10.díl

2.2K 128 8
                                    

Ahoj! Tak dnes nová kapitolka opět z pohledu Sansukeho. Také moc díky za super komentáře u minulého dílu, vždy mě postrčí dál. :)


Z pohledu Sansukeho


Tak a aby to nebylo nefer, tak tenhle clen behem dnesni zkousky nehne ani prstem. A to doslova. A bude to tak, ze vy ho behem dnesni zkousky budete muset zachranit... rekne poradatel a chvili ceka, nez opet pokracuje.

Vytvorili jsme pro vas jakesi pole, pres ktere budete muset kazdy projit. Nejlepsi cas a nejlepsi techniky vyhravaji. Ted pojdte za mnou. Dorekne a s ostatnimi poradateli se rozejde do lesa pobliz vesnice.

Po 10 minutach se zastavi a hned na to se pred vsemi odkryje obdelnikove misto uvnitr lesa zcela bez stromu zato vsak posete nejruznejsimi prekazkami. Par lidi hvizdne. Tohle nebude lehke.

Sansuke si vsimne, ze uvnitr toho vseho se nachazi nejaka vyvysena plosina, kde lezi nekolik spoutanych lidi. Nekteri jsou zrejme v bezvedomi, zato nekteri sebou mrskaji, jak se snazi z provazu dostat. Sansuke se musi usklibnout, kdyz si na kraji vsimne svazaneho Ribora, ktery sebou mlati snad nejvic ze vsech. Co Sansukeho vsak prekvapi, jsou dve nespoutane osoby, ktere sedi vedle sebe na druhem konci a zive o necem diskutuji. Malem dostane infarkt, kdyz v jedne z nich pozna Naruta. Druhy je nejaky starsi ninja s modrymi vlasy, i tak ale zacne Sansuke zarlit, zvlast kdyz uvidi, ze se Naruto smeje. Co se to sakra deje?

Ted budou chodit tymy postupne, jak dopadly v prvnim ukolu, ale naopak. Vsichni se budou muset dostat ke svemu clenovi, vzit ho a taky ho bezpecne dopravit na toto misto. rekne vsem jeden z poradatelu, kolem ktereho se vytvoril pulkruh ze soutezicich.

Behem druheho ukolu se ale vyskytly nejaky problemy, dorekne jeste a pritom ocima slehne po dvojici Naruta s cizim muzem, coz donuti Sansukeho se uchechtnout.

Tak ti, kteri nejsou svazani, mohou po jejich zachraneni z plosiny, tymu s navratem pomoci. Prvni na rade je tym Tygru. Prosim, pojdte za mnou, zbytek se muze rozptylit a planovat taktiku. Nevstupujte ale na pole, dekuji. dorekne poradatel a zacne se venovat trem mladym ninjum, kteri se kolem neho shromazdili.

Sansuke si odfkne. S takovou pujdou az predposledni. A behem te doby..Uvedomi si a znovu se zadiva na Naruta v dalce. Uz aby byl u nej.

Vsimne si, ze se vetsina ninju rozprchla po okoli a tak se i on pripoji ke sve skupince a zacne poslouchat, co ti dva planuji.

Vubec nechapu, co se to deje. rekne Kali znepokojene.

Proc je Naruto jeden z nespoutanych? Jake problemy se naskytly? Pomalu zacinam mit dojem, ze Naruto neni ten, za ktereho ho mame. Vsimli jste si toho, kdo s nim sedel? rekne Kali a pohledne na oba dva.

Ano, ale neznam ho. odpovi Sansuke a zacne premyslet o jejich slovech. Tomaja nic nerekne a jen s napetim kouka na Kali. Ta se na oba dva zamraci.

Vzdyt je to jeden z nejsilnejsich jouninu sousedni vesnice! rekne a ceka na jejich reakci.

Pockej, tim chces rict, ze druhou zkousku zvladl pouze on a nas Naruto? Naruto, ktery pracuje v ramen stanku? zepta se Tomaja a pobavene se zatvari. Hned mu ale zamrzne usmev na tvari, kdy mu asi konecne dojde, co to znamena.

Ano, chci tim rict, ze podle vseho je Naruto daleko silnejsi, nez jsme si mysleli. rekne Kali a prekvapive se ji na tvari usadi spokojeny usmev. Coz donuti Sansukeho i Tomaju se na ni nechapave zadivat.

Co se deje? zepta se Tomaja hned.

Tak si rikam, ze ten turnaj bude jeste zabava. rekne Kali a mrkne na sveho bratra, ktery se na ni jen zamraci vedom si toho, ze to jeho sestra vi.

Tak pojdte, musime vymyslet, jak toho Naruta odtamtud dostat. dorekne a spolecne s ostatnimi zacne planovat taktiku. 

Naruto- síla, minulost a láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat