Ahoj! Další dílek je tu! :33 Tento díl bych chtěla věnovat @ryunes za ty nejskvělejší komentáře. :) Jinak, začala jsem psát novou povídku na pár SasuNaru Když se sázka zvrhne, tak se mrkněte, jestli vás to láká, název docela odpovídá obsahu. :D Jinak děkuji za komentáře a votes (22) u minulého dílu. Užijte si díl. :3
Z pohledu Sansukeho
Sansuke jen napjatě pozoruje scénu před sebou a nic nechápe. Jak někdo tak malý může být tak silný? Přemýšlí šokovaně, když si prohlíží tu růžovovlasou holku, která teď stojí na místě, kde stál původně Riboru. Ona si ho ale nevšímá a jen naštvaně zírá na Naruta. Co se to děje? Zná ho?
Přesto se ale nic neděje, ta holka nic neříká a když se Sansuke podívá na Naruta, už vůbec nic nechápe. Naruto se tváří..vystrašeně? Tohle není dobré, takhle ho ještě nikdy neviděl.
"Sakuro?" ozve se poprvé Naruto a je poznat, jak se mu chvěje hlas. Přesto ale udělá jeden krok směrem k ní.
"Uzumaki Naruto!" zakřičí ta holka na Naruta a už si to rychle k němu jde a Naruto začne couvat. Sansuke si v tu chvíli není jistý, jak má reagovat. Má zasáhnout? Nebo je nechat? Protože jde poznat, že ti dva se znají, ale že mezi sebou mají něco nedořešeného.
Sansuke tu situaci stále nechápe a ani Tomaja mu to neulehčuje, když se po zaznění celého Narutova jména celý napne a jen Naruta ztuhle pozoruje. Jistě, taky je rád, že konečně zná alespoň Narutovo celé jméno, ale že by ho to tak až vykolejilo? Tady je něco špatně! Pomyslí si Sansuke a v tu chvíli cítí, jak ho ovane vítr, když kolem něho ta holka, teď už Sakura, rychle projde.
Sansuke si pak všimne, jak Naruto už ztuhne na místě a jak už jen čeká na to, až se k němu Sakura dostane. Ta pak ale udělá něco, co nikdo z nich nečeká. Naruta obejme.
Ten jen chvíli překvapeně stojí, než s úlevou vydechne a Sakuru obejme také. A Sansuke už opravdu neví. Teď už je jasné, že se ti dva znají a to velmi dobře. Ale odkud? Ve vesnici ji nikdy neviděl, ale počkat! Ta čelenka! Listová..stejně jako Naruto. Až teď mu to konečně dojde, přesto se mu vytvoří v hlavě více otázek než kdy předtím.
Ti dva se pak tiše baví a Sansukeho opravdu zajímá o čem. Je si ale jistý, že Sakura do soutěže nepatří a že jim tady jen ubývá čas. Proto se s otázkou podívá na Kali, která nechápavě zírá na ty dva. Tomaja se ale tváří úplně jinak, jakoby opravdu usilovně přemýšlel a na něco se snažil si vzpomenout. Pak se mu v očích mihne poznání a on změní svůj pohled na Naruta v naprostou úctu a obdiv.
"Uzumaki? Jako TEN Uzumaki Naruto?" řekne a napjatě zírá na Naruta, který se teď zatváří opět vyděšeně a jen v tichosti na Tomaju koukne s výrazem plným strachu. Že by tu byla další věc, kterou o sobě Naruto neřekl a kterou Tomaja tu celou dobu věděl? Pomyslí si Sansuke zvědavě a netrpělivě čeká na to, co Tomaja ví a co se chystá říct.
Z pohledu Naruta
Ne! Kolikrát se to dnes ještě stane? Pomyslí si Naruto vyděšeně, když pozoruje Tomaju, který na něho opravdu s divným výrazem kouká. To to dnes vážně nestačí? Sakura a ještě tohle..To opravdu nebude mít klid? Pomyslí si unaveně. Nespíš asi ne. Odpoví si ale hned, když si vzpomene, co mu před chvílí Sakura řekla!
Konoha si pro něho jde. Ne jako že by ho chtěla zatknout nebo tak, ale prostě jak se před tím rokem ztratil, tak ho od té doby hledá... A vesnice to chtěla už vzdát, ale tady ten turnaj mu to vše zkazil! Příliš na sebe upozornil a tak se do jeho bývalé vesnice dostala informace, že nějaký silný blonďatý ninja, který ovládá klony, přírodní čakru a který je neuvěřitelně silný bojuje v místním turnaji. A Konoha měla jasno. Kdo jiný by to mohl být než on?
Přesto se mu Sakuru podařilo přesvědčit, že se do vesnice vrátit nechce! Tady je spokojený, bez žádného strachu tu žije klidný život, alespoň doteď. Přesto mu Sakura řekla něco, co ho velmi zneklidnilo.
Ona byla jen předvoj. Měla vyrazit dříve a podívat se, jestli tady někde není. Další ninjové přijdou po ní a Naruto se toho opravdu bojí. Kdo přijde? Podaří se mu je přesvědčit, že ve vesnici už být nechce a že je tady spokojený? Protože Naruto tomu nevěří.
"A ty jsi jako kdo?" řekne Sakura Tomajovi, který před chvilkou promluvil a který stále zírá na Naruta.
"Sakuro, tohle jsou mojí noví..kamarádi. Kali, Tomaja a Sansuke." představí je Naruto tedy hned nervózně a hned si všimne, jak se Sakura pozastaví na Sansukeho jménem a nad ním samotným. Sám ví, jak je Sasukemu podobný, přesto je mu tak odlišný, že více to snad nejde. Dříve než ale představí i Sakuru, Tomaja už to nevydrží.
"Naruto! Stále jsi mi neodpověděl! Jsi opravdu ten Uzumaki Naruto? Představitel Sage modu a vlastník Kuchiyose no Jutsu pro Gamabunta, vládce žab?" zeptá se ho pak Tomaja rychle a Naruto na něj jen zírá. Tak tohle opravdu nečekal. Všimne si, jak na něj překvapeně zírá jak Kali tak i Sansuke.
"Ehm, ano?" řekne na to nejistě a už jen vidí, jak se Tomajovi změní výraz do naprosté úcty a jak na něj jen zírá teď už neschopen slova. Tuto pro něho trapnou chvilku mu ale naštěstí přeruší výbuch v lese nedaleko od nich, což Naruto opravdu probere, že je čas pokračovat.
"Sakuro, vím, že od tebe žádám hodně, ale prosím, snaž se je pozdržet, ať můžeme dokončit ten turnaj. Pak už to nějak zařídím." řekne Sakuře rychle a s prosbou na ni kouká, ta ho chvíli pozoruje, než se usměje.
"Dobře, Naruto. Pokusím se, jde vidět, že ti na novém domově opravdu záleží." řekne a očima šlehne po Sansukem a Naruto jen zrudne. Ví to.
"Jen, buď připravený, že tě brzy dostanou, Tsunade vybrala elitu a oni se blíží." dodá, naposled se na něj smutně usměje a Naruto jen sleduje, jak se začne rychle vzdalovat.
Tohle nedopadne dobře. Pomyslí si Naruto a vrátí se zpátky ke svému nynějšímu týmu, připravený pokračovat v turnaji. Jeho tým ale není, proto si Naruto povzdechne a řekne:
"Vše vám pak vysvětlím, teď ale pojďme dokončit ten turnaj."
Pozn. autorky: No? No? Nápad přidat tam i Listovou přišel až od vás, tak to na mě nesvádějte. :D
ČTEŠ
Naruto- síla, minulost a láska
FanfictionNarutův příběh po útoku na Skrytou listovou. Co se stane, když ani po zachránění není vesnice schopná uznat Naruta a jeho sílu? Co se stane, když se jeho síly začne bát ještě více než dříve? Naruto jako uprchlý ninja, který se snaží začít nový živo...