Tak každý si umíte představit co tam Pavel mohl dělat. Když jsem vyslovila ,,No, Pavle?!" tak s tím okamžitě přestal. Vzal si bundu a odešel. Já být na jeho místě taky odejdu. Petr sestříhal video a dal to na YouTube. Poté mi několik minut věnoval trochu vášně.
Večer jsem odjela k sobě domu. Čekalo mě tam nemilé překvapení. Rodiče! ,,Co tady děláte? Ja jste se sem dostali?" ,,To je hezký přivítání od dcery, to ti teda řeknu." ,,Já jsem se neptala jestli se ti líbí moje přivítání, ale co tu ku*va dělate." ,,No co asi. Přijeli jsme na návštevu. A klíče jsme si od Terky (Katčina kamarádka). ,,Aha, no tak můžete zase jít nemám zájem vás poslouchat," řekla jsem a otevřela vchodové dveře. Rodiče odešli a já se zlostným výrazem zavolala Tereze.
Katka: Si jako děláš prdel?
Terka: Co? Co se stalo?
Katka: Proč jsi dala ty klíče rodičům.
Terka: Musíš je přeci někdy vidět. Mají právo tě vidět.
Katka: Jo, ale ja nemám zájem. Ty klíče si už radši nechám.Ukončila jsem hovor a lehla si do postele. Byla středa, takže jsem zapla Primu a koukala se na Přístav.
Druhý den jsem jela k babičce. Cestou domu jsem si volala s Petrem, který byl na cestě do studia. Odpoledne jsem si s kamrádkou volala tři hodiny. Ptala se mě jestli je Petr ten pravý. Odpověděla jsem že Ano. Nevím proč se mě na to ptala, ale ja si byla jistá, že je Petr ten nejdokonalejší že nikoho lepšího jsem mít nemohla. Petr jel ze studia ke mně. Koukli jsme se na film a šli jsme si lehnou do postele. Položila jsem si hlavu na jeho břicho a povídali jsme si. Petr si hrál s mými vlasy. Povídali jsme si tak dlouho, až jsme se dostali k tématu budoucnost. Dohodli jsme se, že za pár dní si půjdu vybrat statební šaty. Vzala jsem s sebou moji kamarádku Annu, která už svatbu měla. Pomohla vybrat ty nejhezčí šaty, které ve studiu byly. Byly tedy dost drahé, ale vyplatilo se to. Petr koupil předsvatební noc v centru Prahy v hotelu Alchymist. ,,Těšíš seš na zítra" ,,Jojo, proč bych neměla?" ,,No já nevím, co když to nebude podle tvých přestav?" ,,Ale bude. Beru si přece tebe." Petr se jenom usmál a pevně mě stiskl v náručí.