Kali se stale s usmevem otoci na Naruta s Tomajou, ke kterym se hned prida i Sansuke. Ten si stoupne vedle Naruta, ale nijak si ho nevsima. Naruto ztuhne a snazi se soustredit na Kali, jde to ale tezce.
Tak co rikate? Nepujdem to dnes oslavit? Zepta se Kali a pohledne na Naruta. Ten uz chce rovnou rict ano, pak si ale uvedomi, ze musi jit pracovat, a to prodavat ramen. Kdo by za nej taky platil najem ze?
Omlouvam se, Kali, ale musim jit pracovat. Rekne Naruto smutne a po ocku sleduje Sansukeho reakci. Ten se vsak tvari stale stejne.
Aha, no tak to nevadi... A co ty, Tomajo? Otoci se na nej Kali a usmeje se.
Tomaja na ni jen chvili zira, pak cely zrudne a trhave odpovi:
Ja.. ja..jasne, ja urcite jdu. Dorekne a po tvari se mu rozlije obrovsky usmev. Kali podivne zajiskri oci a naposled se otoci k Sansukemu.
A co ty? Jdes? Zepta se ho.
Ne. Rekne jen bez toho, ze by udal duvod. Naruto vsak vnitrne doufa, ze je to kvuli nemu. Hned to ale zavrhne.
No tak to pujdem asi sami. oznami Kali Tomajovi, nepodiva se mu vsak pritom do oci.
A my se potkame az zitra rano v 9. rekne tem dvoum.
Dobre, tak ja uz budu muset jit. Zatim ahoj. rekne Naruto, na nic neceka, otoci se a uhani pryc. V zadech vsak citi jeden pohled, pohled, ktery ho v posledni dobe dostava do kolen.
Vubec nechape, co se to s nim deje. Normalne je prece vesely a aktivni, jakmile se ale vsak objevi Sansuke, je tichy a neklidny. Bude na tom muset zapracovat..
Po ceste do stanku premysli o tom, co asi bude zitra za ukol. Co to rikal ten poradajici? Ze nekoho zasahne uz drive? Co to znamena? Lame si nad tim hlavu, ale nic ho nenapada.
Mezitim dojde do stanku a zacne vse pripravovat do bezneho denniho provozu.
Zhruba kolem seste vecer uz nikdo nechodi a tak se Naruto rozhodne zavrit. Je poradne unaveny, a to jak z toho ukolu, tak z dnesni prace. Dnes tady byla zase spousta lidi. Avsak nikdo, koho by chtel videt. Dokonce se tu stavil i ten Riboru, ale jen na nej ziral, nic si nedal a zase odesel. Naruto z toho byl poradne zmateny.
Naruto odejde do kuchyne, aby tam uklidil, ale hned jak se vzdali, uslysi nejake zvuky vepredu od stolu. Povzdychne si, ze jeste nekonci a jde obslouzit snad uz posledniho zakaznika. Vyjde z kuchyne a v tu chvili se zadrhne.
Co tu delas? rekne priskrcene a sleduje Sansukeho, ktery uklizi zidle.
Cekal jsem az skoncis, abych ti pomohl zavrit a doprovodit te domu. odpovi Sansuke bez toho ze by prerusil praci nebo se na nej podival. Naruto nemuze uverit vlastnim usim. Coze to prave rikal?? Az ted si uvedomi, ze tam jen ztuhle stoji a kouka na nej, bez toho ze by mu taky pomohl. Driv nez se vsak k necemu dokopa, Sansuke uz ma hotovo.
Ted na nej pro zmenu kouka on.
Tak muzeme? Zepta se ho. To Naruta probere. Mirne mu proto zrudnou tvare, ze byl odhalen.
Uhhmm. Jo jen si vezmu veci. rekne rychle Naruto a odbehne do kuchyne. No to se mu snad zda! Sansuke..a cekal na nej? Doprovodi ho? Nemuze si pomoct, ale musi se uplne prihlouple usmivat. Rychle se prevlekne, vezme si tasku a jde za nim.
Sansuke na nej ceka opreny o pult. Na nic neceka, popadne jeho tasku, tu si prehodi pres rameno, jako by nic nevazila a dozejde se. Naruto se hned zaradi vedle nej.
Sansuke, to neni nutne. Ja si tu tasku klidne ponesu sam. rekne mu. Potesilo ho to, ale zase neni nejaka krehka divka, aby mu musel neco nosit.
Ani nahodou, jsi po dnesku urcite unaveny. Nesl bych i tebe, ale tusim, ze by jsi s tim moc nesouhlasil. odpovi hned Sansuke.
Coze?? Vydechne Naruto zarazene. To by jsi neudelal! Hned ale jak to dorekne, musi uhybat Sansukeho rukam, ktere se ho snazi chytnout.
Myslis? rekne ironicky Sansuke, ktery se po neuspesnem "lovu" opet rozejde.
Ty jsi blazen. rekne Naruto a rozesmeje se. Sansuke se na nej ponekud prekvapene podiva a taky se usmeje.
Ne vetsi jak ty. oplati mu. Naruto mu hned chce zacit odporovat, ale neco ho v tu chvili doslova primrazi k zemi.
Kurama, jeho ocasy demon, se probudil.
ČTEŠ
Naruto- síla, minulost a láska
FanficNarutův příběh po útoku na Skrytou listovou. Co se stane, když ani po zachránění není vesnice schopná uznat Naruta a jeho sílu? Co se stane, když se jeho síly začne bát ještě více než dříve? Naruto jako uprchlý ninja, který se snaží začít nový živo...