*Reklam Şeysi* ➡ @Rookienyks ~ Harika Piç • Okuyunuz arkadaşlar iyi günler ya da geceler neyse :)
Uzun bir süre şaşkın şaşkın beni izleyen mavi gözlere baktım.
"Ne demek bu?" dedim saf saf.
"Duydun işte" eli ensesine gitti. "Neden ikinci kez söyleyeyim?" başımı salladım.
Karşımdaki adam bana aşık olmak istiyordu! Karşımdaki hayvan bana aşık olmak istiyordu. Beraber uyuduğum adam bana aşık olmak istiyordu. Defalarca kez öpüştüğüm adam bana aşık olmak istiyordu. Ali Mertoğlu bana aşık olmak istiyordu.!
"Birşey söylemeyecek misin?" söyleyecek miydim? Burayı komple pas geçemiyormuyduk?
"Ne söylemem gerektiğini bilmiyorum" dedim itiraf ederek.
"Bana aşık olmana izin veriyorum diyebilirsin , hayır izin yok şimdi geldiğin yere siktir ol git diyebilirsin . Sana kalmış.." yutkundum.
"Ne söylememi istersin?" dedim soruyu ona yönterek. "İzin vermek istiyorum diyemem çünkü pek işe yaramayacak! Çünkü siz aptal adamlar sadece bir kadına aşık olursunuz. İzin vermek istemiyorum diyemem çünkü hayatımda kalmanı istiyorum"
"Çok" dedi düşünürken. "Çok karışık bir cümle! Sana hayatın seçimlerden oluştuğunu söylemiştim , git de kal de ama arada bırakma" başımı iki yana salladım.
"Belirsiz" dedim kendi kendime. "Belirsiz hissediyorum. Ben aşkı böyle basit bir oyundan doğan bi soru olarak düşünmemiştim. " dedim ondan uzaklaşırken.
"Yapma" bir adım attı bana doğru. "Böyle yapma! Seni hayatımda istiyorum demek ki böyle bir soru sordum. İzin ver.?"
"Hayır izin vermiyorum" dedim. "Böyle basit birşey değil aşk! Onlarca hissi bir cümleye sığdıramazsın Ali! Eğer sığdırıyorsan emin ol birşeyler dışarı da kalmıştır" kafasını öne eğdi. "Üzgünüm" kafasını sallayarak kaldırdı.
"Yine" dedi kendi kendine. "Aleyna'yla ortak yönünüz ne biliyor musun? İkinizde beni reddettiniz. Hepiniz aynısınız amına koyayım! Zoru görüyorsunuz, kıvırın kıvırabildiğiniz kadar.! Hepiniz aynı boksunuz! Başta ne dedim biliyor musun? Seni göndermekti amacım... Hatta üzmek! Ama seninle o kadar çok zaman geçirdim ki... Tanıdıkça dedim ki 'bu kız beni sever' ! Ama şu siktiğimin dünyasında ne doğru gittiki ? Bu doğru gitsin!" etraftaki insanlar sessiz bir şekilde bizi izliyordu.
Güldü. Ama bu ne keyiften , ne sinirden gelen bir gülüştü. Ruhsuz bir şekilde gülmüştü.
"Bana aşık mıydın?" onun bağırmasına sessizce cevap vererek.
"Denedim! Denedim! Sana aşık olmayı denedim! Hatta benim şu gerizekalı kalbim var ya..." elimi tutup sertçe kalbinin üzerine koydu. "...En ufak hareketinden bile bir anlam aramaya başladı! Ufak bir , küçücük bir şey ! En ufak birşey beni sana bağlardı" güldü. "Sevgi cesaret ister diyorlardı ya senden büyük bir korkak yok!"
'Bu adam bana aşıktı.' dedim içimden.! Aşıktı! Okyanus, Kara'ya aşık olur muydu? Hiç bir zaman kavuşamazlarda ki...
'Mavi ve Siyah? ' dedim 'Mavi Siyah'a aşıkken , Siyah'ın Mavi'den haberi yoktu.'"Hadi ?!" dedi beni sarsarken. "Bir şey söyle ! Hadi susma! Sakın susma!" diye bağırdığında insanlar daha çok yaklaştı.
