Sevgili okuyucularım , bu bir yeni bölüm değildir yeni bölüm bir süre sonra gelecektir. Açıklığa kavuşturmam gereken birkaç sorun var.
Bunlardan birincisi; Ali ve Selin'in sevgili olma olayları. Bunu en kesin şekilde nasıl açıklayabilirim? Benim hikayemde kavuşmaları uzun sürecek , Ali'nin hislerini bilmiyorsunuz ki ilerki bölümlerde ufak da olsa öğreneceksiniz. Selin'in hisleri karmakarışık! Seviyor gibi de sevmiyor gibide anlayan var mı?
İkinci olarak 'bölümlerin sıkması' ve 'gelişme olmaması' gibi birşeyler duydum ve mesaj olarak da aldım. Bölümleri eğlenceli ve kısa tutmaya çalıştığımı belirtmiştim , sizi sıkan konu 'Ali ve Selin'in sevgili olmaması' olabilir mi? Twitter'dan olsun burdan olsun güzel yorumlar eksik olmuyor olmasına da 'hakaret' içerikli mesaj atanlarınız bile oldu. Size çok kısa ve net birşey söyliyeyim ; bölümler sıkıyor mu? Gelişme yok mu? Okuma o zaman arkadaşım. Bu kadar. Kimse okuyun diye kafanıza silah dayamıyor değil mi?
Diğer bir konu bölümleri 2 günde bir olarak yayınlıyorum ama siz hâlâ beğenmiyorsunuz. Yok 'kısa' 'biraz daha erken yayınla' zaten oldukça erken yayınlıyorum. Başka yazarlar bu kadar erken yayınlamıyordur.
Bir başka konu ise 'sen voteler düşük diye yayınlamıyorsun' sonra 'yorum az diye yayınlamıyorsun' diye mesaj atanlar var. Herkes emeğinin karşılığını almak ister , bknz. Bu hikaye tuttu bir okuyucu kitlesi var. Önceden de dediğim gibi vote&yorum sayılarının birbirine yakın olmasını istiyorum. Ve sizin fikirlerinizi de merak ettiğimden yorum istiyorum.
Ve '1K' olduğumuz zaman dediğim gibi 'Seni Kendime Sakladım adlı hikayem, boş zamanlarımda değil de olay akışı uzun süre düşünerek yazdığım bir hikayedir' gibi bir cümle kurmuştum. Siz sevgili olmamalarından isyan ettiğiniz için ben sıfırdan bir kurgu oluşturamam. Evet , fikirleriniz tabiki önemli ama şuan bu kurguyu bozamam.
Son olarak da , 'Duyuru'nun altına ilerde nasıl birşeyler istiyorsunuz yazabilirsiniz. Değerlendireceğim ya da hikayemde yer vereceğim. Birde bölümler 8-10 günde bir yayınlanacak.
Yazıyı sonuna kadar okuduğunuz için teşekkür ederim. İyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ KENDİME SAKLADIM [AlSel]
FanficSeni Kendime Sakladım... Komedi tarzı AlSel hikayesi.