Veee Yeni bölümm :) Diğer bölüm için giriş şeysi :) Vote , vote , vote ☺
Yirmi dört saat ... On iki dakika...on yedi , on sekiz , on dokuz salise . Şimdi yirmi , yirmi bir .... Tam yirmi dört saat on iki dakika boyunca odamdan çıkmadım. Bu biraz rezilliğe biraz utangaçlığa biraz da cezaya bağlıydı. Anneme basılmıştık! Ama tabi o pozisyonda değil. Ali annemi içeri alıp benim kendisini rahatsız ettiğini söylemişti . Annem de sağolsun Ali'nin yanında beni bir güzel azarlayıp ceza vermişti. Ceza sürem çoktan dolmuştu fakat odadan kesinlikle çıkamazdım. Ali'yi öpmüştüm. Üvey kardeşim sayılırdı. Ve ben onu öpmüştüm ! Ve boşu boşuna. Bir daha kesinlikle onun yüzüne bakamazdım. Bu odada ölmeye karar vermiştim.
Mutfağa su içmeye indiğimde... Tabiki de yatağımda öleceğim ama normal yollarla susuzluktan ölmek istemem. Buzdolabından su şisesini çıkarıp tezgahın üzerine koydum. Üst raftan bardak alıp su şisesinden bardağa su koyup kafama diktim.
"Birileri odasından çıkabilmiş?" Ali'nin sesini duyunca içtiğim suyu geri püskürttüm ve derin derin öksürmeye başladım.
"Helal kezbanım helal" dediğinde kahkaha atmayıda ihmal etmedi. Elimin tersiyle ağzımın kenarındaki suyu sildim.
"Ne istiyorsun gerizekalı?" dediğimde sesli bir şekilde güldü.
"Hiiiç ! Su içmeye geldim de bir bardak doldursana?" gözlerimi devirip birkaç saniye sabır dilendim.
"Zıkkım iç!" diyip yanından geçerken bileğimden kavrayıp durdurdu.
"İlk öpüşmendi sanırsam?" alt dudağımı dişledikten sonra kolumu Ali'den kurtardım.
"Değildi"
Mutfak kapısından çıkıp direk odama gittim. Kesinlikle bu odada ölmeliydim. Ali'nin yanında domates gibi kızardığıma eminim. Yok ya ben kızarmam allıktır o. Kapıyı kapatır kapatmaz bir oh çekip kendimi yatağa attım. Kafamı yastığa gömdüm. Odamda öleceğim kimse de yanımda olmayacak. Kuşu sapanla vurmuşken sapan bi yerimize girdi be. Telefona gelen mesaj sesiyle gömdüğüm kafamı yastıktan kaldırdım . Direk masanın üzerinde olan telefona ışık hızında ulaşıp mesajı açtım.
Gönderen ; Bilinmiyor
"Kezban eğlence sever mi?"
Kezban ? Biraz düşündükten sonra cevabı bulmam çokta uzun sürmedi. Ali bey. Numaramı nereden buldu acaba?
Gönderilen ; Bilinmiyor
"Ali gerizekalısı numaramı nereden buldun acaba?"
Mesajı bir iki kez okuduktan sonra gönderdim . Yaklaşık on dakika sonra cevap geldi. Yanlış duymadınız on dakika ! Tabi bende bu arada numarayı kaydettim.
Gönderen ; Maviş Gözlü Gerizekalı
"Meslek sırrı. Soruma gelelim. Kezban eğlence sever mi?"
Birkaç kez ofladıktan sonra mesaja hemen cevap verdim.
Gönderilen ; Maviş Gözlü Gerizekalı
"Arkadaşlarına sormak lazım ;)"
Gülen yüz çok mu itici oldu ? Yok ya tam cuk oturdu . Telefonu elimden bırakmadan mesaj sesini duydum. Bu sefer bayağı hızlı dönmüştü.
Gönderen ; Maviş Gözlü Gerizekalı
"Hmmm. Bi maceraya hazırsan arka bahçede bekliyorum ;)"
Mesajı okuduktan sonra kaşlarım çatıldı. Macera? Ali ve ben ? Komik. Telefonu komodinin üzerine koyduktan sonra kafamı tekrar yastığa gömdüm. Birkaç dakika sonra gelen mesaj sesiyle tekrar ayaklandım.
Gönderen ; Maviş Gözlü Gerizekalı
"Gıtgıtgıdaaaakk :) "
Birkaç dakika mesaja güldükten sonra jeton yeni düştü. Bana tavuk diyordu ! Yani korkak.
Gönderilen ; Maviş Gözlü Gerizekalı
"Bence tepkilerini dışarı vurmamalısın :)"
Yatağın başlığına yaslandıktan birkaç dakika sonra tekrar mesaj geldi.
Gönderen ; Maviş Gözlü Gerizekalı
"Ahahahaha komik misin? Parti vardı. O maceradan bahsediyordum ama sen bilirsin ;)"
Cümleyi tekrar tekrar okuduktan sonra sürekli partiye denk geliyordum. Parti vardı. Ne giysem ki ? Kırmızı bir elbise ? Yok ya beyaz ? Mavi? Bir dakika bir dakika Selin . Hangi ara gitmeye karar verdin? İç ses kendine gel. Ben ne dersen o. Taman abla.
Gönderilen ; Maviş Gözlü Gerizekalı
"Beş dakika"
Yataktan fırlayıp beyaz elbisemi üzerime geçirdim. Saçlarımı maşayla iki dakikada şekle aoktuktan sonra ustaca bir makyaj yaptım. Topuklularımı ayağıma geçirdikten sonra sessiz adımlarla odadan çıkıp arka bahçeye gittim. Etrafa biraz göz gezdirdim . Ali ortalarda yoktu. Çok güzel oyun cidden .
"Senin beş dakikanı bilseydim iki gün önceden haber verirdim" arkama döndüğümde iki dakikada kendimden usandırdığım Ali'yi gördüm.
"Ya beş dakika sürdü. Abartma" dediğimde karanlıkta zar zor seçebildiğim mavi gözleri büyüdü.
"Abartma o mu? Bak asıl abartma şu bir dahaki partiye bir hafta önceden haber vereceğim."
"Hoff. Tamam be"
"Hala cennet mahallesi? Neyse hadi arabaya geç kalacağız" dediğinde peşinden arabaya doğru ilerledim .Arabanın yanına gelince Ali kapıyı açıp arabaya binerken ona bön bön baktım. Arabayı çalıştırdığında kafasını bana çevirdi.
"Davetiyemi bekliyorsun? " gözlerimi devirip ellerimi göğsümün altında birleştirdim.
'Hayır kapımı açmanı bekliyorum" dediğimde sesli bir kahkaha attı.
"Sen first lady falan mısın?"
"Belki first değilim ama bende ladyim Ali'cim" dediğimde yapmacık bir şekilde gülümsedim.
"Hangi köyün lady si?" dediğinde tekrar güldü. Arabanın kapısını sert bir şekilde vurduktan sonra iyice koltuğa yerleştim.
"Kırsaydın , yok rahatlamazsan söyle direk sök kapıyı." dediğinde ona dönüp dil çıkardım.
"Kızım sen çocukmusun? Dil çıkarma hangi devirde kaldı be?" dediğinde sesli bir kahkaha attım.
"Hmmm. Birileri de sabahları tek başına cennet mahallesi izliyor sankim " dediğimde oflayarak önüne döndü. Arabayı çalıştırıp evden ayrılıp otobana çıktığımızda kendi kendine şarkı mırıldanmaya başladı.
"Yalnız birşey söyliyeyim mi? Partide çok eğleneceksin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ KENDİME SAKLADIM [AlSel]
FanficSeni Kendime Sakladım... Komedi tarzı AlSel hikayesi.