Passenger~ Let Her Go
Bu şarkıya bayıldım ☺️
Multi Yağız💛
Bu çocuk hergün daha mı taş oluyor??
••>16.Bölüm<••
"Zehirlenmek istemiyorum tamam mı?"
"İnsanların onda şifa bulduğunu biliyor muydun?" dedi ve ıspanak dolu tabağı tepsisine bıraktı.
"Onların insan olduğunu nereden çıkarıyorsun?" dedim ve elimi makarna tabağına uzatıp tepsime koydum.
"Git yağlı yağlı şeyleri ye, sonra 'spor yapalım Can!' Hayır ne olursa olsun yine herkesin derdini ben çekiyorum. Süper ya!"
"Çok konuşma!" dedim ve popomla hafifçe vurup kenara çekilmesini sağladım. O konuşurken ben tepsiyi çoktan doldurmuştum. Karşımdaki boş masaya ilerlerken sağ tarafımda orangutan hareketleri yapan Yusuf'a baktım.
"Asya! Buradayız!" Onu görebiliyorum malcım! Zaten tek ben değil tüm yemekhane görüyor gerizekalıcım! Herkesin ortasında beni rezil ettin safalozcum!
Etrafta bana bakan insanlara şirin olduğunu düşündüğüm -belki de hortlak görmüş gibi bakıyorum ama bu benim düşüncem- bir gülücük yolladım.
Hâlâ o hareketleri yaptığını görünce 'Ne' diye ağzımı oynatıp gözlerimi pörtlettim. O masaya ilerleyecek değildim. Ve boş masaya kuruldum. Yağız'ın olduğu masadan bahsediyoruz lütfen! Dün akşam olmam gerekenden daha fazla bir şekilde rezil olmuştum zaten. O söylediği şeylere rağmen onun yanına gidip ağlamıştım. Bana hiçbir şey dememişti. Bir insan istemediğini ancak bu kadar belli ederdi herhalde.
En son yaptığıda son noktayı koyarken hiçbir şey demeden gitmiştim sadece. Benden nefret ediyordu. Sabah gelmeme istediğim Can'ın her zamanki tehditleriyle daha da artatken yeni bir tehdit bulunca bir anda kendimi okulda bulmuştum.
Neden mi? Çünkü yatağımın altındaki kutuda bulunan çikolata ve nutella kotamı yemeyle tehdit etmişti. Onlar Lipo'dan bile önemli tamam mı?!
Hande, Lina ve Can masaya gelince yemeye devam edip onlara baktım. Hande yanıma Can ve Lina'da karşıma geçince bana tuhaf bakışlarını farkettim. Omuz silktim.
"Neden onların yanına gitmedik?" dedi Lina.
"Kardeşine ne zamandır aşırı sevgi besliyorsun Lina'cığım?"
"Kardeşimden bahsetmiyorum tatlım, Barış ve Yusuf'ta orada..."
Hande öksürürken elimle sırtına vurdum.
"Yusuf'a karşı aşırı sevgi besliyorsun yani... Şey yani B-barış'la Yusuf'a..."
Ben yemeğime devam ederken 'Can' yemeğini bırakıp Lina'nın cevabını beklemeye başladı. "Şu an düşüncelerinizden de, sizden de tiksiniyorum..." dedi ve onları takmayıp yemeğine devam etti Lina. Şu kızla aramızda kan bağı felan olabilir mi diye düşünmüyor değilim ha... O da her konuda ilk sırayı yemek ve tatlıya lâyık görüyor ve o da benim gibi Yağız'dan ölesiye nefret ediyor... Acaba o da aynı zamanda öpmek istiyor mudur?
Öl Asya! Geber Asya! Yatarken sarıldığın yastıktan nefessiz kalıp yatakta ölü bulun Asya!
Yemeklerimizi yedikten sonra tepsileri bırakıp sınıfa çıktık. Aynı zamanda canımızda bedenimizden çıktı falan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Olsun• RİBÖ
Fiksi RemajaBir öküz ve bir prenses, aynı ortamda ne kadar durabilir? • Babasının iş durumları yüzünden Ankara'dan İstanbul'a gelen Asya, bu koca şehirde burnunun dibindeki ruh ikizini bulabilir mi sizce? Peki bu ruh ikizi bir öküzse? • |24.08.2015|