1.díl

6.5K 181 29
                                    

Naruto klidne spi ve sve posteli. Je brzo rano a slunce pomalu zacina svitit do jeho pokoje. To ho probudi. S usmevem se protahne, prohrabne si sve blondate vlasy a uz v sedu otevre konecne sve nebesky modre oci do noveho dne. Vstane a rozhledne se z okna a jako kazde rano se zarazi, kdyz neuvidi Skrytou listovou. Tolik se toho zmenilo. Porazil Paina a tim zachranil vesnici. Po tom ho lide zboznovali a take ho konecne uznali. Avsak hned na to se zacali bat i jeho sily a hlavne demona uvnitr neho. Naruto to uz nebyl schopen znovu snaset a tak odesel. Nasli se presto lide, kteri chteli aby zustal, ale bylo jich malo.
A ted tu stoji po roce ve svem pokoji a diva se na ranni klid jedne vetsi vesnice v zemi vetru. Poridil si tady stanek s ramenem a zije pomerne spokojeny zivot.
V klidu se nasnida, oblece a uz si nasazuje ochrannou celenku. Usklibne se a zase ji sunda. Zase zapomnel. Podiva se na ni se smutkem a strci si ji do batohu. Uz nejsem ninja, rekne si a vyrazi pryc.
Po ceste ke stanku koupi par potravin a pozdravi zname. Stanek pripravi do bezneho provozu a zacne varit. Behem dopoledne se zastavi jen par lidi, ale v dobe obeda jich je zase spousta. Jeho ramen se stal totiz docela vyhlaseny. A to hlavne diky chuti ale take diky rychlosti pripravy. Ono, oficialne tam pracoval sam, ale jen diky svym skutecnym klonum v kuchyni dosahoval takove rychlosti. Spousta lidi se uz chtela podivat, jak to dela, on vsak vzdy rekl, ze je to jeho tajemstvi. Naruto se podiva na hodiny, za par minut 2.
Za chvili budou tady, rekne si radostne a zmizi v kuchyni pro 3 rameny. Uz kdyz pridava posledni prisady, ozve se od pultu divci hlas:
Tak kde to vazne? Uz mam hlad jako vlk! Naruto se usmeje a s tremi rameny zamiri k jedinym zakaznikum u baru. Jsou to 2 chlapci a jedna divka, vsem je jako jemu okolo 17 let. Uprostred sedici divka ma hnedocerne vlasy a oci stejne barvy. Nepochybne to byla ona, kdo na neho kricel. Na pravo od ni sedi kluk s cernyma ocima a se stejnou barvou vlasu jako ma Kali, ty ma ale kratke. Toto jsou vsak jedine rysy podle ceho by Naruto mohl hadat, ze to jsou sourozenci. Zatimco divka, Kali, je velice ukecana a stale se smeje, jejiho bratra Sansukeho slysi pomale jen tehdy, kdy se s ni hada. To kluk na levo, Tomaja, je povahove naprosty stred mezi nimi. Je vysoky a ma spinave blond vlasy.
Moc se omlouvam Kali, to vis, mam ted narvano. Omluvi se Naruto s mrknutim a vymluvne ukaze na opodal stojici stoly, u kterych sedi asi 3 lidi.
To urcite, rekne ironicky Kali a ocima uz hypnotizuje ramen v Narutovych rukach. Ten postavi ramen pred kazdeho z nich a jde obslouzit i dalsi zakazniky.
Kdyz se vrati kazdy ma uz snezeno.
Tak co je noveho? Zepta se jich Naruto s usmevem. Popravde to jsou jeho prvni kamaradi od jeho odchodu z Listove.
Nuda jako obvykle. Par misi, ale vsechny lehke. Odpovi Kali. Vsichni tri to jsou totiz chuninove a ted pracuji v teto vesnici.
Aha. odpovi Naruto a myslenkama zabloudi jak i on s tymem vykonavali mise. Moc mu to chybi.
Vis Naruto vlastne je tu jeste neco, ozve se Kali. To uz ale schyta nastvany pohled od Sansukeho a podporujici pohled od Tomaji. Narutovi bleskne hlavou, ze ten by ji schvalil uplne vsechno. Vi totiz, ze je do ni Tomaja tajne zamilovany.
Ano a co? Zepta se zvedave Naruto a zacne odklizet prazdne misky po ramenu.
Vis, jak se kona ten turnaj ninju? Zacne ponekud nejiste Kali, coz na ni vubec nesedi a donuti to Naruta se na ni podivat. Dokonce se i tvari nejiste a mirne pokukuje po svem bratrovi, ktery se nastvane diva jinam.
Ano, neco jsem o tom slysel. Odpovi Naruto a zacina mu dochazet, kam tim Kali asi miri.
No a vis taky ze je za vitezstvi velka odmena?
Hmm?
No a vis taky ze je potreba vytvorit ctyrclenny tym? Vypadne konecne z Kali a s nadeji koukne na Naruta. Ten na ni vyjevene zira. Vsimne si, ze stejne nadejne na nej zira i Tomaja, jediny Sansuke se stale nastvane diva pryc. Naruto se uz chysta souhlasit, kdyz si vzpomene na vetu: uz nejsem ninja, kterou si kazde rano opakuje.
Vis Kali, ja bych strasne rad sel s vami, ale je tu jeden zadrhel. Rekne ji Naruto s kamennou tvari.
Ja nejsem.. ninja. Vsichni vykuli oci, jako by je toto nikdy nenapadlo.
Aha, odpovi zarazene Kali, no to nevadi, tak my sezenem nekoho jineho.

Ale i ted Naruto vi, ze nikoho jineho nesezenou. Ze byl jejich posledni nadeje. Kali zatrese hlavou a uz zase s usmevem se zepta:
Nechces pomoct zavrit, Naruto?
To by bylo fajn. Odpovi popravde a sbali si par veci do batohu, ktery necha na pultu. A zatimco ostatni sklizi stoly, jde Naruto uklidit jeste do kuchyne. Slysi zvenku, jak se Kali hada se Sansukem ze "takhle ty zidle rozhodne nepatri" a Tomaju, jak se je snazi uklidnit.
Najednou se vsak ozve rana a pote par cinknuti jak neco dopadne na zem. A pak jen ticho.
S busicim srdcem vybehne z kuchyne, aby zjistil, co se stalo. Vidi Sansukeho a Tomaju jak ziraji na nejakou vec kterou drzi Kali. Ted se ale vsichni podivaji na Naruta, ktery konecne zjisti, co to Kali drzi.
Je to jeho ochranna celenka se znackou Skryte Listove! Naruta polije studeny pot. S predstiranym klidem vezme celenku, da ji zpet do spadleho batohu, pricemz se snazi nevsimat si jejich vyjevenych pohledu. Jako prvni se vzpamatuje Kali:
Naruto, ty jsi..ty jsi nin-,
Byl! Rekne na to ostre Naruto.
Uz je to davno. Doda uz mirneji a snazi se pokracovat, jako ze se nic nestalo.
Proc jsi nam to nerekl? zepta se Tomaja.
Ja.. Naruto nevi co na to rict. Rict jim, ze byl ninja, ktereho se bala cela vesnice?
Ja.. chtel jsem zacit jiny zivot. Rekne jen nakonec.
A proto sis nechaval tu celenku? Ozve se poprve Sansuke. Trefa do cerneho. Naruto na nej pohledne, ale nic mu na to nerekne. Proste, kdyby se mohl stat znovu ninjou, udelal by to.
Pockej, zasviti oci Kali, to ale znamena, ze se muzes zucastnit turnaje ninju!
Co?!
No.. Ale.. To nej-jde. Zacne koktat Naruto a pritom mirne couva, aby se dostal pryc.
A proc to nejde? Vzdyt to bude uzasny! Premlouva ho Kali. Naruta napadne posledni spasna myslenka.
Vzdyt ja bych vas jenom zdrzoval, skoro nic neumim. Rekne presvedcive.
Potrebujeme proste ctvrteho do party, abychom se mohli zucastnit. Nic delat nemusis. Odpovi mu Kali s nadeji v ocich.
Vazne? Zepta se Naruto prekvapene.
Jasne! Takze ujednano. Zacina to zitra, takze si dame sraz v 9 pred branou jo? Tak ahoj. Rekne rychle a vsichni razem zmizi.
Naruto vyjevene zira na misto, kde pred chvili stali. Co se to prave stalo? Zepta se sam sebe nechapave. Zavre pak stanek a po ceste domu si nadava, ze se snad uplne zblaznil, ze na to pristoupil, ale cast neho je rada, ze zase bude ninjou.

Rano se probudi a zjisti, ze ho boli cele telo. Chtel si vcera zopakovat par veci, jako hazeni kunaiu nebo rasengan. Ale asi to nemel delat, zjistuje, kdyz se protahuje.
Jako kazde rano se zarazi, kdyz vyhledne z okna. Dnes je ale nejak radostne naladen a asi vi proc. Pri oblekani se ale zarazi. Co si ma vzit na sebe? Chvili se diva na svou starou oranzovou soupravu, tu ale hned zavrhne. Je prilis napadna a jeste by ho v ni mohl nekdo poznat.. Zvoli tedy cerne kalhoty, tmave zelene triko a cernou vestu. Musi sam sobe pred zrcadlem rici, ze mu to celkem slusi. Pote hrabne i po celence, tu si zatim ale zastrci jen do kapsi a vyrazi na cestu.
Uz z dalky vidi jak na neho u brany vsichni tri cekaji. Dojde k nim a az ted si uvedomi, jak jsou proti nemu oba kluci vysoci. Tomaja tak o pul hlavy ale Sansuke aspon o jednu. Jen Kali je stejne vysoka jako on. Pozdravi je a vsichni na nej chvili ziraji, jako by nemohli uverit, ze tohle je on, nez ho taky pozdravi.
Tamhle se pujdeme zapsat. Rekne mu Kali a ukaze na opodal stojici stul se dvema lidmi. Pred nim stoji v rade asi 50 lidi.
Kde mas celenku? Zepta se ho Sansuke, ktery z nej jeste nespustil oci.
Je to povinnost ji mit. Doda.
Tady. Odpovi mu tise Naruto a vytahne ji z kapsy. Chvili se na ni diva, nez si ji da na celo a nacvicenym pohybem si ji zavaze. Citi, jakoby se vratil kousek jeho sameho.
Vydaji se tedy do rady. Kali mu zatim vysvetli ze se turnaj sklada z 5-ti ukolu a ten tym ktery nastrada nejvic bodu, vyhraje. Pak prijdou na radu. Prihlasi se, dostanou par instrukci a take se jich jeden z poradatelu zepta, jak se chteji jako tym jmenovat.
Na tohle jsem uplne zapomnela. Uvedomi si Kali a s otazkou se obrati na ostatni. Naruta nic nenapada. Tomaja vsak rekne po chvili:
Lisky. Naruto vykuli oci. To snad neni mozny! Je to nahoda nebo snad Tomaja neco vi..? Podiva se opatrne Tomajovi do tvare, v ni vsak nic krome usmevu neni, zvlaste kdyz to Kali odsouhlasi. Narutovi se ulevi. Je uz vsak zvedavy, co dostanou za prvni ukol.
Vsechny ucastniky turnaje pak odvedou do blizkeho lesa. Po ceste si Naruto uvedomi ze ho Sansuke stale pozoruje. Pod jeho pohledem se mu ale nejak motaji nohy a nedokaze se uvolnit. Koukne se na nej tedy taky. Ma na sobe cerne kalhoty i cerne obtahle triko, pod kterym jde videt jeho vysportovana postava. To se ale hned otoci zpet, neni si jisty jestli by toto dlouho vydzel. No jo, Sansuke se mu libi, ale nechce dat nic najevo, aby nerozbil pratelstvi, ktere s nimi ma. Ale uz se obrati k poradatelum, kteri ohlasuji prvni zkousku.
Za nimi se tyci obrovsky strom a aby Naruto dohledl na spicku, musi hodne zaklonit hlavu.
Tady zacina vase prvni zkouska. Zacne jeden z poradatelu. Jeji podstata je velice jednoducha. Musite se dostat na vrchol tohoto stromu. Rekne a ukaze za sebe na obrovsky strom.

Naruto- síla, minulost a láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat