Merhaba ! Ne kadar da bu bölümü yayınlamak istemesemde sizi kırmamak adına yayınlıyorum. Yayınlamak istemiyorum çünkü memleketimin heryerinde şehitlerimiz varken burada eğlenceli şeyler yazmak istememem. Ama sizi kırmak istemediğimden yayınlıyorum . İyi günler efenim.
Keyifli okumalaaaaaarr :)
Nefesimi dışarı üfleyip somurttum.
"Şu an iki kıza birden yürüyorsun Ali. Best of the şerefsizlik ödülünü bizzat ben vereceğim" omuz silktim.
"Ben yürüyorsam sen bildiğin koşuyorsun Selin." güldü.
"En azından iki erkeği aynı anda ayartmıyorum" laf sokmanın verdiği zaferle yapmacık bir şekilde gülümsedim.
"Ha bana koştuğunu kabul ediyorsun?" kahkaha attı. Gülen yüzüm düşerken omzuna bir yumruk attım.
"Lafı aklından başka her yerinle anlıyorsun"
"Çok benziyoruz o zaman sende benden farklı değilsin." gözlerimi devirdim. "Binecek misin?" gözlerimi pörtleterek ona baktım.
"Ne diyorsun sen be?!?! Sapık!!!" bağırırken Ali eliyle ağzımı kapattı.
"Kızım sen manyak mısın? Arabayı kastettim. Ama Selin hanımın aklı hep fesat" utançtan kızarırken Ali'ye döndüm o sırıtıyordu.
"Ups! Pardon!" deyip arabanın sürücü koltuğunun yanında ki koltuğa geçtim. Ali biraz şaşırsada peşimden o'da bindi ve arabayı çalıştırdı.
"Çirkefleşmedi. Bi şükür namazı kılayım bari" homurdandı. Cama dönerek sırıttıktan sonra ciddi yüz haliyle •ne kadar olduysa• ona döndüm.
"Efendim?!" gaza bastı.
"Anneannem diyorum kulakları senden iyi duyuyor." gözlerimi devirdim.
"Hayvansın biliyorsun değil mi?" kafasıyla onayladı. Koltuğa iyice yerleştim.
"Didem'i seviyormusun? Yoksa takılıyormusunuz?" camdan onun yansımasını izlerken sırıttığını farkettim.
"Kıskanıyor musun?" gözlerimi devirdim.
"Alakası yok. Sadece merak diyelim. Soruma cevap ver şimdi?" kafasını salladı.
"Ne tepki vereceğini kestiremiyorum" Güldüm. "Takılıyoruz işte" camdaki yansımasından hala onu izliyordum ve söylediği şeyle gülümsedim .
"Çok hoşuna gitti herhalde. Ağzın beş karış gülümsüyorsun?" kahkaha attım.
"Aklıma bi vine geldi. " kaşları çatılmıştı.
"Vine?"
"Sadece senin aklına mı gelir sanıyorsun akıllım" gülümsedi.
"Akıllı olduğumu biliyorum Selin'cim. Ama bunu senin söylemen göz yaşartıcı" kahkaha attım.
"Bak bide ego! Senin adın egocan koyacaklarmış da Ali'can koymuşlar" sesini incelterek taklidimi yaptı . O'na dönüp kafasına vurdum.
"Ne?!"
"Önüne bak arabanı sür . Te Allah'ım ya mal resmen mal." gülümsedi.
"Çok hoşuna gitti herhalde. Ağzın beş karış gülüyorsun Ali bey?!" kahkaha attı.
"Mal'dan bey'e terfi etmenin gururu diyelim" göz kırptı. Kafasını yola çevirdim.
"Önüne bak önüne" gülümsedi.
"Bir şeyler yapalım mı?" koltuğa iyice gömüldüm.
"Bu saatte?" kafasıyla onayladı. Omuz silktim. "Savaş ve Nazlı eve geçmiş mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ KENDİME SAKLADIM [AlSel]
FanfictionSeni Kendime Sakladım... Komedi tarzı AlSel hikayesi.