- 30.část -

111 7 0
                                    

Ještě v ten den večer jsem nabral trochu energie a šel na večeři. Cestou jsem se stavil u Lukáše na pokoji, ale nebyl tam.
,,Určitě se vypařil s nějakýma holkama!" zamyslel jsem se a pokračoval k výtahu.
Po večeři jsem vyrazil do parku, ve kterém se měla uskutečnit nějaká párty. Znáte mě, já a párty. Měla začít v devět, ale to tam tak nějak teprve přijeli. Byla to celkem nuda.

Druhý den jsme se s Lukášem rozhodli, že pojedeme do Las Vegas, protože nás Kalifornie překvapila, ale v tom dobrém slova smyslu. 
,,Půjdeme pařit až přijedeme?" zeptal se Lukáš a já jsem byl celkem překvapený, protože bych tohle do něj moc neřekl. Jenom jsem pohnul rameny, jakože nevím.
...

Nečekali jsme, že budeme mít v Las Vegas fanynky. Přišel  za námi houf holek, které chtěly fotku. "Splnili jsme tedy jejich přání" a jeli jsme se ubytovat. Lukáš se hned hnal do nějakého baru a mě to začínalo být nějaké divné... No každopádně jsem šel za ním.
,,Lukáši? Proč se do toho klubu tak ženeš?" zeptal jsem se ho a on chvíli přemýšlel a poté odpověděl : ,,Už nemám holku a chci se ožrat jako něco!" já jsem jenom udiveně koukal a do ruky jsem vzal mobil a psal jsem si s Nicol.

Nicol: Ahoj, jak je v Kalifornii?

Petr: Ahoj. No.. Nejsme v Kalifornii, ale v Las Vegas.

Nicol: Aha! A co děláš?

Petr: Jdu s Lukášem do nějakého baru

Nicol: Šla bych s váma. Hned. Nechceš, abych přijela?

Petr: Jo.. Budu se těšit. Napíšu zase později, jo?

Nicol: Taky se na tebe těším a klidně napiš. Pa

Když jsem přišel do baru, tak jsem viděl Lukáše, jak už sedí u baru a dává si jednoho panáka za druhým. Až asi po pěti minutách jsem si všiml, že na vedlejších stolech tančí striptérky. Neříkám, že se mi to nelíbilo... Dal jsem si jen pivo a šel jsem si lehnout. Na pokoji jsem si ještě dal rychlou sprchu a lehnul jsem si. Napsal jsem Nicol, jak jsem slíbil.

Petr: Tak... Už mám čas

Nicol: To je super. Musím ještě stříhat video. Ach ne...

Petr: No.. To já bych taky měl. Dlouho jsem nevydal Prasečí otázky...

Nicol: Jo no... Hele já musím, tak ahoj

Petr: To je škoda.. No, tak teda ahoj

Když Nicol zavěsila, šel jsem spát.
Ráno mě vzbudila zář slunečních paprsků, které procházely mezi závěsy. Šel jsem se podívat na Lukáše, jak moc to včera přehnal, ale na pokoji nebyl. Šel jsem se tedy podívat dolu do baru. Seděl na sedačce opřený o nějakou "kočku" a spal.
,,Super, takže to pojedeme brzy zase pryč, protože ona ho bude chtít, ale on nebude tušit, kdo je zač," pomyslel jsem si a vrátil jsem se na pokoj. Vzal jsem si notebook a sestříhal jsem video.
Někdo zaklepal na dveře a já jsem si myslel, že je to Lukáš se zprávou: ,,Balíme!" Ale ne... Byla to jen pokojská. Nabízela nějaké ručníky, župany atd. Nechtěl jsem nic.
Teď mi něco problesklo hlavou, ale co to bylo? Jo už vím...

Po delší době je tu nová část..
Budu ráda za každoua každý koment. :D

A Dream Come True.Kde žijí příběhy. Začni objevovat