- 3.část -

191 20 0
                                    

Na Cinetube jsem se vyfotila ještě s několika YouTuberama, ale s Petrem ne, protože musel brzy odjet. Odcházela jsem jako mezi posledníma. Ze Cinetube jsem nejela hned domu, ale šla jsem si ještě zaplavat. Když jsem vylezla z bazénu, tak na mě pískali nějací kluci, já jsem je plně ignorovala a šla jsem se převléct a jela jsem domu. Přijela, převlékla a najedla jsem se. Potom jsem šla uklízet celý byt, protože tam byl už dost nepořádek. Když jsem byla v polovině vytírání, tak někdo zazvonil. Sundala jsem si gumové rukavice a šla otevřít. Byl to messenger a přinesl mi balíček. Hned jsem ho otevřela a v něm bylo tričko s nápisem Hoggy. Byl tam ještě náramek, placky a podepsaná fotka.
Zajímalo by mě kdo to mohl poslat. No nic byla jsem mu opravdu vděčná. Šla jsem dovytřít tu podlahu.

Druhý den jsem jela hned ráno v šest do práce. Skončila jsem ve čtvrt na dvě a potom jsem zašla do New Yorkeru a koupila jsem si trička a džíny. Ve vchodových dveřích jsem se s někým srazila. Byl to Petr. Byla to opravdu velká nádoda. Přece jak bych mohla v takhle velkým městě narazit na tak úžasnýho člověka. No stalo se. Chvíli jsem si povídali a potom Petr řekl: ,,Nechceš jít na kafe?"Já jsem mu vzápětí odpověděla. ,,Jo klidně." Cestou do kavárny jsem se smála Petrovo vtipům.
Na kafi:
Petr: Tak jak se ti líbil Cinetube.

Katka: Byl supet, akorát mě mrzí, že jsem tě nestihla.

Petr: No jo. Musel jsem do studia. Ale tam můj podpis už máš ne? (Když to dořekl, tak odvrátil pohled na podlahu.)

Katka: Jo, přišel mi dneska od někoho v balíčku.. Počkat! To jsi poslal ty?

Petr: No.. J..jo.

Katka: Ale proč?

Petr: Bylo mi líto že jsi mě nepotkala. Tak jsem ti poslal tohle.

Katka: Aha.. No..

Když jsem vypili kafe, tak jsem Petra pozvala k sobě domu. On souhlasil, nasedili jsem každý do svého auta a jeli jsme.
Doma jsem mu nabídla něco k pití a dal si pivo. Po půl hodině si dal ještě jedno. Byl večer a Petr u mě zůstal, protože měl v sobě pár piv. Ustlala jsem mu na gauči a šla jsem spát. Ráno mě vzbudili rány z kuchyně. Přiběhla jsem tam a Petr vařil snídani. Usmála jsem se sedla jsem si na židli. Asi po pěti minutách to Petr začal nosit na stůl. Najedli jsme se a potom jsme si postili televizi. Dávali tam samý kraviny a tak jsme si pustili stažený film. Petr mě považoval za kamarádku a já jeho za kamaráda. Ten film byl komedie a tak jsme se tam smáli jako dva kreténi.

Z Petrova pohledu:
Ona je fakt moc hezká. Přesně jak mi ji popisoval Matúš. Když jsem ji viděl poprvé, tak se mi také líbila, ale když ji teď vidím rozesmátou vedle sebe, tak je mnohem hezčí.
**
Když jsme film dokoukali. Tak dal Petr ruku kolem ramen. Já jsem se usmála a šla jsem pomalu vařit oběd. Petr za mnou přišel a koukal se jak vařím. Když jsem dala maso na pánvičku, abych ho osmažila. Petr mě otočil a dal mi pusu. Já jsem se usmála a polibky jsem tu opětovala..

A Dream Come True.Kde žijí příběhy. Začni objevovat