Selamlar :)
Bölümün ne zaman, hangi şartlar altında ,ne kadar uzunlukta geleceğini bilmediğim için yazdığım yere kadar olan bir yerden alıntı yaptım.
Bölüm tamamen Ahsen'in anlatımı olacak.
Yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar ;)
Suratımı buruşturarak bardağın içindeki sıvıya baktım ve yüksek bir özgüvenle "Ben bunu içmem.Bu ne ki? Bana viski ısmarlasana." dedim.
Ciddi olup olmadığımı sorgular bir şekilde bana baktıktan sonra gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı.
"Bahse varım ilk defa bir bara geliyorsun ve yine bahse varım daha önce hiç içki içmedin."
Abartılı bir şekilde gözlerimi devirerek "Ismarla da gör dedim." sıradan bir şey söylermiş gibi.
Bana bakıp gülünce öfkeyle ona baktım ve elinden tutup onu sürüklemeye başladım.Olduğum yerde kalıp ilerlemediğimi fark edince durup Utku'ya baktım.Gözleri ellerimize gidince hızla elini bıraktım.
Ben ne yapmıştım öyle?
Alev alan elimi arkama saklayacakken elimi tuttu ve yürümeye başladı.Ayaklarım ona uyum sağlarken şokla ona baktım.Elim elindeyken hiç olmadığı kadar sıcaktı ve bu sıcaklık ruhumu eritiyordu.
"Bacaklarının kesik izleriyle dolu olmasını istemeyiz değil mi?" diyince durdum ve dirseğimi karnına geçirdim.
"Sen benim bacaklarıma mı bakıyorsun?" diye cırladım.
Suratını buruşturup bana baktı."Bu kadar güç nerenden çıkıyor kızım?"
"Ebenden." diye homurdandığımda yaklaştı.Omuz silkip etrafı izliyormuş gibi yaptım.
"Okulda bacaklarını gösterecek şekilde mini etek giy. Bu geceye kadar bacakların olduğunu bile bilmiyordum."
Ona pis bir bakış atıp sırıttım ve o daha savunmaya geçemeden karnına bir dirsek darbesi daha savurdum.
Öne doğru eğilip gözlerini kapadı ve derin bir nefes aldı.Kısa bir süre öyle kaldıktan sonra duruşunu düzeltti ve kızgınlıkla bana baktı.Bu sefer gerçekten kızdığını fark edince durumu kurtarmak için "O kadar kas var.Göbek mi yaptın sen de hemen etkileniyorsun?" dedim.
Verdiği cevap pişmanlıkla dolup taşmama neden oldu.
"Sen şu viskini iç de ben sana gecenin sonunda tüm kaslarımı gösteririm V.I.P. olarak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DüşmaN
Genç KurguDüşman... Düşmanın kardeşi... Tehlikeli ve bir o kadar da imkansız... >>>> Elini kalbinin üzerine götürdü. "Kalbim sana düşman.Aklım, fikrim, duygularım, ruhum sana düşman.Sen benim düşmanımsın ve ben düşmanıma aşığım." dedi acı çeken bir sesle yava...