Ještě před dalším dílem chci poděkovat za milé komentáře u minulých dílů. Moc mě potěšily a nakoply. Díky! :)
Hned jak to rekne, tak se ze stinu zacnou pomalu vynorovat postavy. Naruto se rozhledne a zarazi. Jsou jen ctyri! pomysli si prekvapene. Naruto cekal celou armadu, ale misto toho se pred neho do pulkruhu postavi jen ctyri, normalne vypadajici ninjove se zahalenymi tvaremi.
NIkdo, kdo ho zna, by si na nej prece netroufl v takovem poctu! napadne Naruta. Uz kvuli jeho sage modu nebo kyuubiho sile. No jo, uvedomi si najednou, ale co ten, kdo ho nezna? Preci.. z vesnice odesel uz pred rokem a tady o sobe nic nesiri, i kdyz by toho bylo...
Z te myslenky je mu najednou do smichu a musi se hodne ovladat, aby udrzel vaznou tvar.
Co jste zac? zepta se konecne a prolomi tak uz podruhe ticho.Totiz, kdyz ho nesleduji kvuli kyuubimu, tak kvuli cemu?
Neni dulezite, kdo jsme, ale kdo jsi ty a co dokazes. rekne jeden z nich a hned na to se k nemu rozebehne s kunaiem v ruce. Naruto je v tu chvili jak ve zpomalenem filmu. Vubec netusi, co to ma znamenat. Uz dlouho nezazil, aby na nej nekdo zautocil jen s kunaiem! Proto kdyz k nemu ninja konecne dobehne, tak mu jen rychle uhyba, ale on sam se k utoku nema. Nevi, jestli je to vubec fer.
Kdyz ninja po chvilce zjisti, ze je to marne, vrati se do puvodni pozice a pokyne ninjovi vedle sebe. Tak tohle Naruta totalne dostane! Co to tady na nej zkousi?
Ted se proti nemu rozebehne i druhy ninja, ten ale z brasny vytahne par shurikenu a hodi je po Narutovi. Ten je donucen vytahnout svuj tajny schovany kunai a shurikeny odrazit. To same se jeste parkrat opakuje, nez se druhy ninja po neuspechu take zaradi k ostatnim. Tohle Naruto uz vazne nebere.
Nema ale cas se tim moc zabyvat, protoze proti nemu vybehnou zbyli dva ninjove, kteri s nim zacnou bojovat bez pouziti jakychkoliv zbrani. Tohle uz Naruta vice zamestna, presto se nemuze ubranit pocitu radosti z toho, ze je opet v akci. Ted uz nemuze jen uhybat, ale podstatne svou silu kroti.
Najednou si vsak vsimne, ze na nej jdou i ti dva se zbranemi, kazdy z jedne strany. Vidi, jak chlapek se shurikeny saha do brasny a pak uz pouze jak shurikeny leti, zaroven ale z druhe strany, jak se na nej riti chlapek s kunaiem. Proto ustoupi ze sveho drivejsiho stanoviska nepouzit ninjutsu a zcela automaticky vytvori dva klony, kteri ninje zastavi.
V tu chvili ninjove prestanou bojovat a jen udivene ziraji na klony. Naruto vytusi, ze je to asi poprve, kdy vidi skutecne, fyzicke klony. Ninjove se na sebe pak podivaji a hned na to na Naruta.
Vidim, ze tady asi nebudeme mit sanci, rekne ten, ktery promluvil na zacatku. Naruto na nej jen vyjevene zira a nic nerika.Vubec nechape, co si ma myslet a zacina krajne uvazovat, jestli se mu cely dnesni den prece jenom nezda. Nenapadne se proto rychle stipne, ale bolest na pazi mu to vyvrati.
Ninja si pote sunda masku a Narutovi konecne dojde, co rano myslel ten poradatel tim, ze nektere druhy ukol zasahne uz drive.
ČTEŠ
Naruto- síla, minulost a láska
Fiksi PenggemarNarutův příběh po útoku na Skrytou listovou. Co se stane, když ani po zachránění není vesnice schopná uznat Naruta a jeho sílu? Co se stane, když se jeho síly začne bát ještě více než dříve? Naruto jako uprchlý ninja, který se snaží začít nový živo...