SENİ KENDİME SAKLADIM 4.BÖLÜM"KAHRAMAN"

4.5K 265 13
                                    

Gece Yarısı bölüm taymm ☺

Ceza aldıktan , herkesin yanında azarlandıktan sonra direk odama çıktım ve kapıyı kilitledim. Direk kendimi yatağa bıraktım. Hem beni savunuyordu, hem gömüyordu . Ah benim salak kafam sen ne diye uyarsın Ali'ye ki? Bi hafta otur evde de herşeyden mahrum kal. Ali bende Selin'sem bunun hesabıda sorulacak. Kulaklıkları kulağına takıp kendimi uykuya bıraktım.

...

"Selin?? Selin kızım aç kapıyı?! Seliiinn??!" başımın zonklaması git gide artarkarken gözlerimi araladım. Evde dumandan göz gözü görmüyordu. Kapı kırılacakmışcasına yumruklanıyordu.

"Selin!!!! Selin?!! " gözlerimi tekrar kapatırken yattığım yere iyice gömüldüm.

...

"Selin? Selin beni duyuyormusun?" öksürürken kendimi havada hissettim. Gözlerimi hafif araladığımda bana endişeli gözlerle bakan bir çift mavi gözle karşılaştım.

"İyimisin?"

"Sana beni kucaklama yetkisini kim verdi?" dediğimde sırıttı . Ya da güldü. Gözlerim bulanık görürken öksürmeye devam ediyordum.

"Belasın biliyorsun değil mi? Kapıyı kilitlemek de neyin nesi?" kollarımı boynuna iyice sararken ambulans sesini ve etraftaki insanların seslerini boğuk boğuk duyuyordum.

"Bela derken? Tatlı bi bela olabilirim. Diğerleri tartışmaya kapalı. Kapıyı kilitlememin sebebi kendime acıma seansı yapmamdı."

"Tatlı bela ha?" güldü " Kendine acıma seansını böldüm galiba?" dediğinde ben güldüm.

"Biraz öyle oluyor"

"Bence sen biraz kilo ver" kaşlarımı çattım. Kollarımı iyice boynuna doladım.

"Taşı işte işin ne?" dediğimde beni sert bir zemin üzerine dikkatli bir şekilde yerleştirdi. Tahminimce sedyeydi. Kulağıma doğru eğildi.

"Çemkirmene daha sonra devam et "

...

"Durumu nasıl peki?"

"Fazla gaz solumuş serum verdik. Birkaç gün dinlenirse normal haline dönebilir."

Gözlerimi yavaş yavaş aralıdığımda doktorla konuşan annem ve Haluk abiyi gördüm. Direk gözlerimi kapadım. Trip. Kesinlikle trip. Bir kapı sesinden sonra odada sessizlik oldu.

"Güneş duydun doktoru hiçbir şeyi yok"

"Kim yapmış olabilir bunu Haluk? Neden koca köşkü aleve vermek istesinler ki? Aklım almıyor?" sesinde endişe ve merak vardı.

"Araştırılıyor bende araştıracağım" bir kapı sesi daha duydum . Odada benden başka nefes alan olmadığını anladığım zaman gözlerimi açtım ve odada biri varmış . Ali. Duvara yaslanmış cool bir şekilde beni izliyordu.

"Nasılsın bakalım?" dediğinde yatağın ayak ucu tarafındaki başlığa dirseklerini koyup yaslandı.

"Zehirli" dediğimde güldü . "Günün kahramanı sensin ha?"

"Öyle oluyor ."

"Bu yatak neden sert ya belim koptu.?" dediğimde başını iki yana sallayıp güldü. Kafasını kaldırıp bana baktığında tek kaşımı kaldırdım.

"Hiiiç. Aklıma komik bi vine geldi."

"Vine? ... Seni affetmem için ne yapmak istersin ?" kaşları çatıldı. Yatağın kenarına oturup bana döndü.

"Küsmüyüz?" dediğinde kendimi tutamayıp sesli bir kahkaha attım.

"Yok değiliz. Kendini affettirmek için ne yapacaksın?" birkaç saniye düşündükten sonra gözleri gözlerimle buluştu.

"Ne yapmamı istersin?"

"Birgün boyunca kölem olacaksın?"dediğimde şaşırdı. Biraz sağa sola baktıktan sonra tekrar bana döndü.

"Kabul ama fazla abartmak yok? Anlaştık mı?" elini sıkmam için uzattığında direk sıktım.

"Abartmak yok. Peki köle ilk emrimi veriyorum. Beni burdan çıkar" kaşları havaya kalkarken ağzı 'o' şeklinde açıldı.

"Saçmalama. Annen burada artı olarak kapının önü full bizim tayfa." omuz silktim.

"Kapıdan çıkmayız bizde" dediğimde kaşları çatıldı. Pencereyi işaret ettim.

"Sana zehirli gaz iyi gelmiyor . 2. Kattayız pencereden nasıl inelim?" elimle alnıma vurdum.

"Tabii ya nasıl düşünemedim. Köle sen hiç filim falan izlemedin mi? Perdeden merdiven yapacaksın . Bizde aşağıya inicez ama beni sırtında taşıyor olacaksın"

"Ahahah bak bu iyi espriydi." gülerken ciddi bir şekilde ona bakmaya devam ettim. "Sen ciddisin?"

...

"Selin ... Lan boğulcam ... Kızım biraz gevşet. Lan Selin??" boynuna daha çok sarılırken biraz paniklemiştim. Perdeden merdiven yapmıştık. Bu perdeleri burbiribe bağlayarak oluyor. Ali'nin sırtındaydım. Kollarımı biraz gevşettim.

"Ben ne diye sana uyarsam .? Canımı yolda buldum sanki?"

"Ben yoldamı buldum köle? Hem yolda bulsam birkaç tane fazla alırım. Fakiriz ama saf değiliz." dediğimde kahkaha attı. Şu pozisyonda.? Biraz daha aşağı kaydıktan sonra ayaklarım yerle buluştu. Direk Ali'ye sarıldım.

"Yaa kölem benim"

"Selin ... Selin ...tamam .... Tamam lan boğulcam " güldükten sonra yavaşça ellerimi çektim. Sesli bir şekilde 'oh' çekerken gömleğinin yakasını düzeltti.

"Köle .. Acıktım ben " gözlerini devirdi.

"Tamam sahip gidelim de karnını doyuralım o zaman " güldüm.

"Sahip ha ? Sevdim bunu ya da Yüce Selin? Nasıl? " kolunu omzuma atarken iyice bana yaklaştı. Bön bön ona bakarken o arkasına bakıyordu . Bana iyice sarılırken karnına dirseği geçirdim.

"Ne diye koalanın ağaca sarıldığı gibi sarılıyorsun?" diye bağırdığımda. Ağzını oynatarak birşeyler dedi. Anladığımda gözlerim büyüdü. Bana sövmüştü. Ama hala arkasına bakıyordu.

"Sıçtık... Selin üç dediğimde koşuyoruz tamam mı?"

"Neden ? Koşamam ben . Sırtında taşırsan olur" dediğimde ne olduğunu anlamadan bileğimde kavrayıp koşmaya başladı.

SENİ KENDİME SAKLADIM [AlSel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin