Görev Yerimiz Aşk!

34 2 0
                                    

Karanlık vadinin derinliklerinde şerefsiz avına çıkmıştı tüm ekip. Giray birkaç metre gerisinde ki kadını bir türlü aklından çıkaramıyordu. Hele onu üniformanın içinde gördüğü an yok muydu? Akıl sağlığını bozardı adamın. Dün göreve çıkarken sarı saçlarını siyah berenin içine sıkıştırırken ki hareketi hala gözünün önündeydi.40 kiloluk sırt çantasını usta bir hareketle sırtına almış sikorsky tipi helikoptere en önden binmişti.
Şuan gecenin ayazını, tozu toprağı dert etmeden profesyonelce işine odaklanmıştı. 4 gün önce yapılan atış taliminde özellikle dikkatini çekmişti de kendini pekala korurdu,
ve bu düşünce yüreğinde ki endişeyi bir nebze de olsa azalmıştı. Sıkı atıcıydı vesselam.
Birlikte sessiz takılırdı. Ya yeni olmasındandı ya da ekibe onu bir türlü dahil edemediğinden. Hoş arabada ki çirkef haline tanık olmasa inanırdı buna. Doğrusu sadece damarına basıldığında pençelerini çıkartıyordu. O işi de Giray zevkle üstleniyordu.
Pençe demişken bugün ki ojeleri siyahtı. Hatun göreve çıkarken bile bakımlıydı. Birde parmağında yüzük yoktu.
Giray bir an kızın yanında başka bir dallama hayal etti de.
"Hayır lan olamaz!"
Tabi bunu dışından söylediğini Haktan'ın sesiyle anladı.
"Olur abi sizin iş bal gibi olur. İnat etme artık. Asu teğmenden bahsetmişken bunun bir arkadaşı var. Anasını sattığımın dünyasında ben böyle inat, sinir, uyuz, kıl birini görmedim. Bildiğin benim inadıma yaratmış yaradan. Bir laf sokma çabaları..."
Bu ikili aralarında konuşa dursun onları dinleyen 4 kişi arkadaşlarının içinde bulunduğu duruma gülüyordu. Oysa ki hiç biri geleceği bilemiyordu...

Size kısa bir duyurum var. Yasemin331 kullanıcı adlı arkadaşım ile ortak bir hesap açtık. Görev Yerimiz Aşk adında olan hikâyemizi orada paylaşmaya başlayacağız inşallah. Eğer devamını merak ederseniz bir rüzgar essin ve sizi bize getirsin. Hesap Adı: Merciless335
Hepinizizi bekliyoruz.
Kendinize iyi davranın!

Yarım Kalmış Hayatlar (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin