Narutovo telo zaplavi zar a jeho mysl rev. Naruto si je vedom, ze na nej Sansuke mluvi, ale on prave ted není schopen se pohybovat, natoz mu odpovedet. Nachazi se proste nekde jinde. Stoji v obrovske mistnosti s nohama ve vode a diva se do oci svemu, už skoro zapomenutemu, priteli.
Kuramo, co se stalo? zepta se Naruto a jde rovnou k věci. Už je to dlouho, co se Kurama zbudil. Aby byl přesný, tak rok...
Naruto! Jsi nevšímavý a slepý jako obvykle! zahřmí Kurama. Naruto se na to instinktivně přikrčí, ale mlčí. Zná svého přítele a ví, jak se teď chovat.
Nějací lidé tě už celý den sledují a teď tě a tvého přítele dokonce obklíčili. řekne mu už mírněji Kurama a už v klidu si lehne.
Naruto nemůže uvěřit tomu, co právě slyšel. Sledují? Obklíčili? Jak? Nechápe Naruto a jen na chvíli se vrátí do svého těla, ale nevidí nic jiného, než jen zmatený obličej Sansukeho, který se k němu pomalu obrací, když dlouho nereaguje. Hned se proto vrátí zpátky.
Kuramo, co se to děje? Kdo me obklicil? zepta se Naruto, ale Kurama uz zase zacina usinat.
Kuramo! vykrikne Naruto, kdyz se proti sve vuli zacne vracet do sveho tela.
Není všechno tak, jak se zdá, Naruto. To ty víš přece nejlépe. Zaslechne ještě Kuramu říci, než se jeho mysl dostane zpet do tela.
Naruto! Naruto! Naruto! Jsi v pořádku?! krici mu Sansuke do tvare, zatimco ho drzi za ramena a trese s nim. Naruto to neceka a tak jedina reakce, ktere je schopen, je pohled do strany a zcervenani.
Jojo... jsem, jen jsem se na chvili zamyslel, rekne Naruto a hned čeli nepresvedcenemu pohledu od Sansukeho. Nemel by stal takhle blizko! Nemel by me takhle drzet! Nemel by se na me takhle divat! zkuhra si v duchu Naruto, je to k zblazneni.
Naruto, tohle bylo neco vic jak zamysleni se! Vypadalo to, jako by jsi byl v nejakem transu! rekne mu a pevneji si ho chytne. Z toho neni Naruto schopen myslet. Preci se mu ale v hlave objevi jedna mala myslenka, ktera stale roste a roste. Nekdo nas obklicil!
Co ted? Mel by pokracovat dale v ceste a doufat, ze ho nechaji.. nebo zacit jednat? Hned vyhraje druha moznost. Nikdy nebyl trpelivy...
Ted jen vymyslet neco, jak odehnat Sansukeho, pomysli si s tezkym srdcem. Nemel na to vystavovat ho takovemu nebezpeci, i kdyz vlastne nikdy nevidel, ceho je Sansuke schopny... Ted ale neni tak prava chvile to zjistit! okrikne se v duchu, kdyz se pristihne, jak nad tim vazne uvazuje. A Dokonce se tak i dozvi, ktereho z nich sleduji. I kdyz uz tusi.
Vis Sansuke, ted jsem si vzpomnel, ze jsem si chtel jeste nakoupit. rekne Naruto, cimz totalne smaze predchozi konverzaci. Jemne se prekvapenemu Sansukemu vyvlikne, stoupne si do bezpecne vzdalenosti a pak jen ceka na jeho reakci.
V poradku, pujdu s tebou. rekne mu na to Sansuke, coz Naruta totalne dostane.
Ne! Chci jit sam, pak se musim..jeste stavit za jednim kamaradem. odmitne ho rychle a doufa, ze to pochopi. Uz ted ho to mrzi. Sansuke se zarazi a zamraci se.
Naruto? Stalo se neco? zepta se s obavou.
Coze? Co by melo? rekne Naruto a nervozne se zasmeje.
Naruto! Ty mi neco tajis! rekne uz tiseji Sansuke a opet k nemu pristoupi. Naruto uz to chce mit za sebou, tak toho vyuzije a stahne Sansukemu tasku z ramene.
Uz musim jit, uvidime se zitra, ahoj. rekne rychle zasebou, otoci se a uhani pryc. V zadech pak citi pohled cernych oci. V ten den uz podruhe.
Az kdyz zaboci za roh, dovoli se konecne nadechnout. Tak moc to zkazil! Ted uz s nim Sansuke urcite nepromluvi.. On na nej celou dobu cekal a vsechno a Naruto... No nic! Soustred se, Naruto! zakrici na sebe v duchu a pomalu se rozejde.
A opravdu! Hned vidi temne postavy schovavajici se v stinech koutu a budov, ktere se pohnou kdykoliv, kdy se pohne on. Jak si toho mohl nevsimnout? zarazi se nad sebou. Je mu hned ale jasne proc. Mel s sebou jeden velky cernooky rozptylovac.
Rozhledne se kolem dokola a vidi, ze misto, kam dosel, je zcela vylidnene. Idealni.
Co neklidneji prejde zhruba doprostred a odlozi tam tasku. Chvili klidne stoji, po chvili ho to ale prestane bavit a tak pronese pevne a hlasite, aby to mohl slyset kazdy, kdo ma:
Dost tehle hry! Uz me to nebavi, tak co kdybychom zacali!
ČTEŠ
Naruto- síla, minulost a láska
Fiksi PenggemarNarutův příběh po útoku na Skrytou listovou. Co se stane, když ani po zachránění není vesnice schopná uznat Naruta a jeho sílu? Co se stane, když se jeho síly začne bát ještě více než dříve? Naruto jako uprchlý ninja, který se snaží začít nový živo...