D13*AraF

10.2K 424 28
                                    


《 《 《Multi'de Berfu》 》 》


Yüzümdeki gülümsemeyi engellemeye çalıştım.

Ben sözlerimle Batın'ı mağlup etmiştim.

Batın öfkeli ve kendinden emin adımlarla sınıftan dışarı çıktı.Onu Giray takip etti.Utku Giray'ın sırasına oturup bana döndü.Bakışlarımı ondan kaçırmam onun konuşmaya başlamasıyla son buldu.

"Senin söylediklerine mi şaşırsam yoksa Batın'ın senin boğazına yapışmamasına mı şaşırsam karar veremedim.Sen yardımcı olmak ister misin bu konuda?"

Yüzüme zoraki bir gülümseme kondurup bakışlarımı kaçırdım.Gözlerim Övünç ile kesişince nefesimi seslice dışarı üfledim.Övünç yine şüpheli bakışlarla bakıyordu ve bu benim avuç içlerimin terlemesine neden oluyordu.

Banka soymuştum ve şu an Övünç beni sorguluyordu.Kanıtlara ihtiyacım yoktu, avukatımı istemiyordum.Bu bakışlardan kurtulmak için her şeyi anlatacaktım, fazlasıyla.

"Bir şey mi söyleyecektin Övünç?"

"Dün okula gelmedin.Hasta mıydın?"

"Hayır." Dirseğini masaya koydu ve çenesini avuç içine yasladı.Dikkatli bakışları yüzümde gezdi.

"İlginç.Devamsızlık yapan birisi değilsin." Gerilmiştim.Elimi bacağımın üzerine koydum ve tırnaklarımı bacağıma geçirdim.Buradan kaçıp kurtulmak istiyordum.Kalbim kanı bacaklarıma pompalıyordu kaçmak için ve ben kendimi zor dizginliyordum.

Utku'nun yüzüme doğru yaklaştırdığı eli görüş açıma girince kaşlarımı çattım.Baş parmağını yanağıma sürtüp elini geri çekti.Baş parmağını işaret parmağına sürterken konuştu.

"Makyaj yapmışsın." Uykusuzluğumun, mor göz altlarımın belli olmaması için makyaj yapmıştım ama bunu başkasının bilmesine gerek yoktu.

Kaşlarımı çatarak Utku'ya baktım. "Seni ilgilendirmez." diye tısladım.

Utku da Övünç gibi dirseğini masaya koydu ve çenesini avuç içine yasladı.

"Önemli biri için mi?" İmalı ses tonu tüm sinirlerimi bozarken yüzündeki alaylı sırıtış iyice öfkelenmeme neden oluyordu.

"Önemli biri için." dediğimde ikisinin de kaşları şaşkınlıkla havalandı.Şaşkınlığı üzerinden atan ilk kişi Övünç oldu.Az önce şaşkınlıkla havalanan kaşları derin bir şekilde çatıldı.Sert çıkan sesiyle konuştu.

"Kim?" Omuz silktim.Utku'nun bakışları etrafta gezindikten sonra bende durdu.Yüzünde büyük bir sırıtış oluştu.Ben kaşlarımı çattıkça o daah çok sırıtıyordu.

Bugün Utku'nun benimle ne derdi vardı?

"Tahminimce önemli birisi şu an sınıfta değil." Gülümsedim.

"Yanılıyorsun Utku." Sırıtışı yüzünden silinirken tehlikeli bir ifadeye büründü.Duvardaki saate baktım.Dersin başlama vakti gelmişti.

"Önemli birisi şu an karşınızda duruyor."İkisi de etraflarına bakmaya başlayınca kahkahamı daha fazla tutamayıp serbest bıraktım.İkisi de afallamış halde bana bakarken kahkahalarımın arasından konuştum.

"O ...kişi...ahahahah...benim." Sınıftan içeri giren hoca ile kahkahalarımı düzene sokmaya çalıştım.Hiçbir şeyi umursamadan doyasıya gülmeyi özlemiştim.

<<<<< >>>>>

Ders boyunca göz kapaklarımla savaşmıştım.Göz kapaklarım kapanmak için uğraşırken ben onlara direniyordum.Uykumun gelmemesi için elimden geleni yapıyordum.Gözlerimi saate diktim.Yelkovan hiç olmadığı kadar yavaş ilerliyordu.Bakışlarımı saatten çekip dışarıya çevirdim.Okulun bahçesinde çok fazla kişi yoktu.Olanlar ise banklara oturmuş, konuşuyorlardı.

DüşmaNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin