Ahoj! Je tu po delší době další díl! Dopisuji teď moji druhou povídku, tak toho času mám méně. :) Moc moc děkuji za překročení 4K přečtení, je to neskutečné! :O Budu ráda za votes a komentáře. Užijte si díl! :33
Z pohledu Naruta
Netrvá dlouho a všichni dojdou na otevřenou pláň kousek za vesnicí. Naruto si všimne, že je tady spoustu poškozených kůlů na házení kunaiů a shurikenů a hodně dalších nástrojů ke cvičení. Naruto se až zarazí nad tím, kolik vzpomínek mu v tu chvíli vytane v mysli. Kolikrát on sám takhle v Listové cvičil, aby se vyrovnal Sasukemu a aby se vyrovnal sám se sebou.
Mezitím jako skupinka dojdou k jednomu kůlu a Kali položí na zem tašku, která je, jak Naruto vzápětí zjistí, plná zbraní. Páni! Tak tohle Naruto nečekal.
"Co kdybychom si zkusili házet na terč? A postupem času vzdálenost zvětšovali?" zeptá se Kali a už jde chystat terč. Narutovi se to zdá jako dobrý nápad, a tak jí to stejně jako Tomaja i Sansuke schválí. Společně tedy vše připraví a začnou házet. Hned ze začátku jde poznat, jak jsou Sansuke a Naruto lepší. A pak, ani by kdokoliv z nich něco řekl, začnou mezi sebou závodit. Chvilku je lepší Sansuke, chvíli zase Naruto, přesto se zdá, že jsou vyrovnaní.
Naruto cítí, že už to začíná překračovat hranice a kdyby to ještě chvíli pokračovalo, sám neví, čeho by byl schopen. Všimne si, že Kali i Tomaja už nehází a jen s údivem sledují ty dva, jak se navzájem přetlačují. Ustane tedy v pohybu a jemně Sansukemu naznačí, aby přestal. Ten je jako by se probral z nějakého transu a zmateně zírá na Naruta. Už je to asi dlouho, pokud vůbec někdy, kdy měl Sansuke nějakého protivníka, který by mu stačil, i když se to týká obyčejného házení na terč.
Chvíli se na sebe dívají a Naruto si je jistý, že tady to ještě neskončilo. Že jejich souboj musí a bude pokračovat. Už jen z té obrovské výzvy, která jim jistě obou září z očí.
Naruto pak těžce odtrhne pohled ze Sansukeho a soustředí se na to, co dělá Kali. Současně k ní dojdou a čelí jejímu káravému pohledu.
"Hotoví?" zeptá se jich ne zcela příjemně a na to oba jen něco zamručí v odpověď. Sám Naruto vůbec nechápe, co se to s ním před chvíli stalo. Už je to asi taky dlouho, co se nemusel držet zpátky a jakoby to právě Sansuke nějak umocňoval.
Pak se Kali naprosto změní výraz a vystřídá ho nadšený.
"Jak jsem vás dva teď pozorovala, všimla jsem si, že máte úplně jiný styl v házení. A uvědomila jsem si, že vlastně Naruto pochází z úplně jiné vesnice s jinými postupy a technikami. A tak mě napadlo, že bychom si třeba mohli ukázat a popřípadě naučit nějaké věci, které jsou pro obě vesnice typické." vychrlí ze sebe rychle Kali a s nadšením nad vlastním nápadem na Naruta kouká. Ten neví, co říct. Typické techniky pro Listovou, které by on sám zvládl? Rasengan jim přece ukázat nemůže, přivolání také ne...Co takhle jeho skutečné klony? Napadne ho náhle. Není to nebezpečné, už to tady ve vesnici udělal a taky to zvládne je ten, co má hodně čakry. Rozhodne se tedy pro to.
"Jasně, to zní dobře." řekne jí tedy a usměje se. Hned si všimne, jak se na něj Sansuke zmateně podívá. Tohle asi od něho jako od nejmíň sdílného člověka nečekal.
"Výborně, tak my začneme...Co bychom mu mohli ukázat?" zeptá se Kali Tomaji a Sansukeho. Naruto je chvíli nechá přemýšlet a sám si sedne k jednomu kůlu, opře se o něho a zavře oči. Už je to dlouho, co tohle dělal a šíleně si to proto užívá. Jen tak si s přáteli házet na pár kůlů, objevovat nové techniky a smát se při tom.
ČTEŠ
Naruto- síla, minulost a láska
FanfictionNarutův příběh po útoku na Skrytou listovou. Co se stane, když ani po zachránění není vesnice schopná uznat Naruta a jeho sílu? Co se stane, když se jeho síly začne bát ještě více než dříve? Naruto jako uprchlý ninja, který se snaží začít nový živo...