"Ne anladın dediklerimden?" omzumdan ittirdi. "Konuş! Benim derdim ne? Anlat! Her zaman kapanmayan çenen hemen açılsın!""Bana aşıksın" dedim onun duyabileceği bir şekilde.
"Bağır lan bağır ! Susma!!" daha çok sarstı.
"Bana aşıksın" bağırdım. "Bana aşıksın gerizekalı!" kafasını sallarken kahkaha attı.
"Sana ilk ne dedim? Haluk pisliği gelmişti, sen beni zorla odaya çekmiştin . Ben sana gitmeyeceksin demiştim. Sen neden demiştin cevap istemiştin. Ne demiştim Selin?!" omzumdan geri ittirdi.
"Ne dedim Selin?""Çünkü amına koduğumun salağı aşığım lan sana! Demiştin." gülümsedi. "Ve şimdi de bunca insanın önünde bağıra bağıra bana aşık olduğundan bahsediyorsun?" ellerini havaya kaldırdı.
"Bakın lan buraya!" dedi herkesin yanına tek tek gidip kafasını bana çevirirken. Kriz geçiriyordu , ya da başka birşey. "Şu kızı görüyor musunuz?!" bağırırken beni işaret etti. "İyi bakın lan ona" herkes bize tek tek bakarken yanıma geldi. "Ben bu küçük kıza aşığım" dedi gözlerime bakarak. "Aşığım lan duydunuz mu? Ben Ali Mertoğlu , Selin Yılmaz'a köpek gibi aşığım lan!" olduğum yerde kalakaldım.
"Değilsin" kahkaha attım. "Kendini kandırma Ali Mertoğlu" dedim başımı iki yana sallarken Ali bunu beklemiyormuş gibi afalladı.
"Aşığım ve eğer bu kendini kandırmaksa en ağır dolandırıcıyım lan!" güldüm.
"Ali" dedim ona yaklaşırken. "Sen sevgiye muhtaçsın ! Benim sana olan yaklaşımımı 'aşk' olarak algılıyorsun. Sen doğru düzgün sevgi ne demek onu bile bilmiyorsun.!" dedim sorarcasına "Söylese Ali sevgi ne demek?!" bağırdım. Ah , evet bendede kayışlar kopmuştu.
"Karşılıklı fedakarlık!" kafamı iki yana salladım. "Biz seninle öyle yapıyoruz , ikimizde menfaatleri doğr..." elimle ağzını kapattım.
"Sevgi ne biliyor musun?!" dedim mavi gözlerine bakarak. "Koşulsuz fedakarlık!" elimi çektim. "Sen hiç sevilmemişsin ki , kendi başına da sevgiyi öğrenemezsin Ali! Bu bağcık bağlamak gibi değil , ya da yatak toplamak! Sevgi lan sevgi bu!"
"Öğret o zaman lan!" dedi çenemi kavrayarak. "Öğret lan! öğretmek istedin de benmi hayır dedim?!" gözlerini iyice belerterek bana dik dik baktı. "Sen istediğin kadar inkar et! Ben kendi doğrumla varım!"
"Yanlışlar diyecektin herhalde" ellerinden tutup ittirdim ve çenemi kurtarmıştım.
"O zaman hayatıma giren en yanlış doğrusun , ha Selin?" omuzlarımdan tuttu. "Aşığım sana" bunu sadece benim duyabileceğim şekilde söylemişti.
"Ali? Noluyor burada? Ozan?!" arkadan gelen kız sesiyle Ali arkasına bakarken bende döndüğümde. Uzun siyah saçlı ve oldukça güzel olan kıza baktım. Arkasındada Ozan.
"Aleyna?" diye döküldü Ali'nin dudaklarından.
"Hadi" dedim Ali'yi kendime döndürdüm. "Hadi lan Ali Mertoğlu?! İki saattir adamlığın konuşuyordu! Şimdi biraz da sen konuş!"
Ohh beee :Dd hele şükür Ali'nin itirafı bayağıdır bekleniyordu zaten. :Dd üzerimden yük kalktı.Böyle güzel bölüme okuyup yorumlamazsanız ayıp olur ! Eheh :Dd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ KENDİME SAKLADIM [AlSel]
FanficSeni Kendime Sakladım... Komedi tarzı AlSel hikayesi.