Bu bölüm için iki şarkı buldum, multide gözükmüyorsa siz açın. Ama mutlaka!! Keyifli okumalar^^
Pink-Sober (İşaretli yere kadar)
••》12.Bölüm《••
"Sakın sesini çıkarma..." diye fısıldadı Yağız. Kafamı hızlıca salladım.
"Ee.. D-dolu!"
Kekelemişti salak! Hayır hangi insan tuvaletteyken kekelerki?
"Yağız çabuk ol lan! Tutamıyorum!" Sesin sahibi Barış'tı. Senin zamanlamana Barış! Sorumda arada kaynadı resmen...
"Sen burada kal, ben onu uzaklaştıracağım. O sırada kaçarsın..." diye tekrar bana fısıldadığında kafamı salladım. Kapıyı açarken bende kapının arkasına saklandım.
"Kuzen ya... Ben sana şeyi göstermiş miydim? Şeyi... Ee... Hadi gel biz bir yukarı çıkalım, orada ben sana gösteririm onu. Hadi!" Sesleri gittikçe uzaklaşırken kafamı kapının ardından yavaşça uzattım. Oh be! Gitmişler.
Derin bir nefes verip oradan çıkarken aniden önüme çıkan Hande çığlık atmama neden olmuştu.
"Hande? Ay ne öyle hortlak gibi çıkıyorsun karşıma?"
Ellerini göğsünün altında bağlayarak tek ayağını sallamaya başladı.
"Yağız'ın sevgilisi mi var?"
"Ha o mesele... Ya üf bir an duydun sandım. Yani şey evet, v-var!"
"Kim? Ve seviyor mu?"
"Dedik ya Simge diye... Ayrıca ne yapacaksın?"
"Sorduk işte kızım! Boşver, hadi gidelim biz..."
"Bana bak. Hoşlanmıyorsun değil mi?"
"Ya yok. Nereden çıkarıyorsun? Meraktan sordum sadece. Aman hadi ya... Üf!"
Hadi bakalım. Öyle olsun Hande hanım.
Beraber bahçeye çıktığımızda Hande, ben ve Lina bizim eve gitme kararı aldık. Tam gidecekken, şu erkek çetesi de peşimize takıldı. Sonunda daha fazla kişiyi almadan eve varabildiğimizde, can sıkıntısından boş boş oturup televizyon izliyorduk. Pelin abla uyumuştu ve ev bize kalmıştı. Büyüklerin can sıkıcı sohbetlerinden kaçmıştık ama şu an daha da sıkıcı bir ortamdaydık.
Lina "Şişe çevirmece oynayalım mı?" dedi. Homurdanarak gözlerimi devirirken Hande ortaya atıldı.
"Eveeet! N'olur oynayalım..."
"Hande biz çocuk mu-"
"Misafirimizi kıracak değiliz. Öyle değil mi Asya." Tamam bu çocuğun benim laflarımı kesmeye kesinlikle zâfı var!
"Ben şişe getireyim o zaman." diyerek ayaklanan Can'a gözlerimi pörtletip baktım ve kafamı iki yana salladım. Sende mi Cano?
Birkaç saniye sonra yanımıza boş şişeyle geri döndü ve bahçeye ilerledi. "Hadi gelsenize!" Hande ve Lina koşarak çıkarken diğerleride ağır ağır dışarı çıktı. Ah süper, ilk defa kimsenin umrunda olmamak işime gelmişti.
"Gelmiyor musun?"
"Ya senin benimle derdin ne?!"
Her zamanki gibi Yağız'dı.
"Gelmiyorsun yani..."
"Ah ne kadar akıllısın. Gelmiyorum!"
"İyi." Gidiyordu. Ciddi ciddi gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Olsun• RİBÖ
Novela JuvenilBir öküz ve bir prenses, aynı ortamda ne kadar durabilir? • Babasının iş durumları yüzünden Ankara'dan İstanbul'a gelen Asya, bu koca şehirde burnunun dibindeki ruh ikizini bulabilir mi sizce? Peki bu ruh ikizi bir öküzse? • |24.08.2015|