Před pár lety jsem viděla v Hlasu Československa jednoho hezkého kluka. Byla jsem taky na castingu, ale vypadla jsem dvě kola před finálem. Dlouho jsem zjišťovala jak se jmenuje. Kamarádka mi v ten den, co jsem vypadla řekla, že je to Petr Lexa. To jméno se mi moc líbilo a pokoušela jsem se o něm něco zjistit, ale marně... Petr se mi strašně líbil a já si přála, abych ještě někdy potkala... A to se stalo!
Ale teď hezky o začátku!...
Jenou jsem se sprchovala než jsem šla do školy. Mamka mi přinesla do koupelny ručník a já si zrovna zpívala.. Cítila jsem se trapně, ale mamka mi to chválila a chtěla, abych se někam přihlásila. Já jsem to tedy udělala a šla.. Zazpívala jsem před porotou a postoupila jsem. Vůbec jsem to nečekala, ale stalo se. Pár dní na to jsem tam v zákulisí uviděla neznámého, krásného a od pohledu milého kluka. Kamarádka mi zjistila jeho jméno, protože jsem na to neměla odvahu. Hned jsem vzala do ruky mobil a zadala jeho jméno do Googlu. Nic moc jsem se nedozvěděla a šla jsem na řadu. Zpívala jsem písničku Bruna Marse: Marry you. V poslední sloce jsem špatně zazpívala tři noty a proto jsem vypadla. Od té doby jsem ho nikdy a nikde neviděla. Když Petr začal točit na Hoggyho, tak jsem sice vídala jeho videa, tak jednou do týdne, ale chtěla jsem ho stále potkat. Ve všech videích vypadal krásně a každé mě rozesmálo... S velkou radostí jsem poslouchala písničky od Slzy. Jasně, mohla jsem přeci chodit na koncerty, kde bych Petra vídala, ale vždy když jsem se o to pokusila, tak jsem buď nesehnala lístky nebo jsem byla až v poslední řadě, kde jsem na ně neviděla.. Ale jednou, když jsem byla na nějakých slavnostech v Praze a měla tam Slza koncert jsem se procpala až do předu a na kluky jsem viděla úplně nádherně.. Hned když přišli na pódium, tak mi vyhrkly slzy z očí a potom jsem brečela až do konce.. Já jsem se stále koukala na Petra a občas obrátil pohled on na mě.. Když jsem odcházela někdo mě zastavil. Otočila jsem se a dala jsem si ruku před pusu, abych nezačala ječet. Byl to totiž Petr. ,,Jsi v pořádku?" ,,Ano, jsem!" ,,Tak proč tedy brečíš?" ,, No já jsem strašně ráda, že tě vidím. Řeknu to upřímně... Miluju tě už několik let. Poprvé jsem tě viděla v Hlasu a už tam jsi se mi líbil.. Strašně jsem si přála tě znova vidět a konečně tě vidím..." ,,Jé, to je milý.." Když toto Petr dořekl, tak se s semnou rozloučil a odešel.. Já jsem šla domu a dala jsem pár fotek na Instagram. Večer když jsem si lehla do postele, tak jsem si otevřela Facebook a projela jsem ho. Potom jsem se koukla ještě na Snapchat, E-mail, Instagram a na YouTube jsem se podívala na Hoggyho.
Další den jsem stávala v devět ráno a šla jsem na brigádu.. Na brigádě jsem byla v Dm a doplňovala jsem zboží.. Byla jsem tam do půl pátý a potom hurá domu.. Cestou domu jsem se ještě zastavila v obchodě pro něco k jídlu. Doma jsem si uvařila těstoviny se zeleninou a potom jsem si napustila horkou vanu.. Ve vaně jsem se koukala na sociální sítě na mobilu.. Když jsem vylezla, tak jsem se zavrtala do peřin v mojí posteli a šla jsem spát.. Ráno jsem nikam nešla, protože byl víkend. Udělala jsem si snídani a zapla jsem si mobil. Otevřela jsem Facebook a tam byla zpráva...Byla od...
Děkuju za přečtení a doufám, že se vám líbí můj další příběh.. U další části Ahoj.. :D