Yazar Aplanızdan sevgilerle!
Uzun bir süredir kollarında uyuduğum adamı izliyordum . O piç o kendini beğenmiş tavrından eser yoktu. Tamam uyurken herkes masum olurdu ama Ali biraz abartmış sanki.
"32 dakika 21 saniye" kaşlarımı çattım. Ali gözlerini açarak sırıttı. "Tam 32 dakika 21 saniye boyunca beni izledin" dediğinde ona mal mal baktım. O kadar olmuşmuydu? Ha birde bunu saymışmıydı?
"Sana öyle gelmiştir ego bey" gözlerinı kısarak sırıttı. Kollarından kurtulup , tekmeyle onu yataktan aşağıya attım. Sesli bir şekilde yere düşerken kahkaha attım.
"N'apıyorsun kızım sen!" omuz silktim.
"Herşeye hazırlıklı olacaksın Ali'cim" dedim sırıtarak. "Koala gibi sarılıyorsun."
"Koala ağaca sarılır genellikle , bu da senin ne kadar odun bir insan olduğunu belirtir Selin'cim" elimin altında yastığı kafasına attım.
"Çık dışarı. Hemen!!" diye bağırdım. Kahkaha atarken yerden kalktı ve odadan çıktı.
"Gıcık ! " diğer yastığı da kapıya fırlattım. "Gerizekalı hayvan"
....
"Bugün için annenizle plan yaptık kızlar. Birkaç günlüğüne bir yerlere gitsek ? Sizin için sorun olur mu?" kafamı Nazlı'ya çevirdiğimde o da benden bir hareket beklermiş gibi bana bakıyordu.
"Tabii. Gidebilirsiniz. Ama döndüğünüzde evi bıraktığınız gibi göremezseniz kızmak yok" dediğimde kahkaha attı.
"Tamam o zaman anlaştık kızlar" yavaşça oturduğum yerden kalktım. "Sizde isterseniz bir yerlere gidebilirsiniz. Tabi annenizi bilgilendirdikten sonra" omuz silkip salondan ayrılıp bahçeye çıktım.
"Patronu duydun" olduğum yerde zıplarken Ali'yle karşılaştım.
"Ne diye sessiz geliyorsun gerizekalı?" diye bağırdım.
" 'Selin ben geliyorum ' diye bağırayım mı Selin?" gözlerimi devirdim.
"Ne istiyorsun Ali? Artık bu soruyu sormaktan yoruldum" sırıttı.
"Peder bey sevgili karısıyla evde yokken , hazır halamlar falan da gitmişken evde parti vereceğim ve bil bakalım kim davetli değil?" yürümeye başladım.
"Seninle parti hatasını bir kere yaptım Aliş. Hakkını kaybettin" peşimden geliyordu.
"Peki bil bakalım partiye canlı performans olarak kim geliyor?" kaşlarımı çattım. "Duman" dediğinde olduğum yerde durup arkamı döndüm.
"Ciddi misin?" şaşkınlığımı gizleyememiştim.
"Ama malesef sen gelemiyorsun Selin" dediğinde kolundan tuttum.
"Ya ama niye? Bende geliyim lütfen?" tek kaşını kaldırarak sırıttı.
"Bir sorun çıkarsa üstleneceğine söz verirsen ?" başımla onayladım.
"Her türlü" dedim. "Ne zaman parti?"
"Akşam" dedi yanımdan geçerken. "Sekizde hazır ol."
....
Pudra pembesi elbisem , dalgalı saçlarımla birkaç saniyedir ayna karşısında kendimi izliyordum. Fazla mı abartıydı? Yok . Değil. Kendi kendime sorup kendi kendime cevaplıyordum. Harika!
Odanın kapısını açıp dışarı çıktım. Merdivenlerden indiğimde çoğu kişi gelmişti. Müziğin ses seviyesi o kadar fazlaydı ki kendi konuştuğumu duyamayacağıma emindim. Gözlerimle Ali'yi ararken , elinde kutuyla bana doğru geldiğini gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ KENDİME SAKLADIM [AlSel]
FanfictionSeni Kendime Sakladım... Komedi tarzı AlSel hikayesi.