9.díl

2.1K 127 12
                                    

Ahoj! Tak dneska to zkusím i z jiného pohledu než z Narutova, tak snad se bude líbit. :)


Z pohledu Sansukeho.

A Sansuke zase skoncil u toho, jak zira na blondackovy vzdalujici se zada. Proboha! Jeste nepoznal nikoho tak tajemneho. A s kazdym dalsim spolecne stravenym okamzikem vznikaji kolem Naruta nove a nove tajemstvi, ktere opravdu chce... ne!...ktere potrebuje a musi odhalit.

Preci, co o nem vlastne vi? zarazi se Sansuke, ktery stale stoji na ulici a zira na roh, za kterym Naruto pred chvili zmizel.

Jmenuje se Naruto.. a dal? Nezdas dokonce ani prijmeni! Jses takovy ignorant, Sansuke! Nadava si v duchu. Takhle na nej rozhodne dojem neudelas! No jo...Je pravda, ze se mu ten kluk opravdu libi. Je silene roztomily, presto ma okolo sebe podivne silnou auru. Zamysli se Sansuke a pomalu se rozejde k sobe domu.

Co dal? Pochazi nejspise z Listove a je to ninja. Ale z vesnice odesel. Proc? Udelal snad neco nezakonneho? Napadne ho. Hned to ale zavrhne. Naruto neni ten typ a Sansuke si ho tak nedokaze ani predstavit.

Pak dokaze fantasticky ovladat cakru, coz uz nam vsem stacil predvest, ale taky ho to dost oslabilo, tak nejspis moc silny neni.

A v neposledni rade umi uvarit ten nejlepsi ramen, jaky kdy jedl. Zasni se Sansuke, ktery uz vchazi k sobe domu. Jedine co ale pred sebou vidi, jsou Narutovi nebesky modre oci. Drive vubec netusil, ze takova barva existuje a ted se jich nemuze nabazit.

Cely den na neho musel myslet. Uz rano, kdyz ho zachytil a drzel pevne u tela, tak aby se Naruto neskacel. Jiste. Tohle byl jediny duvod, Sansuke...

Sam ho musel ten den jeste videt. Proto stravil skoro celou hodinu tim, ze ho pozoroval, jak pracuje, nez se konecne odhodlal k tomu oslovit ho. Vse slo tak krasne, nez Naruto zacal byt opravdu divny a utekl. Sansuke nevi, co se s Narutem deje, ale je odhodlany to zjistit, at je to cokoliv. 


Dalsi rano se Sansuke spolecne s Kali nasnida. Ta vypada tak stastne, ze se radsi ani nepta, co se stalo minuly vecer... Oba se pripravi na dalsi zkousku a odejdou z domu.

Sansuke se silene tesi. A rozhodne ne na zkousku. Tesi se, az zase uvidi sveho blondacka. Pockat..sveho? Kdy mu tak zacal rikat? Zarazi se sam nad sebou, ale na venek neda nic znat, jako vzdycky.

S Kali dojdou k brane, kde maji sraz. Hned na to k nim dojde Tomaja, ktery vypada jeste vic stastneji, nez Sansukeho sestra. Sansuke opravdu nestoji o to vedet, co se vcera stalo, ale asi neco pekneho, protoze se na sebe Kali s Tomajem usmivaji jako cvoci. Jediny, kdo ted chybi, je Naruto.

Snad se mu vcera nic nestalo, vypadal opravdu divne a jeste divneji se choval. napadne Sansukeho, projistotu se rozhledne, jestli na ne nahodou Naruto neceka nekde jinde. Naruta nezahledne, za to si vsimne neceho jineho a jeste divnejsiho. A to, ze se takhle napjate rozhlizi i dalsi tymy, jakoby v kazde skupince nekdo chybel. Sansuke to hned rekne tem dvema.

Coze? rekne prekvapene Kali a taky se rozhledne.

Co to znamena? doda.

Netusim, jen doufam, ze je Naruto v poradku. rekne na to Tomaja a dokonale tak zkopiruje Sansukeho myslenky.

Hned na to zaslechnou hlas poradatele, aby se kolem neho shromazdili. Vsichni tak tedy ucini a poradatel zacne.

Vitame vas vsechny u treti zkousky. rekne. Uz tohle spoustu lidi prekvapi. Jak treti? Vzdyt je teprve druha.. nebo ne? napadne Sansuke, ale nahlas se nezepta. Par lidi se ale ozve.

Poradatel se jen usklibne a pokracuje.

Jiste jste si vsichni vsimli, ze vam kazdemu jeden ze skupinky chybi. A prave tenhle clen za vas uz vykonal druhou zkousku. Rekne a necha kazdemu chvili, aby si to urovnal v hlave. Sansukemu v tu chvili zacne par veci dochazet. Naruto?!

Naruto- síla, minulost a láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat