14.díl

2.1K 120 16
                                    

Ahoj! Je tu další díl. Je to takové až nudné, ale potřebovala jsem posunout děj a plánuji něco velkého na další díl, tak to přežijte a aspoň se budete více těšit! Moc moc děkuji za milé komentáře, vždycky potěší. :)


Z pohledu Naruta


Naruto nemůže a snad ani nechce věřit tomu, co právě viděl!

Sasuke..Tedy Sansuke...Ani ve snu ho nenapadlo, kolik společného ti dva mají. Jistě, už dříve si všiml podobnosti jejich jmen nebo i vzhledu. Ale vždy je od sebe oddělila naprostá rozdílnost jejich osobností. Zatímco Sasuke byl chladný, arogantní a zlý, Sasnuke je milý a starostlivý, přestože to příliš neukazuje. Naruto ale ví, že to uvnitř něho je, což už mu Sansuke mnohokrát dokázal.

Teď ale přišla ta technika. Ohňová technika, jakou dříve používal i Sasuke a která Naruta málem připravila o život. Je zajímavé, že když se Sasuke pokusil zabít jeho, příliš si z toho nic nedělal, jakmile ale chtěl zabít i Sakuru, něco se v Narutovi hnulo. Uvědomil si, že se Sasuke opravdu změnil a že je nenávratně pryč. Dlouho pak měl ve svém srdci díru, kterou mu čistou náhodou zaplnil právě tady Sansuke.

Sansuke, který před chvílí málem přišel o život.. a Naruto by byl u toho. To by ho asi zabilo. Naruto pak přemýšlí, jak blízko konce Sasnuke byl a není mu z toho moc dobře. Začne zrychleně oddechovat a hledí jen přímo před sebe. V ten moment se ale už se svým týmem dostává pryč z hracího pole a tak tomu nikdo nevěnuje příliš pozornosti. A Naruto je za to rád. Opravdu by nechtěl, aby ostatní věděli, že je na pokraji nervového zhroucení, když Kali a Tomaja vypadají oba naprosto v pořádku a Sansuke se tváří nezúčastněně jako obvykle.

Všichni se snadno a rychle dostanou na cíl, jelikož už je během zpáteční cesty nikdo neotravuje a překážkám se už zpaměti vyhnou. Naruto si všimne, že na ně ostatní týmy až povýšeně hledí. A hned pochopí proč. Nikdo z nich nemohl vidět, co se stalo u plošiny a tak si každý myslí, že jejich čas je jen z překonávání překážek.

Kali se pak o něčem baví s jedním pořadatelem, Naruto ji ale příliš nevnímá. Stále je ztracen v myšlenkách a tak si ani nevšimne zkoumavého pohledu černých očí, které ho pozorně sledují.

"Tak čas nám opravdu odečtou, takže by to mělo být v pohodě." zaslechne jakoby z dálky hlas Kali, která už mluví přímo k nim. Naruto se tedy mírně vzpamatuje a souhlasně kývne.

"Ty tomu věříš? Nejsem si vůbec jistý, jestli nám to doopravdy odečtou. " řekne Sansuke, který stále pozoruje Naruta, který si toho nevšimne.

"Nezapomeň, kvůli komu máme takový čas.. Nemyslím si, že by si pořadatelé chtěli začít něco proti té rodině." dodá ještě.

"Co tady vůbec dělal? V žádném týmu nebojuje ne?" zeptá se zdeptaně Kali. Naruto sice jen mlčí, ale naplno poslouchá, o čem se baví, přesto někde v koutku mysli se mu odehrává spousta představ potlačených jen silou vůle.

"Ještě jsem ho tady neviděl." řekne hned Sansuke a Naruto teď může poprvé cítit, jak ho jeho oči celého propalují.

"Co ty, Naruto?" zeptá se pak a Naruto jen na sucho polkne. Opravdu sám neví, proč ho to tolik vzalo, že by síla vzpomínek? ale ani není schopen se na Sansukeho podívat, aby ho neviděl mrtvého a zmrzlého.

"Uhmm..ne. Taky jsem ho neviděl." řekne potichu Naruto. A všechny další reakce jsou přerušeny pořadatelem, který stojí na začátku dráhy s čtyřčlenným týmem s modrovláskem uvnitř. Páni! Ti byli rychlí! Napadne Naruta a stejně jako ostatní se seřadí okolo pořadatele. Hned se vedle něho zařadí Sansuke a to možná blíže, než se hodí.

"Tak děkuji za dokončení třetí zkoušky, výsledky dostanete ještě dnes večer." začne a celý dav hned utichne.

"Příští čtvrté zkoušky, která proběhne zítra večer, se zúčastní pouze deset týmů... Pro ni se vylosují dvojice a týmy se tak postaví proti sobě. Které týmy proti sobě nastoupí se dozvíte dnes večer společně s místem a hodinou srazu." řekne pořadatel a chvíli čeká až náhle pobouřený dav utichne. Tohle asi nikdo nečekal.

"Přeji všem pěkný zbytek dne a hodně zdaru!" dořekne pořadatel a s ostatními pořadateli odejde a za sebou nechá překvapené účastníky. Naruto je opravdu šokovaný. Týmy proti sobě? Že by došlo na skutečný boj? Napadne ho náhle a hned se cítí hůře. Přece se nemůže odhalit! Jak se tomu jen vyhnout? Je mu totiž jasné, že kdyby došlo na skutečný boj, nemohl by se už spoléhat jen na ty laciné triky, co používal doteď.

Jejich tým stojí ještě stále u sebe, každý pohroužen do svých vlastních myšlenek, když si Kali znechuceně odfrkne a donutí tak Naruta se podívat tam, kam sama zírá. Všimne si Ribora, jak se k nim blíží s tím jeho slizkým úsměvem a co Naruta překvapí je, když si vedle něho všimne šedovlasého ninji, který sebevědomě kráčí vedle něho.

"No to snad ne..." zašeptá Kali šokovaně. Ninjové už dojdou k nim a Naruto v tu chvíli konečně pochopí, kam Sokka patří. 

Naruto- síla, minulost a láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat