SENİ KENDİME SAKLADIM 27.BÖLÜM"HAMLE"

1.5K 98 6
                                    

Önemli!
Birkaç güne kadar hikayeyi silme konusunda kararlı olsamda , an itibariyle silmekten vazgeçip bölüm yayınlamaya devam etme kararı aldım. Bir çok okuyucu kaybettim , ama sizin yapacağınız reklamlarla geri kazanmayı düşünüyorum. Nihahahaha yaşasın kötülük(!) Yorum yapıp , hikayeyi paylaşın. Şimdiden teşekkür ederim.

Dipnot; Bölüm Ali'nin ağzından. :D Süpriizzz

"Dört gün oldu" masanın üzerindeki sigara paketine uzandım. "Dört gündür yiyon , içiyon , sıçıyon Ali , oğlum bu ne?" karşıdaki tekli koltukta oturan Ozan'a tuhaf bir bakış attım.

"Sanane lan sanane!" sigarayı iki dudağımın arasına götürüp dikkatli bir şekilde yaktım.

"Yalnız abi ben senin depresyon modunu pek beğenmedim. Savaş'lara da yurt dışındayım demişsin?" sigara dumanını içime çekip birkaç saniye bekledikten sonra bıraktım .

"Doğrudur" dediğimde koltukta doğrularak bana baktı.

"Abi şu senin kızla ilgilimi?" kaşlarımı çattım. "Aleyna" sigarayı elimde söndürüp Ozan'a öldürücü bakışlar attım.

"Bu ne amına koyayım giden Aleyna! Gelen Aleyna! Abi konunun Aleyna'yla ilgisi yok!" başını salladı.

"O zaman diğer kız" dedi. "Neydi adı ...? Ha Selin" başımı geri attım. "Ha şöyle en azından kafan neden böyle sebebini öğrenmiş oldum. Ne oldu dökül , yoksa kafanı kırarım" boş bir gülüş attım.

"Kıramazsın" kahkaha attı. "Ben senden iki ay büyüğüm Ozan" dedim gülerek. "İnsan büyüğüne el kaldırmaz aa çok ayıp"

"Sikmişim ayıbını , gel deneyelim" kafamı iki yana salladım. "Ringler seni özledi Mertoğlu!" bayadır Mertoğlu konusuna girmiyorduk .

"Abi Selin" dedim Mertoğlu konusunu unutmaya çalışarak. "Tuhaf davranıyor"

"Tuhaf derken , nasıl bir tuhaflık?" omuz silktim. Doğrularak ona baktım.

"Kapanmaz bir çenesi var biliyor musun? Konuştumu susmak bilmiyor! Bir kamyon soru soruyor!" kahkaha attı.

"Ya abi onlar çok sinir bozuyor ya benimde bitane vardı . Neydi adı Ahu? Aslı ... Öyle birşey sabah akşam beynimi sikiyordu" sırıttım.

"Abi bunların hepsi aynı fabrika!" diye yakındım. "Ama ..." dediğimde Ozan ibne gibi gülmeye başladı.

"Gelelim fasulyenin faydalarınaa" güldüm. "Senin dermanın bende koçum , doğru kapıdasın" dilimi şaklattım.

"Yok , benim dermanım Selin'de" tek kaşını kaldırdı. "Öyle birşey değil oğlum. Nasıl birşey biliyor musun? Onunla da olmuyor onsuz da olmuyor!" dediğimde birkaç saniye Ozan bana mal mal baktı.

"O ne lan öyle gösteririm ama vermem gibi" güldüm. "Başka?"

"Başkaa?? Bana değer veriyor" dediğimde pis pis sırıttı . "Valla bak" kafasını iki yana salladı.

"Abi ben şu tipe para bile vermem tut ki değer veresin"dediğinde beni göstermeyi de ihmal etmedi

"Hadi lan ordan piç" dedim gülerken. "Ne var lan tipimde?" kahkaha attı.

"Abi birşey yok bende ondan bahsediyorum" elimin altındaki bira şişesini kafasına attım. Elinde yakalayıp ibne gibi sırıttı. "Şaka lan şaka. Sana değer vermeyeceklerde bana mı verecekler oğlum , mantık please" kafamı aşağı yukarı salladım.

"Benim için endişeleniyor" durdum. "Merak ediyor , soruyor soruşturuyor , ağır trip atıyor"

"Abi benim aklıma birşey geliyor ama..." kafamı iki yana salladım. "Niye lan? Değer veriyor diyorsun , sevdiğin insanlara değer verirsin. Merak ediyor diyorsun özlediğin insanları merak edersin .Nerede acaba? Soruyor soruştuyor diyorsun neden? Trip diyorsun hem de en ağırlarından diyorsun sevdiğin değer verdiğin insana trip atarsın"

"Aşık mı diyorsun?" diye yapıştırdığımda kafasını salladı.

"Başka ne olabilir abi , senin algılamaların mı kapalı?"

"İstemiyorum." şaşkın bir şekilde bana baktı.

