? Lina'da bugün bana sevgilisini tanıtacak. Hata o da bizimle-" Daha sözümü tamamlamadan resmen kükredi.
"Ne diyorsun sen?! Sevgilisi mi varmış Lina'nın?! Kimmiş?! Hayır sevgilisi varsa neden başkalarına umut veriyorki o?" Birden eline çalışma masama uzanıp peçeteyi aldı. "Yani sonra onlarda umutlanıyor filan... Yani hep onlara olan oluyor. Yazık onlara da. Sırf onlara ağlıyorum yanlış anlama..." deyip resmen salya sümük ağlamaya başladı.
Kafa salladım ve kendimi yataktan attım.
"Beni dinleseydin azıcık... Herneyse, Lina'nın sevgilisi filan yok şapşal. Çık şimdi odamdan..." dedim ve kapıyı açtım.
"Ya sen ne pisliksin be... İnş Yağız sana bakmaz tamam mı? Hatta Yağız'ı geçtim, Ufuk'ta senle bi' daha çıkmaz, AMİİİNN!" dedi ve odamdan koşarak çıktı.
"Tövbe de... Gençliğim kurur Can! Gitmeee!!"
•
Bu bölümden sonra 'Bu ne biçim bölüm?' diyenleri duyar gibi oldum :(( Gecenin bir yarısında yazmıştım bu kadar oldu valla...
Artık her Cumartesi yayınlanacak bu arada. Haftaya görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Olsun• RİBÖ
Teen FictionBir öküz ve bir prenses, aynı ortamda ne kadar durabilir? • Babasının iş durumları yüzünden Ankara'dan İstanbul'a gelen Asya, bu koca şehirde burnunun dibindeki ruh ikizini bulabilir mi sizce? Peki bu ruh ikizi bir öküzse? • |24.08.2015|