Dakikalar geçmişti ardı ardına kendi içlerinde uyduğu kurala bağlı olarak.
Binalar,ağaçlar geçmişti.
Taş,topraktı her yer şimdi.
Tabelalar yola yalnız olmadığını ispat etmek için dikiliyordu.Sayılar azalıyordu.Hızımız ise 120 km/h yi geçtiğinden beri sabitti.
Hızla bizi geçen arabalar veya bizim geçtiğimiz arabalar dışında yol sessizdi,arabanın içi sessizdi.
Geçen dakikalar boyunca kalbim seslerin üzerinde tepinmiş,sessiz gözükmüştü.Şimdi nasıldı bilmiyordum.Belki bunun adı durgunluktu,daha da yakışanı ölüm sessizliğiydi.
Kafam gürültülüydü.Çok gürültülü.Her nefes alışımda kafamın içinde bir silah patlıyordu. Sonrasında Batın'ın sesi yankılanıyordu.Ruhum battaniyenin altına saklanıyor,kulaklarını kapıyordu.
Batın'a bir şey olacağı düşüncesi beni korkudan ölüme sürüklüyordu.
"Böyle surat asma.Bir boklar yedik boka gitmesin."
Ben cevap vermeyince "Pişt!" diyip kolumu dürttü.Susup yola bakmaya devam ettim.
"Ayrıldığımızda pişman olup arkamdan çok ağlarsın ama."
Küfretmemek için dudaklarımı sımsıkı birbirine bastırdım.
"Bana aşık olduğunu biliyordum Melek."
Öfkeyle Görkem'e baktım.Ondan nefret ettiğimi biliyordu.Bıyık altından sırıttı.
"Sen bana böylesine aşıkken götüm havadan zemine nasıl insin Melek?"
"Pisliksin Görkem."diye tısladım tükürür gibi.
"Ben de seni aşkım." diyip pis pis kahkaha attı.Sinirden derin nefesler almaya başladığımda tırnaklarımı bacağıma geçirdim.Önce Görkem'i sonra silahını en son da arabasını parçalamak istiyordum.
Görkem gülmeyi kesince arabanın içinde tekrar derin bir sessizlik oluştu.Sessizliğin bazen güzel olduğunu o an bir kez daha anladım.
"Tipim değilsin Melek"
"Berfu!"diyerek onu düzelttim.İkinci adımın güzel hatıralarla yer almasını istiyordum.
Üstüne basa basa sinir bozucu bir sesle "Melek." dedi.
Tekrar "Berfu." diyecekken vazgeçtim.Onunla uğraşmayacaktım,şimdilik.
"Ben de senin tipin değilim.Senin tek bir tipin var.O da Batın."
Hızlanan kalp atışlarımı yavaşlatmaya çalışırken gözlerimi kapadım.Yüzümün ısınmaya başladığını hissedebiliyordum.
"Sarışınlar aptaldır sözünün iyi bir örneğisin Melek.Batın'a aşık olmanı-"
Bir anlığına kalbim dururken nefes bile almadan inkar ettim.
"Aşık değilim!"
Boğazım kuruyor,gözlerimin önünde yıldızlar uçuşuyordu.Tüm bedenim korku ile titriyordu.
Batın'a olan duygularım korkunç bir gösterişle kükrüyordu.
Aşk?
Ben hiç aşık olmamıştım ki!Abim dışında bir erkeği sevmeyi düşünmemiştim bile.
Terleyen avuç içlerimi pantolonuma sürttüm.Kalp atışlarımı duyabiliyordum ama hissedemiyordum. Boş bir duvara bakıyor ve çok fazla şey görüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DüşmaN
Fiksi RemajaDüşman... Düşmanın kardeşi... Tehlikeli ve bir o kadar da imkansız... >>>> Elini kalbinin üzerine götürdü. "Kalbim sana düşman.Aklım, fikrim, duygularım, ruhum sana düşman.Sen benim düşmanımsın ve ben düşmanıma aşığım." dedi acı çeken bir sesle yava...