"Abi kız çirkin mi? Vay be nerelere gidem. Lan senin ne işin var çirkin kızlarla?! Yakışıklı ama kaderin çirkin. Tüh! Yazık oldu gitti gül gibi çocuk. Bunl.." kafasına yastık attım.

"Lan az sus! Sende ne karı çenesi varmış be ! Kız çirkin falan değil. Hatta tanıştığım en güzel kızlardan biri" başını salladı.

"Abi o zaman sana tüm samimiyetimle birşey soracağım yaklaş bi" iki koltuğun arasında duran masaya doğru yaklaştı. "Yaklaş , yaklaş" dediğinde bende yaklaştım. "Abi sen şeymisin?" kaşlarımı çattım.

"Neymiyim abi?" dediğimde gülmeye başladı. Bende jeton biraz geç düşerken Ozan kahkaha atarak koltuğa yaslandı. "Bravo ya " dedim alkış tutarken.

"Abi başka bir açıklama bulamıyorum." dedi kahkahasının arasından. "Kız güzel diyorsun , bana aşık diyorsun sende tık yok !"

"Bana aşık demedim" diye açıklamada bulunsam da Ozan pekde kâle almamıştı.

"Ya ben onu bunu bilmem , öptün mü sen bu kızı?" kafamı salladım. "Kaç kere?" sırıttım.

"Saymayı bırakalı çok oldu" o da sırıttı.

"Abi kızların felsefesi ne biliyor musun? Kızlar kendini güldüren erkeklerden falan hoşlanmaz , onu öpen erkeklerden hoşlanır . Onun yanında olan , onu merak eden ve trip atmasına rağmen yanında olan erkeklerden hoşlanır" dediğinde aklım Selin'e takılmıştı.

Onu öptüğümde hoşuna gittiğini söylemişti . Neredeyse her günümüz beraber geçiyordu. Onun yanında oluyordum. Herşeye rağmen. Rest çekmeme rağmen durmadan bana dikleniyordu. Aslında çekmesem de dikleniyordu. Biraz tuhaf biri. O'na aşık olduğumu söylediğimde şoka girmiş gibi bana bakmıştı. O söylediğimde ciddi değildim. Gitmemesi için söylemiştim , o'da giderse aptal dünyada tek başıma kalırdım. Yalnız kalmak istememiştim.

"Ali?!" onu yanımda istemiştim . Çoğu geceler beraber uyuyorduk. O ne kadar itiraz etsede bana sarılıyordu. Ve geceleri çok deli yatıyordu. Onu rahatsız etmemek için kıpırdamıyordum bile. Ondan erken kalktığım zamanlar o uyanana kadar onu izliyordum . Neden?

"Lan mal!" kafama yediğim yastıkla düşüncelerden sıyrılıp Ozan'a baktım.

"Dalmışım bro!" nerede kalmıştık. Neden?

"Dalmışmışız!" dedi homurdanarak. "Burada çok değerli zamanımı ayırıyorum sana , sendeki lükse bak! Dalıyorsun" alt dudağımı dişledim.

"Birşey düşünüyordum lan!"

"Dur bi tahmin edeyim , bu düşüncelerin içinde Selin'e dair ufak birşeyler var" başımı salladım.

"Ufak denemez" gülümsedim "Dev"

"Abi sana son bir sorum var" dediğinde ona odakladım. "Bu kız senin yanında gülüyor mu?" Selin benim yanımda gülüyor mu? Bunu hiç düşünmemiştim. Karşılıklı laf atmalarımızda benzetmelerimizde falan gülüyordu. Hatta çok güzel gülüyordu. Onu sinir etmek de hoşuma gidiyordu.

"Gülüyor" dedim sırıtırken. "Gülüyor"

"Tamam işte abi bu kadar bak Ozan abinden sana dev söz 'kızlar hoşlandıkları erkeklerin yanında gülerler' unutma bunu okey?" başımı salladım.

"Birşeyler yerine oturdu" dedim ayaklanırlen. "Selin'le konuşmam lazım"

"Neyseki Ozan abin onuda düşündü" kaşlarım çatık bir şekilde ona baktım kafasıyla kapının girişini işaret ettiğinde kafamı oraya çevirdim. Selin...

Nihahahahhahahah yazara gıcık olanlar derneği?? Burda bitirilirmi beee???! Gördüğünüz gibi Ali'nin aydınlatılmasını sağlamamız lazımmış demekki Ozan abimiz gelmiş :Dd Ozan'ı sevenler derneği???

Bu arada Ozan'ı çok sevgili biricik idolüm 'Ozan Osmanpaşaoğlu' olarak kurguladım. Sizde öyle şeyyapın. Bölümden pek Selin yoktu. Aslında hiç yoktu. Ali&Ozan ve Ali'nin Selin'in hakkındaki düşüncelerini merak edenlere :Dd tam da aydınlatmak istemedim. Gizem iyidir iyi :Dd bu arada bu bölümde benim favori bölümümdürr :Dd

SENİ KENDİME SAKLADIM [AlSel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin