23.díl

2K 116 14
                                    

Ahoj! Nový dílek je tu, je spíše takový, aby posunul děj, ale i tak je myslím zajímavý. :) Budu ráda za votes a komentáře. Užijte si díl. :)) 

Z pohledu Naruta

Je kolem osmé ráno a Naruto se nemůže donutit vstát z postele. Včerejšek.. byl prostě nádherný. Vzpomene si zamilovaně Naruto a jen se usměje do polštáře. Sansukemu propadá více a více a vůbec si nestěžuje.. Je všechno, co si od člověka, kterého miluje, slibuje. Je to někdo, komu může říct všechno a pořád vědět, že ho má stejně rád a někdo o koho se může opřít, když je život těžký. Naruto tak opravdu začíná uvažovat, že Sansuke je taky někdo, kdo by mohl pochopit a kdo by mohl přijmout, že je jinchuuriki. Na to je ale brzo.. taky jako na jiné věci, na které včera málem došlo. Vzpomene si Naruto a hned zčervená. Cítit jeho tělo na tom jeho, cítit jak ho Sansuke chce a jak ho vzrušuje, je něco, co Naruto není schopný vzít s chladnou hlavou.

Už se na sebe ale naštve a tak rychle vyleze z postele a začne se připravovat na dnešní úkol. Co to asi bude? Nejspíš něco těžkého, už zbylo jen pět týmů a to těch nejlepších..Bude to náročný boj.

Rozhodne se pro černé kalhoty, černé triko a jeho oblíbenou oranžovou mikinu. Narutovi chybí ta jeho stará oranžová souprava. Ta souprava ne, spíš kdo v ní byl a co s ní všechno prožil, i když to většinou zrovna veselé věci nebyly...Docela by to tak zajímalo, jestli se někdy vrátí do své vesnice. Jestli se znovu vrátí ke svého starému životu, kdy ho každý nenáviděl nebo se ho bál..Pro to, aby se to neopakovalo, by byl Naruto schopen udělat cokoliv. Opravdu cokoliv, i kdyby měl celý zbytek života lhát o tom, kdo skutečně je...

Pak už si všimne, že mu na snídani nezbývá čas, tak si vezme dvě koblihy s cukrem do ruky a jde. Už z dálky vidí skupinu lidí, tak zamíří k nim. Je trochu nervózní. Netrápí ho ale vůbec turnaj nebo ten úkol, ale opětovné setkání se Sansukem. To, co se včera stalo..

Už je v půlce druhé koblihy, když uvidí jejich tým a tak k nim dojde. Všechny je pozdraví a opět se zakousne do koblihy.

"Naruto, ahoo-- ty máš koblihu? Dáš mi?" hned po něm škemrá Kali a s touhou zírá na zbytek koblihy. Naruto se na ni jen usměje, zavrtí hlavou a raději si strčí zbytek koblihy do pusy. Kali se na něj pak mračí, Naruto ale jen s radostí žvýká a s pobavením ji sleduje. Je si taky dost dobře vědom Sansukeho vedle něho, který ho pozoruje a Tomaji, který na oplátku zírá s úsměvem na Kali, jako by se bavil. Naruto to teda už nevydrží a jakmile dožvýká, s úsměvem se otočí na Sansukeho. Ten se mu chvíli dívá do očí, než mu oči přejedou o něco níže a zůstanou mu vyset na rtech. Naruto tak ztuhne, opravdu se ho chystá políbit? Tady? A přede všemi? Ne! To by Sansuke neudělal. Pomyslí si s klidem Naruto a zvědavě ho pozoruje, co tedy udělá.

"Naruto, máš tady cukr." řekne Sansuke a Naruto se zarazí. Tak na tohle zíral? Pomyslí si zklamaně a automaticky si tedy olízne rty, což asi neměl dělat podle Sansukeho ztuhlého výrazu. Pro jistotu si pak utře pusu ještě rukou.

"Ještě máš kousek tady." řekne za chvilku Sansuke, nenechá ho ale si to utřít, zato se nahne a slízne mu to z koutku sám. Tentokrát je to Naruto, kdo ztuhne a jen na Sansukeho zírá, i když se odtáhne a usměje se na něj.

"Tak sladký.." zašeptá pak ještě Sansuke, aby to nebylo málo a Naruto ztrácí půdu pod nohama. Kdy? Kde? Proč? Nepracuje mu mozek a jediné, co před sebou vidí je Sansuke, který na něho s touhou zírá. Rychle se ale vzpamatuje, protože si všimne, že na ně zírá i někdo jiný. Pomalu tak tedy otočí hlavu a setká se tak s vyjeveným pohledem Tomaji a culící se Kali. Oj.

Na vysvětlování ale nemají čas, protože už začal pořadatel něco říkat. Ještě ale než začne poslouchat, všimne si, jak Kali něco šeptá Tomajovi do ucha. Ten pak jen kývne a s úsměvem se koukne na Naruta a Sansukeho, kteří stojí blízko vedle sebe. Co mu proboha řekla? Vyděsí se Naruto, nemá ale na přemýšlení čas, jelikož pořadatel začíná mluvit o samotném pátém úkolu.

"Pátý úkol se ponese ve znamení klasické práce ninjů. A to bojovat, chránit a hledat. Vy, jako týmy, máte tedy za úkol najít v uměle vyrobeném lese opuštěný meč, který musíte donést v pořádku na místo startu." řekne jim pořadatel a Naruto si oddechne. Konečně už žádné boje. Rozhlédne se a všimne si pak vedle v týmu modrovlasého ninji Saa. Mělo ho napadnout, že se sem dostane. Patří mezi nejlepší týmy. Pomyslí si znepokojeně.

"Pamatujte ale, že zvítězí pouze ten, který meč donese, ne ten který meč najde. Tedy, můžete bojovat proti sobě, vše je dovoleno." dodá pořadatel a Narutovi se zdá, jako by se podíval jeho směrem. Tohle trochu mění situaci. Vše je dovoleno? Pomyslí si pobaveně Naruto, všechno asi ne. Že by jim ukázal trochu démonní síly? Zasměje se v duchu a dává mu opravdu zabrat,aby udržel vážný výraz. Všichni okolo jsou z této informace vyděšení, jen Naruto zadržuje smích...

"Současně, aby vám to nebylo líto, se můžou zapojit i pořadatelé s pár překvapeními, proto čekejte vše a zároveň nic. Teď pojďte za mnou." řekne všem pěti týmům a vyrazí z vesnice pryč. Ostatní se tedy zařadí za něho a vedou v jednotlivých týmech tiché konverzace, jak plánují techniku.

Sansuke se zařadí vedle Naruta a asi poprvé ho oficiálně chytne za ruku a proplete si s ním prsty. A Naruto je jak na obláčku. Už ho nic netrápí, je tu jen on a Sansuke. Přesto se ale musí vrátit do reality, když se k nim přidá Kali s Tomajou a začnou všichni plánovat taktiku. Naruto se toho příliš nezúčastní, jejich plán je totiž velmi prostý. Najít meč a zlikvidovat všechny, kteří se ho budou snažit vzít. 


Pozn.: Dívala jsem se na covery ostatních a tady ten je proti nim totální žabař. Proto, neznáte někoho, kdo to dělá? Já sama s počítačem moc nekamarádím. :)) Předem děkuji za odpověď. :3

Naruto- síla, minulost a láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat