B15-İnat!

256 24 3
                                    

'Nelly-Just A Dream' 

Multide çok tatlı değil mi?? ×-×

••》15.Bölüm《••

Tık tık tık!

"Asya? Kalkmadın mı hâlâ?"

...

"Uyanmayı düşünüyor musun? İlk ders Fırat hocanın... Göbeğiyle döver geç kalırsak..."

...

"İyi. Sen kaşındın küçük hanım!"

Kapıma saldırıya geçilmiş gibi bir ses çıkınca gözlerimi aniden açtım.

"Ya kalkarsın... Ya da gülmekten çatlarsın... Seçim senin."

Can'a yavru köpek bakışlarımı atarken "Yapmazsın... Yapar mısın? Ah tabi yaparsın..." dedim.

Sinsice sırıtırken hızla yatağa oturdu ve beni ölümüne gıdıklamaya başladı.

"Hahaha... Ne yaparsan yap hahaha gel-miycem hahaha Ya Can bırahahak Of tamam pes! Hahaha ya pes dedim, geliyorum oldu mu?"

Sonunda pes edince gıdıklamayı kesip yataktan kalktı.

"Şimdi hemen giyinip aşağıya iniyorsun, yoksa Lina'yı çağırım!"

"Hey hey hey! Ağır ol adamım. Lina'yı hiç katma şimdi sabah sabah çekemem. Tamam sen çık geliyorum birazdan..."

"15 dakikayı geçerse ararım..."

"Tamaam..."

Bende onunla beraber kalkarken çıkınca kapımı kapadım.

Ay şimdi okula git, tekrar o domuz suratlıyla karşılaş filan... Of bir de ilk ders matematik. Allah'ım ne kadar da şanslıyım ben öyle!

Dolabı açtım ve şu nefret ettiğim formaları üstüme geçirdim. Hayır serbest gitsek ne olur ki? İnce bir hırkada çıkarıp yatağa fırlattım. Çantama ders programına uygun şeyleri tıkıştırıp aynanın karşısına geçtim. Tarakla saçlarımı taradım ve ardından salık bırakıp gözüme bir likit çektim. Ayağıma siyah muz çoraplarımla uyumlu olarak siyah converse'imi giydim. En son olarak çantamı ve hırkamı alıp odadan ayrıldım.

Aşağıya indiğimde herkesin masada olduğunu farkettim.

"Asya tatlım. Gel hadi."

"Yok babacığım. Ben dün akşam fazla yemişimde... Hiç iştahım yok."

Cidden dün akşam Yağız'dan fazla laf yemiştim...

"Olur mu öyle şey, bari bir sandiviç al yanına..."

"Acıkırsam kantinden bir şeyler yerim, size afiyet olsun."

"Peki. Öyle olsun bakalım..."

Kış dönemine girdiğimiz için artık yemeklerimizi içeride yiyiyorduk. Ve bende Can'ı beklerken koltuğa oturup telefonumu kurcalamaya başladım.

3 Yeni Mesaj yazısını görünce kalbimin hızlı atışlarını engelleyemedim. Pişman mı oldu acaba?

Hızla üstüne tıkladım. Ve sonuç; hayal kırıklığı...

Kimden: Cadımm^-^ (Lina)

"Dün akşam ne oldu?"

"Yağız geldiğinde yüzü beş karıştı, bir şey mi var?"

"Hande seninle konuşmak istiyor. Uyandığında bize gel."

Koltuktan zıplayarak kalktım.

Aşk Olsun• RİBÖHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin