Ahoj! Další dílek N- SMAL je tu. U minulého dílu jsem děkovala za 1K přečtení a teď je tu 1,3 K? Jste skvělí! Opět děkuji za komentáře a votes. Užijte si díl. :)
Z pohledu Naruta
V tu chvíli Naruto opravdu neví, jak se má cítit nebo co si má myslet. Na jednu stranu se o ně šíleně bojí, že si ublíží a na druhou chce zase už vědět, jaké techniky ovládají! Zvláště na jednu osobu je zvědavý. Konečně se strany prohodí!pomyslí si Naruto a nervózně si poposedne na plošině.
Trojice je ale stále příliš daleko a Naruto tak na ně příliš nedohlédne. Je už ale hned poznat, že postupují velice rychle, snad nejrychleji ze všech. Už aby byli tady! zaprosí Naruto a spokojeně se usměje, když už je začne i z dálky vidět.
Náhle se však ozve velká rána a bojující ninje zahalí bílá mlha. Naruto se to snaží prokouknout, nevidí ale nic. Začne ještě více panikařit, když se z mlhy ozve hlasitý řev nějakého zvířete. Naruto tedy alespoň doufá, že se jedná o zvíře.
Jak rychle se mlha objevila, tak také zmizí a odhalí tak nejprve Tomaju, který stojí v popředí s obrovskou liškou vedle sebe, a poté i Kali se Sansukem stojící spolu za ním. Naruto na to jen zírá. Co to je sakra za lišku? zakřičí v duchu. Snad to není...Lekne se. Hned to ale vyloučí. Jediná možnost, která pak Narutovi zbývá je přivolání a s největší pravděpodobností to byl Tomaja! Naruto nad tím musí jen obdivně zakroutit hlavou. Sám ví, kolik přivolání ubere čakry a tato liška je ještě o něco větší jak Tomaja sám! Narutovi v tu chvíli dojde, proč chtěl, aby se jejich tým jmenoval lišky. Nebylo to kvůli Narutovi, že by na něho přišel, bylo to kvůli jemu samotnému...
Co je tak Naruto pozoruje, tak si hned všimne, jak spolu celý tým spolupracuje. Jakoby to dělali už automaticky, bez přemýšlení. V duchu si posteskne nad svým bývalým týmem, ale hned tu myšlenku odežene.
Když se trojice dostane přes asi půl překážek s pomocí lišky, tak ji nechá Tomaja zmizet. Hned je na něm poznat, jak je unavený, přesto postupuje za týmem dál. Tohle dokáže Naruto ocenit více než kdokoliv jiný. Nikdy se nevzdám. Vzpomene si na své staré heslo.
To už se ale jeho tým dostane do zóny, kde se vyskytují i pořadatelé. Je vidět, že je vůbec nešetří, protože se proti nim rozejde nejméně pětice nebezpečně vypadajících ninjů. V tu chvíli se ale stane něco opravdu divného. Spíše se divně začnou chovat ninjové. Je to jakoby úplně ztratili zájem o dění kolem. Jen si začnou chodit kulhavě okolo, než se všichni položí na zem a spí? Naruto nemůže uvěřit vlastním očím.
Po chvilce koukání přesune svůj pohled na jeho tým a hned si všimne soustředěné Kali, která absolutně bez mrkání zírá na ninje. Naruto se ušklíbne. Že by genjutsu? Nikdy ho neměl rád. Vlastně mu nikdy nešlo. Kali je však očividně naprostý opak, protože ninjové doposud nevstali, i když už od nich oči odtrhla.
Velice zajímavé. Pomyslí si Naruto zaujatě, když sleduje trojici, jak se už bez potíží dostává stále blíže a blíže k němu. Ale jediný člověk, o kterém se Naruto chtěl dozvědět něco nového, se ještě nepředvedl. Už prostě chce vědět a vidět, čeho je Sansuke schopný! Doufám, že to brzy zjistím. Pomyslí si Naruto. Jinak se asi zblázním!
Jeho tým už je od něho do dvaceti metrů a Naruto se už připravuje, že společně s nimi vyrazí nazpátek, když jim zastoupí cestu ninja, kterého tady Naruto dnes ještě neviděl.
Není příliš urostlý nebo něčím nápadně zajímavý. Naruto by si ho pravděpodobně ani nevšiml, kdyby se tak sebevědomě nepostavil před cestu si razící trojici. Všichni tři pak hned ztuhnou na místě a s překvapením zírají na ninje před nimi. Naruto se na něj tedy také zaměří a hned ho napadne, že je velmi podobný na Kakashiho, jeho bývalého učitele. Má šedé vlasy, i přesto, že vypadá docela mladě a černý šátek přes obličej.
Narutovo přemýšlení je ale přerušeno zaklením Saa, který sedí vedle něho a stejně jako on, celou scénu pozorně sleduje.
"Co se děje?"zeptá se ho Naruto, nedotrhne ale oči od dění před ním.
"Tohle je špatné, moc špatné!" řekne hned Sae a jeho hlas se mírně chvěje, což donutí Naruta ho začít pořádně vnímat.
"Nevím, jestli ho znáš, ale tohle je jeden z nejsilnějších ninjů zdejší vesnice. Opravdu nechápu, co ten tady dělá. Jedno je ale jisté, tvůj tým má teď velký problém!" řekne mu Sae potichu a s napětím sleduje vývoj. Naruta zamrazí. Jak tak sleduje jeho tým, uvědomí si, že už jen jeden člen je schopný řádného boje a pomyšlení na to v tu chvíli zaplavuje hrůzou.
Sansuke!
ČTEŠ
Naruto- síla, minulost a láska
Fiksi PenggemarNarutův příběh po útoku na Skrytou listovou. Co se stane, když ani po zachránění není vesnice schopná uznat Naruta a jeho sílu? Co se stane, když se jeho síly začne bát ještě více než dříve? Naruto jako uprchlý ninja, který se snaží začít nový živo...