BİR SONRAKİ BÖLÜMDE BERFU KALDIĞI YERDEN-BATIN'IN SINIFA GELİŞİNDEN İTİBAREN- ANLATMAYA DEVAM EDECEK.
İYİ OKUMALAR.
:)
《 《 《Multi'de Ahsen》 》 》
AHSEN'DEN
Boş dersleri severdim.Özellikle haftanın ilk günlerinde olanları.Hele ki çarşamba günkü iğrenç matematik dersi boş ise tadından yenmezdi.
Boş dersin güzel geçeceğini sanıyordum ama hislerimiz bizi hep yanıltırdı değil mi?
Konuşmak için Utku'ya döndüm.Heyecanlanmıştım ve ben bundan nefret ediyordum.Bu heyecanımın sadece Utku'ya karşı olmasından daha çok nefret ediyordum.İyi değildi,normal değildi ve bu beni korkutuyordu.
Utku'ya baktığımda telefonuyla ilgileniyor ve gülüyordu.Öfke ile kaşlarımı çattım.Hangi kız ile mesajlaşıyordu o?
Her hafta başka bir kızla çıktığı için hızına yetişemiyordum.
Telefonu duvara atıp parçalama istediği ile dolup taşarken yalandan öksürdüm.Utku bana kısa bir bakış atıp tekrar telefonu ile ilgilenmeye başladı.Az önceki yüz ifadem sıranın üzerine uzattığı bacaklarını indirip telefonunu masaya bırakıp bana dönmesine sebep oldu.
Yüzüme dikkatlice baktıktan sonra kaşları çatıldı.
Kahretsin! Ben nasıl bakmıştım öyle?
Konuşmak için boğazımı temizledim.Durumu kurtarmam gerekiyordu.Utku bana dikkatle bakarken konuşma yetimi kaybetsem de ağzımdan bir sözcük çıktı rahatça duyabildiğim kalp atışlarım eşliğinde.
"Şey..." Kendimi tekme tokat dövmek istiyordum.Sadece bunu mu söyleyebilmiştim?Tam konuşmak için ağzımı açmıştım ki yanımıza gelen kızla sözcüklerim bilinmezlikte kaldı.
"Utku." Kızın ses tellerini parçalamak istedim.Utku ona dönünce yüzünde davetkar bir gülümseme oluştu.Maşa yaptığı siyah saçlarını omzunun arkasına attı.Utku onu baştan aşağı incelerken dudağının kenarı yukarı kıvrıldı.Utku'nun dudağını koparıp ikisine de işkence yapacağım düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan şey kızın yanımıza-Utku'nun dibine- oturması oldu.Bu da yetmezmiş gibi kız Utku'yu yana ittirince ben düşme tehlikesi geçirdim.Öfke ile tırnaklarımı etime geçirdim.
Ben bu kızı parçalardım!
Utku ile sürekli kirpiklerinin kırpıştırarak ve gülerek konuşmaya başladı.
Utku'nun kolunu kopartmak istercesine dürttüğümde kız ile konuşmayı keserek bana döndü.Biraz daha burada kalırsam 3.Dünya Savaşı'nı başlatacaktım.
"Ben sizi rahatsız etmeyeyim.Siz rahat rahat sıramda oturun." dedim ve ayağa kalktım.
"Ahsen!" Utku'nun sesindeki uyarı halini duymamazlıktan geldim ve Berfu'nun yanına gittim.
Övünç her zamanki gibi bir şeyler anlatıyordu neşeli neşeli.Giray ve Batın da onu dinliyordu.Her ne kadar belli etmese de Berfu da onu dinliyordu.Bunu yüzündeki hafif gülümsemeden ve önünde ters halde açık duran soru bankasından anlayabiliyordum.
"Berfu." Tüm bakışlar anında beni buldu.Berfu dikkatli bakışlarını yüzümde gezdirdikten sonra hızla ayağa kalktı.
"Batın geçebilir miyim?" dedikten sonra Batın'a baktı.Batın bir bana bir Berfu'ya baktı ve sonrasında ayağa kalktı.Batın'ın Berfu'ya sorun çıkarmaması kaşlarımı çatmama neden oldu.Tehlikenin siren sesini duyabiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DüşmaN
Teen FictionDüşman... Düşmanın kardeşi... Tehlikeli ve bir o kadar da imkansız... >>>> Elini kalbinin üzerine götürdü. "Kalbim sana düşman.Aklım, fikrim, duygularım, ruhum sana düşman.Sen benim düşmanımsın ve ben düşmanıma aşığım." dedi acı çeken bir sesle yava...