20.díl

2.3K 118 20
                                    

Ahoj! :) Po delší době přidávám nový díl a jelikož s wattpadem byly nějaké problémy, tak doufám, že to bude v pohodě. Budu mít teď více času a tak by tu díly měly být častěji, tak se máte na co těšit. :) Užijte si díl. :)

Z pohledu Sansukeho

Sansuke věděl, že lže. Už Naruta zná natolik, že to prostě poznal. Všiml si pohledu do strany, skousnutí rtu i mírného zblednutí. Přesto Sansuke nic neřekl a choval se dále jakoby nic. Přece, Naruto mu toho řekl tolik! A právě to Sansuke chtěl. Je mu jasné, že tu stále něco je, ale nebude se to z Naruta pokoušet vypáčit. Nejspíš mu to říci nechce nebo není ještě ta pravá chvíle. Sám Sansuke má pár tajemství, které Naruto neví.

To co mu ale řekl, překonalo všechny Sansukeho představy. Nikdy o tom jeho sage modu nic neslyšel. Ale teď si o tom přeje vědět všechno, obzvlášť když se to týká Naruta. Současně se mu taky asi potvrdila slova Kali a to, že je Naruto mnohem silnější, než se zdá. A to o dost. Stále to ale nevysvětluje, proč Naruto odešel z vesnice. Tohle ho asi nejvíce trápí.

Sansuke nad tím přemýšlí celou dobu, jak jde domů. Naruto se předtím nezdál být zcela v pořádku a snažil se to maskovat tím, že už je unavený a že chce jít spát. Sansuke pochopil, že chce být sám a tak odešel. Ale opravdu nechtěl. Chce s Narutem trávit co nejvíce času. Zvláště když zjistil, že jsou jeho city opětovány. Ten kluk ho úplně uhranul. Snad všechno na něm si zamiloval. Tu roztomilost v každém okamžiku, tu chytrost a zkušenost, kterou dává do každého boje a tu sílu uvnitř něho, která se stále snaží dostat se ven. A Naruto nechtěl. Stačilo, aby jen pohnul prstem a byl by nejsilnější a nejznámější ninja v okolí. Je tohle právě to, čeho se Naruto bojí?

Sansuke už vchází do domu a pomalu jde do kuchyně. Všimne si, že u stolu sedí Kali a něco si čte u hrnku čaje. Sansuke se v tu chvíli až zastydí, jak strašný je bratr. Za tu dobu si na ni ani jednou nevzpomněl.

"Tak co? Jak ti je?" zeptá se jí. Kali se po něm rychle ohlédne a usměje se. Zdá se být zcela v pořádku.

"Docela fajn. Jen jsem to přehnala s čakrou a potřebovala se vyspat." odpoví hned a přejede Sansukeho zkoumavým pohledem.

"Kde jsi byl ty celou dobu? Ztratil jsi se stejně jako Naruto. Ani s Tomajou nevíme, jak dopadl. Jedině co, tak jsme viděli Ribora, jak ho táhnou na ošetřovnu." řekne s výčitkou Kali a stále Sansukeho probodává pohledem. Ten si jakoby nic vezme jablko a sedne si také.

"Byl jsem s ním. Vyhrál." řekne jedině Sansuke a zakousne se do jablka a čeká, co z Kali vypadne. Ta se na něho jen podívá a usměje.

"Jsi v tom až po uši co?" řekne náhle a Sansukemu hned dojde, čeho se to týká.

"Asi jako ty." odpoví a narazí přitom na její city k Tomajovi. Snad si nemyslí, že si toho Sansuke nevšiml. Tohle by nepřehlédl ani slepý! Vypadají stejně i on a Naruto? Kali se jen začervená, ale nekomentuje to. Co Sansukeho překvapí je, že se ani nezeptala, jak Naruto porazil Ribora. Nejspíše si pevně stojí za tím, že je Naruto sakra silný. Už se to totiž hodně krát prokázalo.

"Co ta pátá zkouška? Víš o tom něco?" zeptá se ho Kali po chvíli, když už se chce Sansuke zvednout a odejít.

"Ne, nic. Ale jsem si jistý, že při našem dnešním výkonu jsme se tam dostali." odpoví jen Sansuke. Opravdu nic neví, jedině co, tak že teď budou mít zítřek volný a poslední zkouška tedy bude až pozítří. Mohl by zítřek strávit s Narutem. Pomyslí si. Jenže, ten asi půjde do práce. Už takhle to dost fláká kvůli tomu turnaji. Sám pak neví, jak ten den strávit. Jak se bavil před příchodem Naruta? Byl vždy radši sám. Když už, tak trávil čas s Tomajou a Kali.

Naruto- síla, minulost a láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat