Kdyz doskoci na zem, rozhledne se kolem a vyhlizi sve pratele. Je na ne sice stale trochu nastvany, ze ho v tom nechali, ale taky je velmi stastny, ze to zvladl. Prvni k nemu vsak pribehne poradatel.
Jmeno tymu? zepta se a natahne ruku. Naruto pochopi a poda mu listek.
Lisky, rekne jeste nejiste. To jmeno mel hned zakazat. Najednou vsak k nim pribehne jeste jeden poradatel. Je mu tak kolem 30 a obdivne se na Naruta zadiva.
Jsi prvni, kdo dokazal na ten strom jen vybehnout, aniz by se v pulce zritil na zem nebo aby ho neposkodil. Jak jsi to dokazal? zepta se ho zvedave, aniz by z neho spustil pohled. Naruto ztuhne a taky se na poradatele podiva. Vsimne si, ze i druhy poradatel prestal psat a diva se na nej.
No, zacne nejiste. Jeho plan zustat co mozna nejnenapadnejsi se mu jaksi rozpadl. Rozhodne se tedy rici pravdu.
Postupne jak jsem bezel, tak jsem ubiral cakru a v pulce jsem si vsiml poskozenych mist. Vyskakal jsem po nich do koruny a pak jsem lezl po vetvich. rekne uprimne. Na to se po sobe oba poradatele podivaji.
Dobra prace, reknou mu na to a spolecne odejdou. Naruto se za nimi nechapave diva. Udelal neco spatne? Nebo hur.. moc dobre? Nema nad tim ale cas premyslet, protoze citi, jak pod nim slabnou nohy. Pred padem na zem ho ale zachrani ruka, ktera ho z boku zachyti pod pazemi.
Naruto? Naruto! Jsi v poradku? zazni mu primo u ucha hlas, ktery okamzite pozna.
Jojo, dobry, Kali, rekne s usmevem a podiva se na Kali s Tomajou, kteri stoji naproti nemu. Mirne ztuhne, kdyz mu dojde, kdo ho drzi. Citi teplo, ktere sala z druheho, az moc blizkeho, tela. Citi ruku, ktera obepina jeho hrudnik. Jenom silou vule zabrani, aby se nezacal cervenat.
Jen jsem trochu unaveny, dopovi. A mirne otoci hlavou, aby se podival na Sansukeho za sebou. Malem sebou praskne podruhe, kdyz spatri primo pred sebou jeho tvar. Chvili si hledi ho oci a Naruta stoji spoustu sebeovladani, aby se opet klidne otocil zpet.
Musel pouzit asi vic cakry nez cekal. Nebo je to tim, ze ji uz dlouho nepouzil? premysli v duchu Naruto nad tim, jak je mozne, ze ho to tolik zmohlo. Pritom je si ale stale vedom, ze ho Sansuke nepustil. Najednou si ale vsimne, ze na nej Kali mluvi.
...nejlepsi! Byl jsi naprosto uzasny! rekne mu Kali a stastne se na neho usmeje. Usmeje se na ni taky, hned si ale vsimne zarliveho pohledu od Tomaji. Hned se ale vytrati.. Ze by se mu to jenom zdalo? Z uvah ho avsak vyrusi hlasite tleskani, ktere se k nim blizi.
Vsichni ctyri se otoci za tim zvukem. Hned jak spatri, od koho ten zvuk jde, se Kali i Tomajovi vytrati usmev z tvare a vystrida ho hnev? Znechuceni? Naruto nevi presne. Je prekvapeny z jejich reakce, ale zvedavost mu neda a tak se na nove prichozi taky zameri.
ČTEŠ
Naruto- síla, minulost a láska
FanfictionNarutův příběh po útoku na Skrytou listovou. Co se stane, když ani po zachránění není vesnice schopná uznat Naruta a jeho sílu? Co se stane, když se jeho síly začne bát ještě více než dříve? Naruto jako uprchlý ninja, který se snaží začít nový živo...