Selaaaammm :) Demişsiniz ki yazar bunları hangi şarkılarla yazıyor ajsh :Dd Ön yargı yapmayacaksınız söyliyeyim rap dinleyerek yazıyorum :) Bu bölümüde 'Hidra-Gezegen' şarkısıyla yazdım. İsterseniz dinleyin :D beğenmezseniz de şarkılar hakkında kötü yorum istemem (!) iyi günlerrr :Dd
"Selin? Kızım gel buraya!!" Ali bana bağırırken masanın diğer tarafına koştum.
"Valla birşey anlatmadın Ali , biraz saçmaladın o kadar" sağ tarafa koşarken ali sol taraftan hızlıca gelip belimden kavradı.
"Pinokyoluğu bırakmadın mı hala?" karnına dirsek geçirip diğer tarafa koştum.
"Uzak dur.!" sırıttı.
"Bak küçük pinokyo , dün neler saçmaladıysam teker teker anlatacaksın! Yoksa ben zorla anlattırırım" kahkaha attım.
"Yakalayabilirsen , anlattırırsın Ali'cik" mutfak kapısından koşarak salona geçtim. Ali peşimden geliyordu.
"Yakalarsam , var ya ! Kafanı havuza sokup sokup çıkartacağım Selin" koltuğun üzerinden bir sporcu atlet edasıyla atlayıp bahçe kapısına koştum.
"Sen havuza girmezsin Ali" durdum. "Ama benimle bir kere girmiştin çokta güvenemiyorum" derken ayağım girişe takıldı ve hoop popomun üzerine düştüm. Ali kahkaha atarak yanıma geldi.
"Sen baya alıştın yerleri silmeye" pantolonumun arkasını silkeleyip ayağa kalktım.
"Sen de silmek istermisin ?" ellerini havaya kaldırıp sırıttı.
"Aa Didem senin ne işin var burada?" arkamı döndüğümde bize doğru gelen , adete sürdüğü allıktan yüzüne nur inmiş olan Didem'e baktım.
"Ne işim mi var burada? Ali ben senin sevgilinim farkındaysan. " Ali başını salladı.
"Ya da sen öyle sanıyorsun" dediğinde Ali'ye şaşkın şaşkın baktım.
"Ne?!" Didem cırtlak sesiyle Ali'ye bağırırken bu sefer ne demek istediğini bende anlamamıştım.
"Duydun işte ,' bitti Didem. Git Didem , go Didem , görüşürüz Didem , seni terk ediyorum Didem ' bu daha yeni kurduğum cümlenin meali Didem" Didem'e dönerek yapmacık bir şekilde sırıttım.
"Beni terk edemezsin Ali! " Ali kahkaha attı.
"Ettim bile" Didem'in gözleri dolarken o an sinir olduğum kıza acımıştım . Ali'ye belkide gerçekten aşıktı. Ve benim saçma sapan isteğimden dolayı Ali ondan ayrılmıştı.
"Bunu ödeyeceksin Ali ! hepiniz ödeyeceksiniz" koşarak yanımızdan uzaklaştıştı.
"Yav he he" Ali'ye mal mal baktım. "Ne?! İddayı kazandın beni etkiledin! Tamam herkesin içinde olmasa da senin tabirinle götüne tekmeyi bastım Selin" ellerimle alkış tuttum.
"Pravo Ali . Pravo" alkışlamayı keserek ona dik dik baktım.
"Selin"
"Ne var?!" diye çıkıştım.
"Bravo olacak o pravo diye kullanarak güzelim türkçemizi katlediyorsun" gözlerimi devirdim.
"Senin lakabın tdk falan mı?" kaşlarını çattı.
"Tdk?" kahkaha attım.
"Türk Dil Kurumu tatlım " göz kırptım. "Hani ben katlettim ya" omuz silktim.
"Heerr neysee" harflere ton vurgulayarak söylemişti.
"Ali?" dedim duvara yaslanırken.
"Ne var başımın belası?" gülümsedim.
"Baş belası , ha?" sırıttı. "Tatlı bela olduğumu daha önce belirttiğimden üzerinde durmuyorum"
"Bu konu uzun bir süre tartışmaya kapalı anlaşılan?" kafamı salladım.
"Ali ben Didem'le barışmanı istiyorum?" tuhaf bir şekilde bana baktı.
"Ne? Ciddi misin sen ? Sen gerizekalı mısın? Oyun mu oynuyoruz Selin?" ah , evet Ali'yi sinirlendirmiştim.
"Aslında bi bakıma bi oyundu. Ama herr neysee" gülümsemeye çalıştım. "Didem sana aşık Ali , yüzündeki hayal kırıklığından anladım. Benim saçma sapan isteğimden dolayı.." eliyle ağzımı kapattı.
"Saçma sapan?" derken bana yaklaştı . Bir elini duvara yasladı . "Saçma sapan bir istek miydi? Yani basit bir istek? Öylesine?" yutkundum. Mavi gözleri yakından daha güzeldi.
"Başka ne olabilir ki ?" Ali dudaklarıma yoğunlaşırken , geri gitme isteğiyle doldum ama duvara yapışmış bir haldeydim.
"Hiçbir şey yok yani?" kafamı aşağı yukarı salladım. Dudağıma doğru eğilirken ellerimi göğsüne yerleştirdim. Dudağımın kenarından öpüp geri çekildi.
"Ali" yutkundum. "Neden böyle davranıyorsun?" alnını alnıma yasladı.
"Bende bilsem , keşke" gözlerini kapattı. "Bana güveniyor musun Selin?" kaşlarımı çattım.
"Güveniyorum" güveniyor muydum?
"Sana zarar verecek bir şey yaparmıyım?" gözleri hala kapalıydı.
"Yapmazsın"
"Yapamam" ona dik dik baktım. "Bakma öyle" gözlerini açtı. "Akşam herkesin içinde Didem'e hoşçakal partisi veriyorum , gelmek ister misin?"
"Parti felakinden sonra nasıl parti verecekmişsin Ali bey?" gülümsedi.
"Emre'nin evinde olacak , yani bizlik bir durum yok" geri çekildi. "Gelecek misin?"
"Belki" kestirip attım.
"Galiba bi partnere ihtiyacım olacak!" beni işaret etti. "Şanslı kız olmak istermisin?" kahkaha attım.
"Çok isterim" dedim yapmacık bir sesle. "Saat kaçta bu parti?" eliyle sekiz rakamını gösterdi. "Salak!" gülümseyerek bahçeden çıktı.
....
"Sana birşey itiraf etmeyi unuttum sanırsam" belimden kavradı ve arkada çalan müziğe uygun bir şekilde dans etmeye devam etti.
"Neymiş o?" sırıttı.
"Küfür edince çok sexy oluyorsun" kahkaha attım. "Geçen parti faciasında ne güzel sövdün öyle! Tekrar bana sövmen için istediğin herşeyi yaparım"
"O bilinçli bişey değildi , aptalca davrandım" dedim itiraf ederek. "Çileden çıkarttın" gülümsedi.
"Bu aptalca davranan küçük kız benim çok hoşuma gitti ama?" gözlerimi kaçırdım.
"Gitmesin , istemiyorum" sırıttı. Belimi daha çok kavradığında vücutlarımı neredeyse birbirine değiyordu.
"Üzgünmüyüm , bilmiyorum" kaşlarımı çattım. Neyden bahsediyordu .? "Sen bana iyi gelmiyorsun Selin. Tamam seninleyken zamanı unutuyorum , hatta dünyayı unutuyorum . Bomboş ! Sadece ikimiz bi dünya yaratıyoruz. Ama sonra birşey oluyor ve ben yarattığımız dünyada tek başıma kalıyorum. Adil mi bu? Ben bu gezegenden gitmek istiyorum ama seninle ? Nasıl kovulacağız?"
"Adelet konusunda bi fikrim olmadığını söylemiştin?" gözlerine baktım. "Peki... Senin açından olaylar nasıl bilmiyorum ama o dünyayı biz yaratmadık Ali. Biz bir dünya yaratamayız. Kimse bir dünya yaratamaz! Anlık bir şeye kapılırsın ve o senin bütün dünyan olur"
"Anlık bir şeye kapılırsın ve o senin bütün dünyan olur" diye tekrarladı , beni ittirip kendinden uzaklaştırdı. "Öyle birşey yok! Ben kimseye kapılmadım! Kapılmayacağım! O kalın kafana sok!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ KENDİME SAKLADIM [AlSel]
FanficSeni Kendime Sakladım... Komedi tarzı AlSel hikayesi.