Gel vatandaş gel yeni bölüm geldi gel :) Yorum istiyorum. Yorum. Yorum . Yorum. Vote'yi de eksik etmezseniz çok sevindirik olurum. Keyifli okumalar ;)
Yarım saattir masada duruyordum. Ali beni masada bırakmış kendi arkadaşlarının yanına gitmişti. Hadi Selin birileriyle tanışman lazım artık. Ya da birilerinin bana gelmesini beklemeliydim. Önümdeki biradan bir yudum aldım. Tadından dolayı yüzümün değiştiğine emindim.
"O sana biraz ağır değil mi güzelim?" bardağı masaya koyup benimle konuşan adama baktım . Buradan bile zir zurna sarhoş olduğu belliydi.
"Sanane be . Def ol git" adam kahkaha attıktan sonra masaya dirseklerini dayadı.
"Fiyatın neyse veririz " dediğinde masada bardağı adamın kafasında kırdım.
"Ne diyorsun sen be??!!" tüm parti alanının dikkatini çekerken Ali hemen yanıma geldi.
"Selin n'apıyorsun sen ?!" diyip beni azarladığında elimin kanadığı farkettim.
"Ben mi n'apıyorum? Onun bana ne dediğini bilmiyorsun . Beni azarlayamazsın tamam mı?" diye bağırdıktan sonra çantamı da alıp mekandan çıktım.
Uzun dar sokaklarda yürürken çantamdan çıkardığım peçeteyle elimi sardım. Telefonu elime alıp saate baktım. 02.09. Çok güzel. Kaldırımın kenarına oturup gelen geçen arabaları izlemeye başladım.
"Selin?!" adımın seslendiği yöne doğru bakınca üstü başı darma dağın olmuş Ali'yi görünce yerimden kalkıp yanına gittim.
"N'oldu sana böyle? Tırmı çarptı?" dediğimden gülümsedi.
"He tırp çarptı. Eve niye gitmedin?" dediğinde yüzündeki darbe izlerine odaklanmıştım.
"Ciddiyim. Tır çarpmadıysa n'oldu?" dediğimde ofladı. Ellerini cebine koyup sağa dola baktı.
"Mekanda olay çıktı. Önemli birşey değil. Şimdi. Eve niye gitmedin?" dediğinde şaşırdım. Benim için kavga etmiş olabilir mi? Birde Benim eve gidip gitmemem neden onun umurunda olsun ki ?
"Bu saatte gidemem. Ve çok uykum var" diye isyan edince güldü.
"Bende gidemem. O zaman arabada uyuyalım " dediğinde tek kaşımı kaldırdım.
"Senle?" kaşlarını çattı.
"Ekstra birilerini daha mı istersin?"
"Tamam ama temas yok." dediğimde güldü. Dudağındaki patlakla fazla güzel gülüyordu.
"Ben çok meraklıyım sana temas yapmaya" gözlerimi kapatıp birkaç saniye bekledim.
"Biliyoruz Ali. Nerde şu araban ya uykum var!?" işaret parmağıyla biraz ileriyi işaret etti. Ali önde ben arkada arabaya doğru gittik. Yine kapımı açmadı. Kapıyı açıp sürücü koltuğunun yanındaki koltuğa oturdum ve kapıyı kapattım. Koltuğu biraz geri ayarlayarak yatar pozisyona geçtim. Araba çalıştığında kafamı yan çevirip Ali'ye baktım. Vitesi bire alıp parkettiği yerden dikkatlice çıktı.
"Ali" dediğimde gözlerini yoldan ayırmadı.
"Alii" bu sefer 'i'sini uzatarak söylemiştim. Yine tepki vermemişti. Kolunu cimcikledikten sonra birden yerinden sıçradı. Ama direksiyonu kaybetmedi.
"Kızım sen gerizekalımısın? Ne diye cimcikliyorsun.? Araba kullanıyorum"
"E iki saattir sesleniyorum. Hayvan mısın? Bir ses verseydin cimciklemezdim." dediğinde kulaklarını kulağına taktı.
"İstediğin kadar konuşma hakkına sahipsin. " oflayarak diğer tarafa döndüm. Uzun bir yolculuktan sonra araba durdu. İyice mayışmıştım. Bir kilit sesi duyduktan sonra tekrar arkamı döndüm. Ali koltuğu yatırmış şarkı mırıldanıyordu.
"Seni ilk gördüğümde ne düşündüm biliyor musun?" Ali kafasını bana çevirdiğinde kulağında kulaklık olmadığı anca farkettim.
"Ne düşündün?"
"Tam bir gerizekalı olduğunu ve son derece haklıymışım. Kendimi bir kez daha tebrik ediyorum" dediğimde güldü.
"O adamın sana ne dediğini öğrendim. Bağırdığım için de kusura bakma" alt dudağımı dişledim. Bu konu ne alakaydı şimdi?
"Önemli değil."
"Sen biraz sarhoş oldun sanki. İyice mayıştın da " •piç sımayl•
"Olabilir. Olamayadabilir. Sarhoş halinden faydalanıyım deme sakın. Yanımda bardak taşıyorum" derken koltuğa iyice gömüldüm.
"Ordan sapık gibi mi duruyorum?"
"Beni öpmen hoşuma gitti" hemen elimle ağzımı kapattım. Ali'nin kaşları çatılmıştı. Bunu ben mi demiştim?
"Sen kesinlikle bir daha içmeyeceksin. Bilinçsizce konuşuyorsun"
"Hayır ciddiyim. Cidden hoşuma gitti" diye lafa atlamıştım. Ağzımı tekrar kapattım. Selin kendine gel. ! Bana doğru yaklaştığında olduğum yerde kaldım.
"Çok safsın. Dışardan kurnaz görünüyorsun ama safsın. Neyse iyi geceler"
...
"Selin.... Seliin.... Kızım kalksana kış uykusuna mı yattın?!"
"Ayımıyım ben be.!" diye Ali'ye çemkirirken koltukta doğruldum.
"Bilemeyeceğim" dedikten sonra ufak bir kahkaha attı. Kaşlarımı çattım. Belimde bir elin olduğun farkettiğimde direk kafamı kaldırdım. Ve bana bakaan bir bir çift mavi göz ile karşılaştım.
"Çüş. Ali'cim çüş çek lan elini" diye çemkirip yana kaydım.
"Hem gel dibime gir hem çemkir. Enteresan bi tipsin yemin ederim" saçlarımı geri savuruken Ali'ye baygın bakışlarımı gönderdim.
"Eve gitmek istiyorum Ali bey." güldükten sonra arabayı çalıştırdı. Yol boyunca hiç konuşmamıştık. Uzun bir yolculuğun ardından eve geldik. Arabadan inecekken Ali'yi durdurdum.
"Yokluğumuzu anlamışlarmıdır sence?"
"Öğrenmemiz için eve girmemiz lazım" dediğinde kafamla onu onayladım ve araban inip eve girdim. Ali'nin kolundan tutup dikkatli bir şekilde merdivenleri çıkarken...
"Selin.! Ali!" Rana teyzenin sesini duyduğum an yerimde kaldım. Arkamı dönüp Ali'ye baktığımda bacaklarıma bakıyordu.
"Nereye bakıyorsun sen? Sapıkmısın???!" diye bağırdığımda güldü.
"Çorabın kaçmış sanki?" dediğinde bacaklarıma arkadan bakmaya çalıştım. Ali kahkahanın dozunu arttırınca omzuna bi yumruk geçirdim. Ama unuttuğum birşey vardı. Rana teyze.
"Selin?!" annemin sesini duyduğumda kapıdan bize doğru bakan ev halkına yöneldim.
"Aaa günaydın. Erkenciyiz?" Ali'nin karnına dirsek geçirirken gülümsemeyide ihmal etmedim.
"Ihh. Evet baya erkencisiniz ?"
"Nerdeydin Selin?" annem yanına doğru ilerken Ali hemen arkamda duruyordu.
"Yürüyüşe gitmiştim."
"Ali'yle mi?" Haluk abinin sesini duyar duymaz gözlerimi annemde çekip ona yönelttim.
"Sabah ıssız olur diye eşlik ettim." Ali beni savunurken arkamı dönüp ona baktım. Göz kırptığında tekrar önüme döndüm.
"Yani tek başıma çıkmamak için Ali bana eşlik etti Haluk abi "Rana teyzeye zaferle gülümserken annem hala beni izliyordu.
"Cezalısın!" kaşlarım çatılırken kafamı anneme çevirdim.
"Neden ama? Birşey yapnadım ki? Hem Ali'de yanımdaydı? İstersen sor?"
"Evde güvenlik kamerası olduğunu unuttunuz herhalde. Birincisi bu evden gece yarısı çıkıldı. İkincisi yalan söylediniz" arkamı dönüp Ali'ye baktığımda sırıtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ KENDİME SAKLADIM [AlSel]
Hayran KurguSeni Kendime Sakladım... Komedi tarzı AlSel hikayesi.