Vsimne si, ze se k nim blizi 3 ninjove. Jeden z nich, nejspis vudce, jde sebevedome uprostred a je to ten, ktery tleska. Prestane, az co se dostane primo k nim. Naruto si vsimne, ze je vysoky, i kdyz ne tolik jako Sansuke. Je ale mnohem sirsi a svalnatejsi. Ma cerne, na kratko ostrihane, vlasy a oci stejne barvy, ktere jsou az hrozive ledove a ktere prave upina na Naruta. Nove prichozi si ho jeste celeho prohledne od hlavy az k pate, nez se pohledem zastavi na ruce na Narutove hrudi. Na to se usklibne.
Dalsi dva ninjove si jsou az vyjimecne podobni. Oba maji siroka ramena s hordou svalu a na tvari takovy ten pripitomely usmev, ktery znaci o jejich nizke inteligenci.
Bravo, bravo, bravo! promluvi ten prostredni, ktery jeste nespustil oci z Naruta. Ten sebou mirne trhne, kdyz si uvedomi, ze mluvi na nej a ze ho chvali? Kali, Tomaja ani Sansuke nic nerikaji, jen na nove prichozi mlcky ziraji. Jako prvni z nich promluvi Kali:
Co chces, Riboru? zepta se hlasem, jaky od ni Naruto jeste nikdy neslysel.
Co chci? zepta se ten chlapek, ted uz Riboru. A podiva se zvlastnim pohledem po Narutovi. Ten se pod jeho pohledem mirne otrese, jak je mu to neprijemne. Vsimne si taky, ze ho hned na to Sansuke pevneji objal, ale mozna se mu to jen zdalo.
To neni dulezite, dopovi s malym usmevem Riboru. Oba chlapci za nim se zacnou pitome chechtat.
Vlastne jsem vas chtel jen pochvalit, jak jste uspesne zvladli prvni ukol. Tedy, jak to tady za vas nekdo jiny zvladl. rekne pohrdave a objevi tim svou pravou povahu.
Na to ho Tomaja a Kali probodnou vrazednym pohledem. Na Sansukeho Naruto nevidi, ale je si jisty, ze ten udelal to same.
Tak zatim, srabci! rekne Riboru a mavne na ne.Pak se otoci jen k Narutovi.
Zatim, Naruto. doda jeste tajemne a v zavesu tech dvou odejde.
To je debil! ulevi si Kali. Tomaja a Sansuke jen souhlasne zabruci. Tim si Naruto uvedomi, ze ho Sansuke opravdu stale drzi. Je si ale jisty, ze uz dokaze stat sam a zacina mu to byt pomerne trapne a tak se zkusi od Sansukeho mirne odtahnout, aby se dostal z jeho dosahu. Kousek se odtahne, Sansuke ho ale chytne pevneji a nezda se, ze by se ho chystal pustit. Naruto najednou nevi, co ma delat. Sebere odvahu a lehce se otoci na Sansukeho.
Sansuke, uz me muzes pustit. Zvladnu to. rekne slabym hlasem, ktery sam nepoznava. Sansuke na nej pohledne s nesouhlasem v ocich a zepta se:
Jsi si jisty? Jsi nejaky bledy. rekne a se zajmem si ho prohlizi. Jo? To ale nic s unavou spolecneho nema! zakrici na nej v duchu Naruto. Ve skutecnosti vsak jen rekne:
Ano jsem, je mi fajn. povi a rozhodne se odtrhne od Sansukeho, ktery mezitím stisk povolil.
ČTEŠ
Naruto- síla, minulost a láska
FanficNarutův příběh po útoku na Skrytou listovou. Co se stane, když ani po zachránění není vesnice schopná uznat Naruta a jeho sílu? Co se stane, když se jeho síly začne bát ještě více než dříve? Naruto jako uprchlý ninja, který se snaží začít nový živo...