35.díl

1.4K 85 25
                                    

Ahoj! Tak a už je tu 35.díl! (to je hnus...) :D Dokončuji teď SasuNaru, co píšu- už jen jeden díl :), a tak mám toho času trochu méně. Pak se ale můžete těšit na pořádnou dávku dílů k této povídce, jelikož to chci co nejdříve dokončit (tolik těch dílů ani nezbývá :)). Budu ráda za votes a za komentáře, co si o tom myslíte. Díky moc. :3


Z pohledu Naruta

Naruto nemůže uvěřit, že dobře vidí, že se tohle opravdu děje. Vrátil se a zrovna teď. Horší načasování pro Naruta si vybrat nemohl... Je slabý, bez démoní čakry a navíc totálně mimo z toho, co se v uplynulém čase stalo. A možná že je to schválně. Sasukeho znal dobře a tudíž věděl, že on je tohoto opravdu schopný, počkat si na ten nejlepší okamžik i kdyby to mělo trvat léta..doslova. Co tu ale dělá? Snaží se napadnout vesnici? Nebo ho zabít, jak před roky? Teď by se mu to opravdu asi podařilo. Přemýšlí Naruto, když si navzájem hledí do očí. Nezměnil se, možná vyrostl, dospěl ale stále je to ten stejný Sasuke, stejný účes, stejná bílá kůže ale ten pohled...Ten je jiný.

Dívá se na něj jinak, tak něžně a překvapeně, jako by se mu i snažil něco říct. Jenže Naruto si to vyposlechnout nechce. Jediné, co ho zajímá, je, že se vrátil a že asi ne v míru, když vidí ty zraněné ninje v okolí...Trochu se nadechne, když se Sasuke zvedne a už v na něho zírá ze své výšky.. a že je vysoký, úplně jako Sansuke.. kéž by tady byl i on. Pomyslí si pak Naruto smutně a hned se vrátí k tomu, že tady má nějakou nedokončenou práci. On jediný z vesnice je schopný Sasukeho porazit, oni na něho spoléhají, jistě dříve o něho nestáli stejně jako Naruto o ně, ale stále tady má své přátele, známé.. No tak co, že je slabý a že to asi nedokáže, musí se o to pokusit! Nevzdá se! Zakřičí na sebe v duchu a dodá si sebevědomí.

Trochu se pohne a hned si všimne, jak sebou Sasuke trhne. Co to s ním sakra je? Už by na něho měl vyrazit! Snažit se ho zastrašit..ale on se nehýbe, jako by čekal, co Naruto udělá a jak se zachová. A Naruto se naštve. To si s ním jako hraje nebo co? Přijde si sem, pozoruje ho těma divnýma očima, vysílá mu ty signály, jako by tady vůbec být nechtěl a teď co. K ničemu se nemá? Naruto to tak ale nenechá, tohle se musí vyřešit a kdy jindy, než tady a teď. Před celou vesnicí, která kolem nich vytvořila obrovský kruh a teď sleduje každý jejich pohyb. A v tu chvíli Naruta něco napadne. Je tohle důvod, proč ho sem přinesli? Věděli, že se Sasuke vrátí a potřebovali jeho sílu? Blbost.. jak by to mohli vědět...

Na nic už nečeká, překoná tu jejich vzdálenost a poprvé po několika letech se jejich zbraně zase spojí. Sasuke vypadá více než překvapeně a Naruto ho už přestane řešit, je to divné to ano, ale Sasuke je tady a nic jiného teď nemá cenu brát v potaz.

Znovu se po něm ožene a Sasuke se jen brání, bez technik, bez čakry jen souboj jak pro malé děti. Bojují spolu a vesnice kolem nich je ticho, nikdo nic neříká, jediné, co se ozývá je časté střetnutí jejich zbraní a jejich oddechování. A Naruta to ubíjí, takhle to přece být nemá, mají se setkat na osamělém místě, kde nebudou žádné svědci.. kde se rozhodne, který z nich si zaslouží žít a který zemře. Ne tady bojovat před publikem jen s kunaii v ruce a kroužit kolem sebe, jako by tady ani jeden z nich nechtěl být.

Jenže..jak jsou Narutovy myšlenky úplně někde jinde, nevšimne si jedné rány a tak ho Sasukeho kunaii zasáhne do paže, není to žádná velká rána, jen škrábnutí, ale Naruta to překvapí a tak z jeho úst unikne hlasité syknutí. Jenže aby toho nebylo málo, Sasuke se po tom celý napne a Naruto získá možnost k tomu, aby mu tu stejnou ránu oplatil. Co to sakra je? Zakřičí frustrovaně Naruto v duchu a zastaví se, když se Sasuke překvapeně podívá na svou ránu a pak zpátky na Naruta s takovým až smutným výrazem? A Naruto vypne, už ho to ale opravdu ale opravdu nezajímá! Vždyť tohle není normální! On se mu tu úplně přede všemi vysmívá!

Naruto tak tedy už nepřemýšlí..nad ničím. Sasuke napadne celou svou silou, i kdyby se tu měl za chvíli vyvrátit. Ve spěchu vytvoří rasengan a opravdu rychle se k Sasukemu pohne, ten stačí jen tak tak uhnout a tak Narutova dlaň dopadne na zem a vytvoří obrovskou díru. A Sasuke asi konečně pochopil, že to Naruto myslí vážně, když se dívá překvapeně na tu díru a pak zpátky na Naruta. Tohle je výzva, kterou nemůže přehlédnout a sám na to reaguje, že mu zčervenají oči. Tohle Naruto moc dobře zná... sice tyhle ještě neviděl, nemají žádný znak nebo něco, ale určitě je to nějaká nová technika, kterou se Sasuke za tu dobu u Orochimara naučil. A tak to teprve teď začne být ten pravý zápas.

A Naruto hned cítí, že je na něho moc slabý. Je stále tak silný! Používá jen ohňové techniky a Narutovi jsou něčím povědomé, jen si to nemůže zařadit. Zrovna odkloní jeden jeho útok a snaží se uklidnit, aby přešel do jeho sagemodu. V tom by na něho stačit mohl. Cítí, jak je najednou klidný a vnímá tu jinou čakru uvnitř jeho. Konečně je to tedy tady a on tak může na Sasukeho použít vše, co má.

A že je to zápas! Jsou teď naprosto vyrovnaní a Naruto to nechápe. Dřív by na něho nestačil ani s jeho kuiibiho silou a teď, teď je to opravdu jiné. Přes všechno jak spolu bojují, jak na něho Naruto doráží se stále Sasuke drží zpátky, neútočí na něho první a nezasahuje ho tak moc, jak by skutečně mohl. Jakoby ho nechtěl zranit.

Jenže všechno jednou končí a Naruto to tak cítí právě v okamžiku, kdy naproti sobě stojí naprosto bez dechu a každý v ruce drží svou nejmocnější techniku, jakou v tu chvíli dokážou udělat. Bleskem se řítí k sobě a navzájem si hledí do očí, v těch Sasukeho je nějaká výzva spojená snad se smutkem a vzrušením a Naruto si tak svýma vlastníma není jistý. Už jsou naprosto u sebe a Naruto v těch Sasukeho očích uvidí něco moc povědomého, ale stále tomu nemůže uvěřit. Jenže v tu chvíli se jejich techniky spojí. A Naruto uvnitř málem vybuchne z náhlého šoku.

Jejich techniky se neodrazí jako obvykle, ani se tak navzájem nepřetlačují jak v tom zápase, který proběhl už před roky. Spojí se. Až tak silně, že se Naruto nemůže odtáhnout a tak je donucen se zblízka dívat Sasukemu do očí. Vidí v nich to překvapení, lásku, štěstí nad tím, že ho vidí, strach i smutek. A v tu chvíli mu dojde, že do Sasukeho očí se nedívá.

Cítí to spojení, jak se jejich techniky navzájem provázaly a oni tak skončili s rukou na ruce naproti sobě neschopni se odvázat. Nemůžou a snad ani nechtějí. Konečně jsou spolu a Naruto nerozumí ničemu, co se děje. Ale nevadí mu to, stačí mu že Sansuke je tady s ním. Sice v jiném těle, ale to je mu jedno.

Ještě chvíli na něho zírá, než se malinko usměje a Sansuke se na něj překvapeně podívá a Naruto jemně kývne, že o tom ví. Proběhne mezi nimi rychlý rozhovor beze slov a oba pochopí. Daná situace nedovoluje, aby se v tuto chvíli vzdali boje a navzájem se objali. Zápas musí dokončit, protože dav kolem nich je odejít nenechá.

Naruto- síla, minulost a láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat